نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
آئودی در چین برند جدیدی را بدون استفاده از لوگوی چهار حلقه معروف خود راه اندازی کرده است. این برند جدید که ظاهراً برای خودروهای برقی طراحی شده است، از پلتفرم و قطعات تولید چین استفاده خواهد کرد. به گزارش تکناک، دلیل این تصمیم، تمایز این خودروهای برقی از محصولات آئودی با برند اصلی و […]
آئودی در چین برند جدیدی را بدون استفاده از لوگوی چهار حلقه معروف خود راه اندازی کرده است. این برند جدید که ظاهراً برای خودروهای برقی طراحی شده است، از پلتفرم و قطعات تولید چین استفاده خواهد کرد.
به گزارش تکناک، دلیل این تصمیم، تمایز این خودروهای برقی از محصولات آئودی با برند اصلی و همچنین تمرکز بر بازار چین و استفاده از منابع محلی عنوان شده است. با این حال، آئودی تاکید کرده است که این خودروهای جدید نیز دارای DNA آئودی خواهند بود.
روز گذشته در شانگهای، آئودی لوگوی جدید “AUDI” را که تنها شامل نام این برند با حروف بزرگ است، در جلوی خودروی مفهومی الکتریکی E Sportback به نمایش گذاشت؛ مدلی که بهطور قابل توجهی برندسازی مرسوم “E-Tron” را نیز حذف کرده است.
ورج مینویسد که این اقدام آئودی بخشی از استراتژی جدید آن برای جذب مشتریان نسل جوان و آشنا با فناوری در چین است. مدیرعامل آئودی، گرنوت دولنر، در بیانیهای مطبوعاتی عنوان کرد که هدف آئودی از این تغییرات، جلب نظر مصرفکنندگانی است که انتظار “ارتباطات پیشرفته و فناوری رانندگی خودکار” دارند.
این تصمیم در پی گزارشی از رویترز در ماه اوت منتشر شد که اشاره داشت آئودی با فروش کمتر از ۱۰۰۰۰ خودرو در نیمه اول سال ۲۰۲۴، قصد دارد به برندسازی جدیدی در چین روی آورد.
آئودی اعلام کرده است که مدل AUDI E Concept نمایانگر پیشنمایشی از سه مدل جدید میانرده و فولسایز خواهد بود که قرار است از اواسط سال ۲۰۲۵ به بازار عرضه شوند. این شرکت برای توسعه این پروژه، شراکتی را با شرکت خودروسازی دولتی SAIC چین آغاز کرده و فرمین سونیر، مدیر سابق مدلهای الکتریکی آئودی، بهعنوان مدیرعامل تیم جدید منصوب شده است.
از رهگذر این همکاری، پلتفرم دیجیتالی پیشرفتهای با معماری ۸۰۰ ولتی طراحی و توسعه داده شده که زیربنای مدل مفهومی E را تشکیل میدهد.
فرمین سونیر، که ۲۵ سال سابقه همکاری با شرکت مادر آئودی یعنی فولکسواگن را در کارنامه دارد، عنوان کرد که این شراکت با هدف “همکاری مشترک در حوزههای توسعه، خرید، تولید و فروش” تنظیم شده است.
این تغییرات در حالی رخ میدهد که فولکسواگن، شرکت مادر آئودی، در بازار چین با چالشهایی جدی روبروست. خودروسازان چینی مانند BYD با عرضه خودروهایی ارزانتر و با فناوریهای پیشرفتهتر توانستهاند مصرفکنندگان چینی را به خود جذب کنند.
علاوه بر این، گروههای حقوق بشری انتقادهایی را علیه فولکسواگن مطرح کردهاند و ادعا دارند که ممکن است زنجیره تأمین این شرکت با کار اجباری مسلمانان اویغور در منطقه سینکیانگ چین مرتبط باشد.
این اقدامات آئودی نشاندهنده تغییرات مهمی در رویکرد این شرکت برای بازار چین و تلاشی برای جلب رضایت مصرفکنندگان آگاه به فناوری در این کشور است.
منبع: تکنک
این مطلب بدون برچسب می باشد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شرکت دفاعی ترکی Baykar به موفقیت چشمگیری در توسعه پهپاد رزمی Bayraktar TB۳ دست یافته است. این پهپاد در آزمایشی که روز ۲۵ مارس ۲۰۲۴ در منطقه دالامان استان موغله انجام شد، برای اولین بار موشک سوپرسونیک IHA-۱۲۲ را با موفقیت شلیک کرد. موشک از فاصله بیش از ۵۰ کیلومتری به یک […]
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در توسعهای که میتواند معادلات امنیتی و ارتباطی جهان را دگرگون کند، چین موفق به ساخت دستگاه پیشرفتهای شده است که قادر به قطع کابلهای زیردریایی در عمق بیسابقه ۴۰۰۰ متری است. این فناوری که توسط مرکز تحقیقات کشتی چین (CSSRC) توسعه یافته، میتواند ۹۵٪ از ارتباطات جهانی را تحت تأثیر […]
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بر پیشنهاد تشکیل کارگروه فرهنگسازی برای کاهش تصادفات تاکید کرد و گفت: این شورا با همکاری و تعامل همافزا، به این کارگروه کمک کند تا یک طرح فرهنگسازی جامع و اثرگذار در حوزه پیشگیری از تصادفات و کاهش آسیبهای ناشی از آن تدوین و اجرا شود. به گزارش ایسنا، حجتالاسلام والمسلمین […]
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جنگنده F-۴۷ حاصل همکاری پنهانی دو غول صنعت دفاعی، بوئینگ و لاکهید مارتین، با فناوریهای پیشرفته و قابلیتهای خود، تعریف جدیدی از نبرد هوایی ارائه میدهد. F-۴۷ ثمره سالها تلاش محرمانه تحت برنامه «برتری هوایی نسل بعدی» (NGAD) است. این همکاری استراتژیک از سال ۲۰۱۹ با پرواز آزمایشی نمونه اولیه بوئینگ آغاز […]