نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
کمپین ۳۶۰ درجه اسنپ با شعار «بهترینها تو دل اسنپ جا دارن»، به تحویل موفق بیش از سه میلیون سفارش در یک ماه انجامید. این کمپین از ۳ مرداد تا ۳ شهریور در تهران و استانهای البرز، خراسان رضوی، گیلان و فارس به اجرا درآمد و بزرگترین کمپین ۳۶۰ درجه سوپرمارکت اسنپ در سال ۱۴۰۳ […]
کمپین ۳۶۰ درجه اسنپ با شعار «بهترینها تو دل اسنپ جا دارن»، به تحویل موفق بیش از سه میلیون سفارش در یک ماه انجامید.
این کمپین از ۳ مرداد تا ۳ شهریور در تهران و استانهای البرز، خراسان رضوی، گیلان و فارس به اجرا درآمد و بزرگترین کمپین ۳۶۰ درجه سوپرمارکت اسنپ در سال ۱۴۰۳ بود که در همه رسانههای آفلاین و آنلاین و با همراهی ۶ فروشگاه زنجیرهای، ۲۹ سوپرمارکت محلی و برندهای شناختهشده کالاهای سوپرمارکتی به اجرا درآمد.
سامان ابطحی، مدیر ارشد مارکتینگ اسنپ گروسری با اشاره به توجه جایگاه فروشگاههای همکار در مارکتپلیس سوپرمارکت اسنپ بهعنوان هدف این کمپین گفت: «دستاورد قابل توجه این کمپین افزایش ۷۰ درصدی بازدیدها از اپلیکیشن و وبسایت سوپرمارکت اسنپ بود که به جذب موفق ۲۵۶ هزار مشتری جدید منجر شد.»
او اضافه کرد: «در این کمپین بیش از ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون بازدید از محتوای مرتبط با کمپین در مجموع پلتفرمهای آنلاین رقم خورد. اگر محتواهای مرتبط با این کمپین را یک رویداد زنده در ورزشگاه آزادی نظر میگرفتیم، لازم بود که ورزشگاه ۴۲ هزار بار پر و خالی شود.»
او پیچیدگیهای کمپین و تعدد ذینفعان را از دشواریهای طراحی پیام این کمپین دانست و افزود: «چالش بعدی در طراحی این کمپن انتخاب محتوای تصویری بود. ظرافتهای مورد نیاز در تناسب انتخاب فروشگاه، انتخاب پیام و انتخاب محصول، بسیار زیاد بود. بخش طراحی تصویری این کمپین در مجموع شامل ۷۱ طراحی یکتا و ۳۰۳ متناسبسازی ابعاد طرح بود.»
مدیر ارشد مارکتینگ اسنپ گروسری دربارهی پیچیدگیهای تبلیغات محیطی و آفلاین هم گفت:
اکران موفق بیش از ۳۰۰ سازه تبلیغات محیطی در پنج شهر اصلی کمپین، یکی از چالشبرانگیزترین بخشهای این کمپین بود. انتخاب محل مناسب با پوشش حداکثری و در نظر گرفتن موقعیت مناسب در محدوده فروشگاهها، انتخاب سازههای مناسب از نظر دید و ترافیک تردد، اطمینان از سلامت تابلوها و تأثیر تعطیلات مرداد روی ترافیک محل اکران تابلوها، تنها بخشی از چالشهای سوپرمارکت اسنپ در انتخاب سازههای محیطی مناسب برای این کمپین بود.
به گفتهی او در این کمپین، بیش از ۲۰۰ اینفلوئنسر در شبکههای اجتماعی، دهها وبسایت، کانال تلگرامی، صفحه تبلیغاتی و کانالهای مارکتینگی مشارکت داشتند و انبوهی پیام برای مخاطبان ارسال شد.
Source link
این مطلب بدون برچسب می باشد.
توقف پروژه برج سه قلوی دانشگاه تهران و هشدار محققان در خصوص تاثیر سیگار کشیدن مادران باردار بر ژنتیک نوزادان از جمله اخبار مهم امروز دنیای علم، فناوری و دانشگاهها بود که در این گزارش به اختصار به آنها پرداخته است. به گزارش ایسنا، دنیای آموزش، علم و فناوری ایران و جهان امروز پنج شنبه […]
به گزارش خبرگزاری خبرانلاین و براساس گزارش زومیت، واتساپ درحال کار روی ویژگی جدیدی است که پاسخها به پیامهای خاص را در قالب یک رشته (thread) گروهبندی میکند تا ردیابی مکالمات و دستهبندی پیامها را آسانتر کند. بهجای اینکه کاربران مجبور باشند برای دیدن پاسخهای پراکنده در چتها اسکرول کنند، این ویژگی یک نمای اختصاصی ایجاد […]
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یوری ایگنات، سخنگوی سابق فرماندهی نیروی هوایی اوکراین، اخیراً اظهار داشت که جنگندههای F-۱۶ تحویلی از شرکای غربی، به دلیل قدیمی بودن، توان مقابله مؤثر با جنگندههای پیشرفته Su-۳۵ روسیه را در نبردهای هوایی یکبهیک ندارند. وی تأکید کرد که برای مقابله با Su-۳۵، نیاز به رویکردی جامع شامل استفاده از سامانههای […]
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مردی در استرالیا که تصور میکرد سنگی حاوی طلا پیدا کرده، سالها تلاش کرد تا آن را بشکند، اما تمام روشهایش بینتیجه ماند. او در نهایت سنگ را به موزه ملبورن برد، جایی که دانشمندان پس از بررسی متوجه شدند که این سنگ در واقع یک شهابسنگ ۴.۶ میلیارد ساله و بسیار […]