نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
در سالهای اخیر شرکت دنوو (Denuvo) به دلایل مختلف و گاهاً بحثبرانگیز مورد انتقاد بخش قابل توجهی از جامعه گیمرها قرار گرفته است. این شرکت که به دلیل توسعه نرمافزارهای ضدتقلب و ضدکپی در بازیهای ویدیویی شناخته میشود، همواره با اتهاماتی از جمله تأثیرات منفی بر عملکرد بازیها و کاهش طول عمر سختافزار مواجه بوده […]
در سالهای اخیر شرکت دنوو (Denuvo) به دلایل مختلف و گاهاً بحثبرانگیز مورد انتقاد بخش قابل توجهی از جامعه گیمرها قرار گرفته است. این شرکت که به دلیل توسعه نرمافزارهای ضدتقلب و ضدکپی در بازیهای ویدیویی شناخته میشود، همواره با اتهاماتی از جمله تأثیرات منفی بر عملکرد بازیها و کاهش طول عمر سختافزار مواجه بوده است. در ادامه میتوانید پاسخ دنوو به انتقادات همیشگی گیمرها را بخوانید.
اخیراً دنوو تلاش کرد با راهاندازی یک سرور دیسکورد، به شکایات جامعه گیمرها پاسخ دهد. این اقدام که به منظور ارتباط مستقیم با گیمرها انجام شد، تنها پس از دو روز به دلیل واکنشهای منفی شدید تعطیل شد. هرچند که سرور دیسکورد دوباره فعال شد، اما این بار کاربران منتقد اجازه اظهار نظر ندارند.
اندریاس اولمان (Andreas Ullmann)، مدیر محصول دنوو، در مصاحبهای با وبسایت Rock Paper Shotgun، به دفاع از عملکرد شرکت پرداخت و با اشاره به نرمافزار ضدکپی دنوو، اظهار داشت: «راهحل ما بهخوبی کار میکند. دزدان بازی نمیتوانند بهطور طولانیمدت به بازیهایی که از قفل ما استفاده میکنند دسترسی داشته باشند.» او اضافه کرد که به همین دلیل، افرادی که تمایلی به پرداخت هزینه بازیها ندارند، وقت خود را صرف انتقاد از دنوو میکنند.
از مهمترین انتقاداتی که به دنوو وارد شده، تأثیر منفی این نرمافزار بر کارایی بازیهاست. بسیاری از گیمرها معتقدند که وجود دنوو باعث افزایش زمان بارگذاری و حجم نصب بازیها در کنار اتلاف منابع سخت افزاری میشود. با این حال، اولمان این ادعاها را رد کرد و گفت: «جالب است که با وجود محافظت سالانه از ۶۰ تا ۷۰ بازی، تنها در تعداد بسیار کمی از بازیها شاهد کاهش عملکرد بودهایم. این واقعاً یک اقلیت است».
او همچنین تأکید کرد که مسئولیت انجام تستهای مقایسهای برای بررسی تأثیر دنوو بر عملکرد بازیها بر عهده توسعهدهندگان است و گفت: «ما نمیتوانیم توسعهدهندگان را مجبور به انجام این تستها کنیم. بهعلاوه، به دلیل فضای مسموم پیرامون جامعه دزدان بازی، احتمالاً نتایج این تستها هم پذیرفته نمیشد».
در همین رابطه بخوانید:
– حقایقی جالب درباره قفل بازی Denuvo که نمیدانستید
با این حال، نگرانیها در مورد آینده بازیهایی که از نرمافزارهای DRM استفاده میکنند، همچنان پابرجاست. اگر یک بازی نیازمند اتصال دائمی به اینترنت باشد و شرکت پشتیبانی از آن را متوقف کند، آن بازی عملاً غیرقابل استفاده خواهد شد. این مشکل مخصوصاً برای آرشیو کردن بازیها و حفظ طول عمر آنها چالشبرانگیز است، چرا که دنوو با مسدود کردن دسترسی به فایلهای بازی، حتی امکان رفع این مشکلات توسط کاربران را نیز از بین میبرد.
Source link
این مطلب بدون برچسب می باشد.
اطلاعات فاششده از ایمیل داخلی شرکت ناتینگ، تأیید میکند که گوشی Nothing Phone 3 اولین «پرچمدار شاخص» این برند خواهد بود. ایمیل فاششده از کارل پی، مدیرعامل ناتینگ، ضمن ترسیم نمای کلی سال میلادی پیش رو، به ناتینگ فون ۳ بهعنوان گوشی پرچمدار و «محصولی برجسته» که در سهماههی اول سال معرفی میشود، اشاره شده […]
در نسخه جدید جمنای لایو این امکان فراهم شده است تا کاربران بدون نیاز به حضور در اپلیکیشن جمنای، درباره ویدئوهای تماشاشده در یوتیوب با آن گفتگو کنند. به گزارش تکناک، گوگل در حال کار روی ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان میدهد تا با استفاده از جمنای لایو، درباره ویدئوهای یوتیوب و فایلهای […]
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش ایسنا، یک فرودگاه در اروپا سرویس مسافربری خودران را راهاندازی کرده است. این مینیبوس خودران و بدون راننده که روبوباس(Robobus) نامیده میشود، آخرین مورد اضافه شده در فرودگاه زوریخ است. این روبوباس که توسط شرکت چینی ویراید(WeRide) توسعه یافته است، میتواند ۹ مسافر را در خود جای دهد. این […]
از تبدیل و تغییر زغال سنگ گرفته تا محاسبات با دیانای تا تولید دارو در فضا، اینها اکتشافاتی هستند که زمینه را برای فناوریهای دهه آینده فراهم خواهند کرد. به گزارش ایسنا، وقتی به آلبرت اینشتین فکر میکنید، احتمالا اولین چیزی که به ذهنتان خطور میکند نظریه نسبیت است که او نقشی کلیدی در توسعه […]