نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
اینستاگرام از بهروزرسانی بخش دایرکت این شبکهی اجتماعی محبوب خبر داد. بهروزرسانی جدید به ارتقاء تجربهی کاربری آن دسته از کاربرانی که تعداد زیادی پیام دریافت میکنند، کمک خواهد کرد. قابلیت جدید اینستاگرام به کاربرانی مانند تولیدکنندگان محتوا و اینفلونسرها کمک میکند تا به دستهبندی و فیلترکردن پیامهای دریافتی بپردازند. پیامهای دریافتی بر اساس تنظیمات […]
اینستاگرام از بهروزرسانی بخش دایرکت این شبکهی اجتماعی محبوب خبر داد. بهروزرسانی جدید به ارتقاء تجربهی کاربری آن دسته از کاربرانی که تعداد زیادی پیام دریافت میکنند، کمک خواهد کرد.
قابلیت جدید اینستاگرام به کاربرانی مانند تولیدکنندگان محتوا و اینفلونسرها کمک میکند تا به دستهبندی و فیلترکردن پیامهای دریافتی بپردازند. پیامهای دریافتی بر اساس تنظیمات کاربر، دیگر در صفحهی اصلی دایرکت اینستاگرام نمایش داده نمیشوند.
قابلیت جدید دایرکت اینستاگرام به تولیدکنندگان محتوا و افراد معروف اجازه میدهد تا پیامهای دریافتی را بر اساس تعداد فالوئر، اکانتهای تاییدشدهی اینستاگرام، برندها، افراد تولیدکنندهی محتوا و چند پارامتر دیگر دستهبندی کنند.
Instagram
بهروزرسانی بخش دایرکت اینستاگرام به افرادی که پیامهای زیادی دریافت میکنند، این امکان را میدهد تا اولویت پیامهای دریافتی را مشخص کنند. بهاینترتیب، پیامهایی که برای کاربر مهماند و تاثیر زیادی در روابط و کسبوکارش دارند، پیشتر از سایر پیامها نشان داده خواهند شد.
یک بخش جداگانه با نام Story Replies نیز به دایرکت اینستاگرام افزوده خواهد شد تا پیامهای مربوطبه استوری، بهصورت جداگانه از سایر پیامها نمایش داده شوند. تصمیم اینستاگرام برای تحول در بخش دایرکت پساز آن صورت گرفت که تولید کنندگان محتوا و افراد مشهور از سختی سروکله زدن با بخش دایرکت شکایت داشتند.
آدام موسری، رئیس اینستاگرام در پستی گفت: «سروکله زدن با بخش پیامهای دریافتی اینستاگرام میتواند طاقتفرسا باشد. نتیجتاً ما فیلترهایی را در این بخش قرار دادیم تا پیامهای مهمتر از نظر کاربر، پیشتر از سایر پیامها نمایش داده شوند. بخش دایرکت اینستاگرام نیاز به تغییرات بیشتری برای بهبود دارد اما این تصمیم، گامی کوچک برای بهبود شرایط خواهد بود.»
دستهبندی و فیلتر کردن دایرکت اینستاگرام، با عنوان Sort & Filter در ابتدای این بخش قابل مشاهده خواهد بود. کاربر میتواند پیامهای دریافتی را با پارامترهایی نظیر تعداد فالوئر فرستندهی پیام یا اولویت دادن به پیامهای جدیدتر، فیلتر کند. این موضوع به کاربر کمک میکند تا پیامهای ارسال شده توسط برندها و اشخاص مهم درمورد ایدههای کسبوکار را راحتتر مشاهده کند.
امکان فعالسازی تنظیمات بیشتری نظیر حسابهای احراز هویت شده، حسابهای مربوطبه کسبوکارها و سازندگان محتوا و یا حتی نمایش حسابهایی با تعداد مشخصی فالوئر، وجود خواهد داشت. اینستاگرام میگوید که در آینده بخش دایرکت را بیشتر توسعه خواهد داد.
شرکت متا پیشتر نیز تغییراتی را برای فیلتر پیامهای دریافتی در پیامرسان واتساپ اعمال کرده بود.
Source link
این مطلب بدون برچسب می باشد.
شرکت تنسنت مدل ویدئویی جدیدی به نام HunyuanVideo را به صورت متن باز منتشر کرده است. این مدل پیشرفته قادر به تولید ویدئوهای با کیفیت بالا بر اساس ورودیهای متنی است. به گزارش تکناک، HunyuanVideo با بهرهگیری از آخرین دستاوردهای هوش مصنوعی، میتواند ویدئوهایی با جزئیات بالا و انیمیشنهای روان ایجاد کند. انتشار این مدل […]
به گزارش مک رومرز، نسل سوم آیفون SE بهصورت رسمی در ۸ مارس ۲۰۲۲ (۱۷ اسفند ۱۴۰۰) رونمایی شد و اکنون بیش از هزار روز از عمر آن میگذرد. نسل اول آیفون SEزومیت اپل در سال ۲۰۱۶ در پاسخ به کسانی که خواهان ویژگیهای مهم آیفون بودند و در عین حال دستگاهی مقرونبهصرفه میخواستند، آیفون […]
یک پیشرفت شگفتانگیز در حوزه هوش مصنوعی، امکان تولید تصاویر دقیق از خیابانها تنها بر اساس صدای ضبط شده از آنها را فراهم کرده است. این فناوری نوآورانه که توسط محققان دانشگاه تگزاس در آستین توسعه یافته، میتواند انقلابی در زمینههای مختلف از جمله جرمشناسی و طراحی شهری ایجاد کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری […]
به گزارش خبرآنلاین، در سال ۱۹۳۹، دقیقا قبل از آغاز جنگ جهانی دوم بود که آلبرت اینشتین نامهای به رئیس جمهور وقت آمریکا، یعنی فرانکلین روزولت نوشت و به او هشداری جدی داد:« ماده اورانیوم ممکن است تبدیل به منبع جدید و مهمی از انرژی در آینده نزدیک شود. این امکانپذیر است که بمبهای بسیار […]