نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
اینستاگرام به سازندگان محتوا اجازه داده است تا قابلیت پاسخدهی در کانالهای پخش خود را فعال کنند و تعامل با مخاطبان را افزایش دهند. به گزارش تکناک، اینستاگرام قابلیتهای جدیدی به کانالهای پخش خود اضافه کرده است که به سازندگان محتوا امکان تعامل مستقیمتر و مؤثرتر با دنبالکنندگان را میدهد. براساس جدیدترین اعلامیه متا در وبلاگ رسمی […]
اینستاگرام به سازندگان محتوا اجازه داده است تا قابلیت پاسخدهی در کانالهای پخش خود را فعال کنند و تعامل با مخاطبان را افزایش دهند.
به گزارش تکناک، اینستاگرام قابلیتهای جدیدی به کانالهای پخش خود اضافه کرده است که به سازندگان محتوا امکان تعامل مستقیمتر و مؤثرتر با دنبالکنندگان را میدهد. براساس جدیدترین اعلامیه متا در وبلاگ رسمی خود، سازندگان اکنون میتوانند گزینه Replies را در چتهای گروهی محدود کانالهای پخش خود فعال کنند. این ویژگی به شرکتکنندگان اجازه میدهد تا به پیامها و نظرهای یکدیگر پاسخ دهند؛ درست مانند آنچه در پستهای معمولی اینستاگرام امکانپذیر است.
به نقل از ورج، ابزار جدیدی به نام Prompts نیز زمانی به کانالها اضافه شده که بهصورت سؤالهایی طراحی شدهاند؛ مانند «امروز شام چه میخورید؟». این سؤالات بهمنظور افزایش تعامل مخاطبان منتشر میشوند و کاربران ۲۴ ساعت فرصت دارند تا با ارسال متن یا عکس به آنها پاسخ دهند. همچنین، امکان لایککردن نظرات دلخواه دیگر کاربران نیز در این قابلیت فراهم شده است.
از دیگر تغییرات مهم، معرفی ابزارهای آماری جدید برای سازندگان است که شامل دادههایی نظیر تعداد کل تعاملات و اشتراکگذاری استوریها و تعداد رأیهای نظرسنجی میشود. این ابزارها همراه با توصیههای شخصیسازیشدهای ارائه میشوند که به سازندگان در رشد و مدیریت مخاطبانشان کمک میکند.
متا هنوز زمان دقیقی برای ارائه این قابلیتهای جدید اعلام نکرده است. بااینحال، آدام موسری، مدیر اینستاگرام، هفته گذشته این ویژگیها را در کانال شخصی خود با نام IG Updates آزمایش کرد و جزئیات بیشتری را درباره آن ارائه داد.
درحالیکه فیسبوک منیجر و واتساپ نیز از کانالهای پخش پشتیبانی میکنند، این قابلیتهای جدید فقط برای اینستاگرام معرفی شدهاند. متا توضیحی درباره گسترش این قابلیتها به سایر پلتفرمهای خود نداده است؛ اما به نظر میرسد اینستاگرام بهعنوان محیط آزمایشی برای آزمایش این ویژگیها در نظر گرفته شده باشد. این تغییرات تلاش اینستاگرام برای افزایش تعامل میان سازندگان محتوا و مخاطبان را نشان میدهد و میتواند تجربه کاربران را در استفاده از کانالهای پخش بهبود ببخشد.
منبع: تکنک
این مطلب بدون برچسب می باشد.
رئیس سازمان زمینشناسی و اکتشافات معدنی از هوشمندسازی و مدیریت هوشمند کلیه فرایندها در این سازمان خبر داد و گفت: علاوه بر آن کلیه پژوهشهای این حوزه هدفمند میشود و برای اجرای آنالیزها، آزمایشگاه این سازمان را به آزمایشگاه مرجع استاندارد تبدیل میکنیم. به گزارش ایسنا، دکتر داریوش اسماعیلی امروز در چهل و سومین گردهمایی […]
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تایید انتخاب ۵ نفر از رؤسای دانشگاههای کشور خبر داد. به گزارش ایسنا، شصت و سومین جلسه کمیته منتخب تایید صلاحیت روسای دانشگاههای کشور ظهر امروز سه شنبه ۳۰ بهمن ماه، به ریاست دکتر عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و با حضور دکتر حسین سیمایی صراف، وزیر […]
نگار علی- تلسکوپ MWA دارای ۴,۰۹۶ آنتن است که امواج رادیویی کمفرکانس بین ۷۰ تا ۳۰۰ مگاهرتز را دریافت میکنند. این امواج اطلاعات ارزشمندی دربارهی دورهی یونیزاسیون مجدد جهان (زمان شکلگیری اولین ستارهها و کهکشانها) در اختیار دانشمندان قرار میدهند. اما به دلیل اینکه این تلسکوپ کل آسمان را همزمان مشاهده میکند، امکان دور کردن […]
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با همراهی سرپرست دانشگاه علامه طباطبائی ضمن بازدید از مسیر خوابگاه دخترانه شهید سلامت این دانشگاه، از نزدیک امنیت منطقه خوابگاهی را مورد بررسی قرار داد. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، دکتر حسین سیمایی، وزیر علوم تحقیقات و فناوری با همراهی دکتر شجاع احمدوند، سرپرست […]