نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
[ad_1] اینستاگرام با هدف حمایت از سازندگان محتوا، قابلیتهای دایرکت ها را ارتقا داده است تا ارتباط قویتری با مخاطبان خود برقرار کنند. به گزارش تکناک، اینستاگرام با معرفی بهروزرسانی جدیدی در بخش دایرکت ها، امکاناتی را برای مدیریت بهتر پیامهای ورودی مخصوصاً برای سازندگان محتوا و اینفلوئنسرها فراهم کرد. این تغییرات با هدف بهبود […]
[ad_1]
اینستاگرام با هدف حمایت از سازندگان محتوا، قابلیتهای دایرکت ها را ارتقا داده است تا ارتباط قویتری با مخاطبان خود برقرار کنند.
به گزارش تکناک، اینستاگرام با معرفی بهروزرسانی جدیدی در بخش دایرکت ها، امکاناتی را برای مدیریت بهتر پیامهای ورودی مخصوصاً برای سازندگان محتوا و اینفلوئنسرها فراهم کرد. این تغییرات با هدف بهبود تجربه کاربری برای افرادی است که حجم زیادی از پیامهای ورودی را دریافت میکنند و نیاز دارند تا پیامها را براساس اولویت و اهمیت مرتب کنند.
در این بهروزرسانی، اینستاگرام ابزارهایی معرفی کرده است که کاربران میتوانند درخواستهای پیام خود را براساس تنظیمات کنترلی شخصی خود، مرتب و فیلتر کنند. با استفاده از این ابزارها، کاربران میتوانند درخواستهای پیام را براساس تعداد دنبالکنندگان، حسابهای تأییدشده، برندها، سازندگان محتوا و دیگر عوامل مرتبط مرتب کنند. این ویژگی به سازندگان محتوا کمک میکند تا پیامهای مهمتر و اولویتدارتر را شناسایی کنند و به آنها پاسخ دهند؛ بهویژه پیامهایی که ممکن است تأثیر زیادی بر کسبوکار یا روابط حرفهای آنها بگذارند.
یکی از قابلیتهای مهم دیگر که در این بهروزرسانی معرفی شده است، پوشهای به نام «پاسخهای استوری» است که به کاربران امکان میدهد تا تمام پاسخهایی که به استوریهایشان داده شده، بهصورت مجزا و در یک جا منظم مشاهده کنند. این ویژگی میتواند به سازندگان کمک کند تا تعامل با دنبالکنندگانشان را راحتتر مدیریت کنند. این تغییرات پس از دریافت بازخوردهای گسترده از سازندگان محتوا در سراسر جهان اعمال شده است. بسیاری از این سازندگان به دشواری مدیریت دایرکتها بهدلیل حجم زیاد پیامهای دریافتی اشاره کرده بودند.
تککرانچ مینویسد گزینههای جدید «مرتبسازی و فیلتر» بهصورت پوششی در بالای صندوق ورودی قرار میگیرند و کاربران میتوانند درخواستهای پیام را براساس تاریخ دریافت یا تعداد دنبالکنندگان فرستنده مرتب کنند. این گزینه به سازندگان اجازه میدهد تا پیامهایی را راحتتر شناسایی کنند که ممکن است از طرف برندها یا دیگر سازندگان محتوا بهمنظور قراردادهای تجاری ارسال شده باشند.
همچنین، کاربران میتوانند فیلترهای دیگری را بررسی یا غیرفعال کنند تا نمایش درخواستها را براساس معیارهای مشخصتری محدود کنند؛ ازجمله حسابهای تأییدشده، حسابهای تجاری، حسابهای سازنده محتوا و درخواستهای ارسالشده از حسابهایی با تعداد دنبالکنندگان خاص. اینستاگرام اعلام کرد که در طول زمان همچنان به سرمایهگذاری و بهبود دایرکت ادامه خواهد داد و در تلاش است تا تجربه ارتباطی و تعاملی کاربرانش، به ویژه سازندگان محتوا، را ارتقا دهد.
این تغییرات در حالی معرفی شده است که متا، شرکت مادر اینستاگرام، اخیراً بهبودهای دیگری نیز در صندوق ورودی پیامها در دیگر پلتفرمهای خود اعمال کرده است. بهعنوان مثال، اوایل این هفته واتساپ نیز ویژگی جدیدی را برای کاربران فراهم کرد که به آنان اجازه میدهد چتهای خود را براساس فهرستهای سفارشی فیلتر و بدینترتیب تجربه مدیریت پیامها را سادهتر کنند.
[ad_2] منبع: تکنک
این مطلب بدون برچسب می باشد.
[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش ایسنا، حلقههای عجیب سرشار از گرد و غبار در این عکس احتمالا پوستههای سهبعدی هستند، اما نحوه ایجاد آنها هنوز مشخص نشده است. به نقل از ناسا، مکان ایجاد حلقهها به خوبی شناخته شده است. آنها در یک منظومه ستارهای دوتایی در فاصله ۶۰۰۰ سال نوری به سمت صورت […]
[ad_1] تحلیلهای ژنتیکی هوش مصنوعی، عوامل ژنتیکی مؤثر در بیماری پارکینسون و داروهای قابل استفاده مجدد را برای درمان بیماری پارکینسون شناسایی میکنند. به گزارش ایسنا، پژوهشگران «مرکز ژنوم کلینیک کلیولند»(CCGC) با موفقیت از مدلهای ژنتیکی پیشرفته هوش مصنوعی برای تشخیص بیماری پارکینسون استفاده کردند. آنها عوامل ژنتیکی مؤثر در پیشروی بیماری و داروهای مورد […]
[ad_1] تیم کوک، مدیرعامل اپل، در جریان جلسهی توجیهی مربوطبه گزارش مالی جدید این شرکت به مسیر پیش روی آیفون اشاره کرد. به روایت کوک، فضای زیادی برای ایجاد نوآوری وجود دارد. این گفته در حالی مطرح میشود که شایعهها دربارهی رونمایی آیفون ۱۷ ایر به اوج رسیدهاند. کوک معمولا در جلسههای مالی جزئیات دقیقی […]
[ad_1] طبق اطلاعات فاششده، گوشی گلکسی S25 اج سامسونگ احتمالاً با دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی و نمایشگر مجهز به Gorilla Glass Victus 2 عرضه خواهد شد. به گزارش تکناک، گوشی گلکسی S25 اج در رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ معرفی شد. هنوز تاریخ دقیق عرضه این گوشی پرچمدار باریک مشخص نیست؛ اما افشاگری جدید جزئیات مهمی […]