نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
اینستاگرام بهزودی قابلیتی را ارائه خواهد داد که به کاربران اجازه میدهد تا الگوریتم توصیههای خود را ریست کنند. به گزارش تکناک، اینستاگرام اعلام کرده است که بهزودی قابلیت جدیدی را برای کاربران عرضه خواهد کرد که به آنها اجازه میدهد تا الگوریتم پیشنهاد محتوای خود را بازنشانی کنند. این ویژگی که بهصورت آزمایشی ارائه […]
اینستاگرام بهزودی قابلیتی را ارائه خواهد داد که به کاربران اجازه میدهد تا الگوریتم توصیههای خود را ریست کنند.
به گزارش تکناک، اینستاگرام اعلام کرده است که بهزودی قابلیت جدیدی را برای کاربران عرضه خواهد کرد که به آنها اجازه میدهد تا الگوریتم پیشنهاد محتوای خود را بازنشانی کنند. این ویژگی که بهصورت آزمایشی ارائه شده، امکان بازنگری و شروع دوباره در فرایند پیشنهاد محتوا را فراهم میکند. با استفاده از این قابلیت، کاربران میتوانند الگوریتم برنامه را درباره علایق خود بازآموزی و محتوای نمایشدادهشده در صفحه اکسپلور، فید اصلی و بخش Reels را مجدداً شخصیسازی کنند.
به نقل از تککرانچ، این ابزار برای آن دسته از کاربرانی طراحی شده است که احساس میکنند محتواهای پیشنهادی دیگر با علایق آنها همخوانی ندارد. بهعنوان مثال، ممکن است کاربری در گذشته به ویدئوهای آموزشی آشپزی علاقهمند بوده باشد؛ اما اکنون دیگر به این محتواها توجهی نکند. این در حالی است که همچنان این نوع ویدئوها بخش عمدهای از توصیههای او را تشکیل میدهند. قابلیت جدید این امکان را فراهم میکند تا چنین مشکلاتی برطرف شود.
ویژگی جدید الگوریتم اینستاگرام شباهت زیادی به قابلیتی دارد که تیکتاک در سال گذشته معرفی کرد. در تیکتاک کاربران میتوانند فید For You خود را بازنشانی و از ابتدا فرایند پیشنهاد محتوا را آغاز کنند.
با بازنشانی توصیهها در اینستاگرام، الگوریتم برنامه بهمرور زمان و براساس تعاملات کاربر با پستها و حسابهای مختلف، مجدداً علایق او را شناسایی و محتواهای مناسب را پیشنهاد خواهد کرد. همچنین، کاربران میتوانند هنگام استفاده از این قابلیت، لیست دنبالشوندگان خود را بازبینی کنند و دیگر حسابهایی را دنبال نکنند که دیگر به محتوای آنها علاقهای ندارند.
آدام موسری، مدیر اینستاگرام، در ویدئویی که در اینستاگرام منتشر کرده، درباره این قابلیت توضیحاتی ارائه داده است. وی گفت این ابزار برای استفاده مکرر طراحی نشده و تنها برای مواقعی مناسب است که کاربران به بازنگری کامل در تجربه خود نیاز دارند.
قابلیت جدید الگوریتم اینستاگرام به ابزارهایی اضافه میشود که پیشتر برای شخصیسازی محتوا در این شبکه اجتماعی ارائه شدهاند. درحالحاضر، کاربران میتوانند با انتخاب گزینههای «علاقهمندم» یا «علاقهمند نیستم» در پستها، ترجیحات خود را مشخص کنند. همچنین، ابزار «کلمات مخفی» به آنها اجازه میدهد تا محتوای شامل کلمات یا عبارات خاصی را پنهان کنند.
اینستاگرام اعلام کرده است که قابلیت مذکور بهزودی در دسترس کاربران سراسر جهان قرار خواهد گرفت. به گفته این شرکت، ابزار جدید برای مواقعی طراحی شده است که کاربران میخواهند تجربه کاربری خود را کاملاً از ابتدا شروع کنند.
منبع: تکنک
این مطلب بدون برچسب می باشد.
زمان ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی سال ۱۴۰۴ از روز ۶ بهمن ماه ۱۴۰۳ از طریق مرکز سنجش آموزش پزشکی آغاز میشود. به گزارش ایسنا؛ مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد؛ ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۴ رشتههای علوم پزشکی از روز ۶ بهمن ماه ۱۴۰۳ آغاز میشود. […]
به گزارش خبرآنلاین، این جنگنده اولین جنگنده نسل پنجم دنیا محسوب میشود و اکثر تواناییهای آن در دسته فوق سری قرار دارند و به همین خاطر مقامات آمریکایی صادرات آن به هر کشور دنیا، اعم از متحدان خود و سایر کشورها را ممنوع کردهاند. یکی از مهمترین تکنولوژیهای F-22 که باعث ممنوعیت صادرات آن میشود […]
ستارهشناسان دانشگاه سیدنی نوع کاملا جدیدی از یک ستاره نوترونی را پیدا کردهاند که به آهستگی یک تنبل حرکت میکند. به گزارش ایسنا، به طور معمول، یک ستاره در پایان عمر خود با سرعتی فوق العاده سریع میچرخد. با این حال، دانشمندان دانشگاه سیدنی نوع جدیدی از ستاره نوترونی را شناسایی کردهاند که به معنای […]
البته ظاهراً این اتفاق هنوز به درگیریهای داخلی منجر نشده است، اما برخی از کارمندان احساس میکنند که تیم مایکروسافت ۳۶۵ بهلطف نقش برجستهای که در توسعهی اپلیکیشنهای آفیس داشته، همیشه میخواسته مالک برند کوپایلت شود. تغییر برند جدید بهوضوح نشان میدهد که مایکروسافت ۳۶۵ در نبرد بر سر مالکیت برند کوپایلت پیروز شده است. […]