نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
اینستاگرام به سازندگان محتوا اجازه داده است تا قابلیت پاسخدهی در کانالهای پخش خود را فعال کنند و تعامل با مخاطبان را افزایش دهند. به گزارش تکناک، اینستاگرام قابلیتهای جدیدی به کانالهای پخش خود اضافه کرده است که به سازندگان محتوا امکان تعامل مستقیمتر و مؤثرتر با دنبالکنندگان را میدهد. براساس جدیدترین اعلامیه متا در وبلاگ رسمی […]
اینستاگرام به سازندگان محتوا اجازه داده است تا قابلیت پاسخدهی در کانالهای پخش خود را فعال کنند و تعامل با مخاطبان را افزایش دهند.
به گزارش تکناک، اینستاگرام قابلیتهای جدیدی به کانالهای پخش خود اضافه کرده است که به سازندگان محتوا امکان تعامل مستقیمتر و مؤثرتر با دنبالکنندگان را میدهد. براساس جدیدترین اعلامیه متا در وبلاگ رسمی خود، سازندگان اکنون میتوانند گزینه Replies را در چتهای گروهی محدود کانالهای پخش خود فعال کنند. این ویژگی به شرکتکنندگان اجازه میدهد تا به پیامها و نظرهای یکدیگر پاسخ دهند؛ درست مانند آنچه در پستهای معمولی اینستاگرام امکانپذیر است.
به نقل از ورج، ابزار جدیدی به نام Prompts نیز زمانی به کانالها اضافه شده که بهصورت سؤالهایی طراحی شدهاند؛ مانند «امروز شام چه میخورید؟». این سؤالات بهمنظور افزایش تعامل مخاطبان منتشر میشوند و کاربران ۲۴ ساعت فرصت دارند تا با ارسال متن یا عکس به آنها پاسخ دهند. همچنین، امکان لایککردن نظرات دلخواه دیگر کاربران نیز در این قابلیت فراهم شده است.
از دیگر تغییرات مهم، معرفی ابزارهای آماری جدید برای سازندگان است که شامل دادههایی نظیر تعداد کل تعاملات و اشتراکگذاری استوریها و تعداد رأیهای نظرسنجی میشود. این ابزارها همراه با توصیههای شخصیسازیشدهای ارائه میشوند که به سازندگان در رشد و مدیریت مخاطبانشان کمک میکند.
متا هنوز زمان دقیقی برای ارائه این قابلیتهای جدید اعلام نکرده است. بااینحال، آدام موسری، مدیر اینستاگرام، هفته گذشته این ویژگیها را در کانال شخصی خود با نام IG Updates آزمایش کرد و جزئیات بیشتری را درباره آن ارائه داد.
درحالیکه فیسبوک منیجر و واتساپ نیز از کانالهای پخش پشتیبانی میکنند، این قابلیتهای جدید فقط برای اینستاگرام معرفی شدهاند. متا توضیحی درباره گسترش این قابلیتها به سایر پلتفرمهای خود نداده است؛ اما به نظر میرسد اینستاگرام بهعنوان محیط آزمایشی برای آزمایش این ویژگیها در نظر گرفته شده باشد. این تغییرات تلاش اینستاگرام برای افزایش تعامل میان سازندگان محتوا و مخاطبان را نشان میدهد و میتواند تجربه کاربران را در استفاده از کانالهای پخش بهبود ببخشد.
منبع: تکنک
این مطلب بدون برچسب می باشد.
گزارشها از رشد چشمگیر بازار حوزه نانوحباب و نقش آن در بهبود فرآیندهای صنعتی و مدیریت منابع آبی خبر میدهد. به گزارش ایسنا، بازار تولیدکنندگان نانوحباب به یکی از بخشهای کلیدی در صنایع مختلف تبدیل شده است. این فناوری نوین که مبتنی بر تولید حبابهای گازی بسیار ریز (کمتر از ۲۰۰ نانومتر) است، کاربردهای گستردهای در […]
به گزارش خبرآنلاین، ایرپاد(AirPods) محبوبترین محصول اپل پس از آیفون است. اکنون به نظر میرسد که این شرکت برنامههایی برای ضروریتر کردن و محبوبیت بیشتر آن دارد. به نقل از ایسنا، شرکت اپل در اواخر امسال به عنوان بخشی از یک بهروزرسانی نرمافزاری آتی، قابلیت ترجمه زنده را به ایرپادها اضافه میکند. به نظر میرسد […]
پژوهشگران به طور رسمی اعلام کردند که برای سیاره زحل ۱۲۸ قمر جدید کشف کردهاند تا مجموع کل قمرهای این سیاره اکنون به ۲۷۴ قمر برسد. به گزارش ایسنا، تاکنون تصور میشد که ۱۴۶ قمر زحل زیاد و چشمگیر هستند، اما اکنون با شناسایی رسمی ۱۲۸ قمر جدید، تعداد قمرهای این سیاره حلقهدار تقریباً دو […]
به گزارش خبرآنلاین، اپلیکیشن Settings یا همان تنظیمات یکی از مهمترین اپلیکیشنها در هر دستگاه اندرویدی است و سادهسازی آن امکان پیمایش در منو تنظیمات را راحتتر میکند. برای سادهتر کردن مواجهه با تعداد زیاد منوها و سوئیچها در اپلیکیشن تنظیمات، گوگل در ماههای اخیر روی یک طراحی کاملاً جدید کار کرده است که جدایی […]