نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
[ad_1] کمپین ۳۶۰ درجه اسنپ با شعار «بهترینها تو دل اسنپ جا دارن»، به تحویل موفق بیش از سه میلیون سفارش در یک ماه انجامید. این کمپین از ۳ مرداد تا ۳ شهریور در تهران و استانهای البرز، خراسان رضوی، گیلان و فارس به اجرا درآمد و بزرگترین کمپین ۳۶۰ درجه سوپرمارکت اسنپ در سال […]
[ad_1]
کمپین ۳۶۰ درجه اسنپ با شعار «بهترینها تو دل اسنپ جا دارن»، به تحویل موفق بیش از سه میلیون سفارش در یک ماه انجامید.
این کمپین از ۳ مرداد تا ۳ شهریور در تهران و استانهای البرز، خراسان رضوی، گیلان و فارس به اجرا درآمد و بزرگترین کمپین ۳۶۰ درجه سوپرمارکت اسنپ در سال ۱۴۰۳ بود که در همه رسانههای آفلاین و آنلاین و با همراهی ۶ فروشگاه زنجیرهای، ۲۹ سوپرمارکت محلی و برندهای شناختهشده کالاهای سوپرمارکتی به اجرا درآمد.
سامان ابطحی، مدیر ارشد مارکتینگ اسنپ گروسری با اشاره به توجه جایگاه فروشگاههای همکار در مارکتپلیس سوپرمارکت اسنپ بهعنوان هدف این کمپین گفت: «دستاورد قابل توجه این کمپین افزایش ۷۰ درصدی بازدیدها از اپلیکیشن و وبسایت سوپرمارکت اسنپ بود که به جذب موفق ۲۵۶ هزار مشتری جدید منجر شد.»
او اضافه کرد: «در این کمپین بیش از ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون بازدید از محتوای مرتبط با کمپین در مجموع پلتفرمهای آنلاین رقم خورد. اگر محتواهای مرتبط با این کمپین را یک رویداد زنده در ورزشگاه آزادی نظر میگرفتیم، لازم بود که ورزشگاه ۴۲ هزار بار پر و خالی شود.»
او پیچیدگیهای کمپین و تعدد ذینفعان را از دشواریهای طراحی پیام این کمپین دانست و افزود: «چالش بعدی در طراحی این کمپن انتخاب محتوای تصویری بود. ظرافتهای مورد نیاز در تناسب انتخاب فروشگاه، انتخاب پیام و انتخاب محصول، بسیار زیاد بود. بخش طراحی تصویری این کمپین در مجموع شامل ۷۱ طراحی یکتا و ۳۰۳ متناسبسازی ابعاد طرح بود.»
مدیر ارشد مارکتینگ اسنپ گروسری دربارهی پیچیدگیهای تبلیغات محیطی و آفلاین هم گفت:
اکران موفق بیش از ۳۰۰ سازه تبلیغات محیطی در پنج شهر اصلی کمپین، یکی از چالشبرانگیزترین بخشهای این کمپین بود. انتخاب محل مناسب با پوشش حداکثری و در نظر گرفتن موقعیت مناسب در محدوده فروشگاهها، انتخاب سازههای مناسب از نظر دید و ترافیک تردد، اطمینان از سلامت تابلوها و تأثیر تعطیلات مرداد روی ترافیک محل اکران تابلوها، تنها بخشی از چالشهای سوپرمارکت اسنپ در انتخاب سازههای محیطی مناسب برای این کمپین بود.
به گفتهی او در این کمپین، بیش از ۲۰۰ اینفلوئنسر در شبکههای اجتماعی، دهها وبسایت، کانال تلگرامی، صفحه تبلیغاتی و کانالهای مارکتینگی مشارکت داشتند و انبوهی پیام برای مخاطبان ارسال شد.
[ad_2] Source link
این مطلب بدون برچسب می باشد.
[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش ایسنا، حلقههای عجیب سرشار از گرد و غبار در این عکس احتمالا پوستههای سهبعدی هستند، اما نحوه ایجاد آنها هنوز مشخص نشده است. به نقل از ناسا، مکان ایجاد حلقهها به خوبی شناخته شده است. آنها در یک منظومه ستارهای دوتایی در فاصله ۶۰۰۰ سال نوری به سمت صورت […]
[ad_1] تحلیلهای ژنتیکی هوش مصنوعی، عوامل ژنتیکی مؤثر در بیماری پارکینسون و داروهای قابل استفاده مجدد را برای درمان بیماری پارکینسون شناسایی میکنند. به گزارش ایسنا، پژوهشگران «مرکز ژنوم کلینیک کلیولند»(CCGC) با موفقیت از مدلهای ژنتیکی پیشرفته هوش مصنوعی برای تشخیص بیماری پارکینسون استفاده کردند. آنها عوامل ژنتیکی مؤثر در پیشروی بیماری و داروهای مورد […]
[ad_1] تیم کوک، مدیرعامل اپل، در جریان جلسهی توجیهی مربوطبه گزارش مالی جدید این شرکت به مسیر پیش روی آیفون اشاره کرد. به روایت کوک، فضای زیادی برای ایجاد نوآوری وجود دارد. این گفته در حالی مطرح میشود که شایعهها دربارهی رونمایی آیفون ۱۷ ایر به اوج رسیدهاند. کوک معمولا در جلسههای مالی جزئیات دقیقی […]
[ad_1] طبق اطلاعات فاششده، گوشی گلکسی S25 اج سامسونگ احتمالاً با دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی و نمایشگر مجهز به Gorilla Glass Victus 2 عرضه خواهد شد. به گزارش تکناک، گوشی گلکسی S25 اج در رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ معرفی شد. هنوز تاریخ دقیق عرضه این گوشی پرچمدار باریک مشخص نیست؛ اما افشاگری جدید جزئیات مهمی […]