نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
شرکت کوکاکولا تبلیغات کریسمس امسال خود را با بهرهگیری از هوش مصنوعی ساخته است و آنقدر عجیب و غریب است که واکنش کاربران را در پی داشته است. به گزارش ایسنا، کوکاکولا مجموعهای از تبلیغات کریسمس تولید شده توسط هوش مصنوعی را منتشر کرده است که باعث تمسخر کاربران شبکههای اجتماعی شده است. به نقل […]
شرکت کوکاکولا تبلیغات کریسمس امسال خود را با بهرهگیری از هوش مصنوعی ساخته است و آنقدر عجیب و غریب است که واکنش کاربران را در پی داشته است.
به گزارش ایسنا، کوکاکولا مجموعهای از تبلیغات کریسمس تولید شده توسط هوش مصنوعی را منتشر کرده است که باعث تمسخر کاربران شبکههای اجتماعی شده است.
به نقل از فوربس، ویدئوهای تولید شده توسط هوش مصنوعی به آرامی راه خود را به حوزه تبلیغات باز کرده است و جدیدترین مدلهای هوش مصنوعی قادر به ایجاد کلیپهای کوتاه هستند.
ژوئن گذشته بود که یک شرکت تولید اسباب بازی یک تبلیغ تولید شده توسط هوش مصنوعی را منتشر کرد که تصاویر عجیب و غریبی را نشان میداد و باعث واکنشهای شدید در رسانههای اجتماعی شد.
اکنون کوکاکولا سه تبلیغ کوتاه تولید شده توسط هوش مصنوعی را منتشر کرده است که واکنشهای مشابهی را برانگیخته است.
سه استودیوی هوش مصنوعی سکرت لول(Secret Level)، سیلورساید ایآی(Silverside AI) و وایلد کارد(Wild Card) برای ایجاد این تبلیغات از مدلهای هوش مصنوعی لئوناردو(Leonardo)، لوما(Luma)، رانوی(Runway) و مدل جدیدی به نام کلینگ(Kling) استفاده کردند.
جالب توجه است که این تبلیغات جدید تولید شده توسط هوش مصنوعی، نقاط ضعف و محدودیتهای فعلی مدلهای تولید ویدئو را نشان میدهد.
این ویدئوها شامل تصاویری از انسانهای خندان و در عین حال عجیب، حالات چهره وهم انگیز و حرکات غیر طبیعی است.
این تبلیغ نسبت به تبلیغ آن شرکت تولید اسباب بازی که گفته شد، محتاطتر و پیچیدهتر است و مونتاژ سریعی از کلیپهای بسیار کوتاه است که عمدتاً بر وسایل نقلیه و نماهای نزدیک از چهرههای خندان تمرکز دارد.
به طور خلاصه، این تبلیغ، فیلمی است که تولید آن برای هوش مصنوعی مولد چندان چالش برانگیز نیست.
کوکاکولا میگوید این آگهی تولید شده توسط هوش مصنوعی در واقع یک ادای احترام به تبلیغات نمادین کوکاکولا برای کریسمس سال ۱۹۹۵ به نام «تعطیلات در راه است» است.
در این آگهی کوتاه مانند آن تبلیغ دهه ۹۰، شاهد کامیونهای قرمز رنگی هستیم که با چراغهای کریسمس و تصویر بابانوئل تزیین شدهاند و چند نمای نزدیک از چهرههای خندان میبینیم که بطری کوکاکولا را در دست گرفتهاند.
از نکتههای عجیب این آگهی نیز میتوان به نکاتی همچون اینکه چهره بابانوئل هرگز روی صفحه ظاهر نمیشود و فقط دست تپل او که یک بطری کوکا را در دست گرفته است و چرخهای کامیون که بدون چرخیدن روی زمین میچرخند، اشاره کرد.
همین اشتباهات و سهلانگاریها موجب شده تا کاربران این آگهی را مسخره کنند.
بسیاری از کاربران و کارشناسان تحت تأثیر این تبلیغ قرار نگرفتهاند و بسیاری این فناوری را به عنوان تلاشی ضعیف برای ارزان کردن نیروی کار و نابودی برخی مشاغل تعبیر کردند.
انتهای پیام
Source link
این مطلب بدون برچسب می باشد.
پولستار ممکن است بهزودی امکان فروش خودروهایش را در بازار پراهمیت آمریکا از دست بدهد، اما این باعث نشده است که خودروساز پرحاشیه، دست از رونمایی محصولات جدید بکشد. این شرکت ساعاتی پیش مراسمی کوچک برگزار کرد تا بهصورت اولیه از خودرو شاسیبلند جمعوجور Polestar 7 پردهبرداری کند. پولستار ۷ قرار است در اروپا تولید […]
لایکا SL3-S جدیدترین دوربین هیبریدی خود را با حسگر ۲۴ مگاپیکسلی و سیستم فوکوس خودکار جدید و قابلیتهای ویدئویی بهبودیافته رونمایی کرد. به گزارش تکناک، لایکا با معرفی دوربین SL3-S به قیمت ۵,۳۰۰ دلار، باردیگر توانایی خود را در تولید دوربینهای حرفهای و پیشرفته به نمایش گذاشت. این دوربین جدید که امروز به بازار عرضه […]
غزال زیاری: دیوید بیکر، برنده جایزه نوبل شیمی سال ۲۰۲۴، رهبری پژوهشی را بر عهده دارد که در آن به دنبال بهبود روشهای درمانی مارگزیدگی هستند. آنها در این پژوهش توضیح دادهاند که سموم کشنده در بزاق مار چطور ممکن است با پروتئینهای طراحیشده توسط هوش مصنوعی بیاثر شوند و امیدوارند تا این تکنیک مؤثرتر، […]
پودرهای پروتئین به ابزاری مطمئن برای کسانی تبدیل شدهاند که به باشگاه میروند یا به سلامتی خود اهمیت میدهند. این پودرها برای ساخت عضله، بهبود تناسب اندام و مدیریت وزن مصرف میشوند. اما آیا پودرهای پروتئین برای سلامتی بیخطر هستند؟ گزارشی جدید حقیقت شوکهکنندهای را آشکار کرده است: «حدود نیمی از محصولات آزمایششده حاوی فلزات […]