نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
متا بهتازگی اعلام کرده است که تعداد بازدیدها (Views) بهعنوان معیار اصلی موفقیت برای ریلزها، ویدئوها، پستها و استوریها در نظر گرفته خواهد شد. بهگزارش تکناک، شرکت متا اعلام کرد که ازاینپس معیار بازدیدها (Views) بهعنوان شاخص اصلی برای ریلزها، ویدئوها، پستها و استوریها در فیسبوک استفاده خواهد شد. طبق اعلام متا، معیار جدید بازدیدها […]
متا بهتازگی اعلام کرده است که تعداد بازدیدها (Views) بهعنوان معیار اصلی موفقیت برای ریلزها، ویدئوها، پستها و استوریها در نظر گرفته خواهد شد.
بهگزارش تکناک، شرکت متا اعلام کرد که ازاینپس معیار بازدیدها (Views) بهعنوان شاخص اصلی برای ریلزها، ویدئوها، پستها و استوریها در فیسبوک استفاده خواهد شد. طبق اعلام متا، معیار جدید بازدیدها بهصورت یکسان برای تمام انواع محتوا در فیسبوک و اینستاگرام محاسبه میشود. این معیار نشاندهنده تعداد دفعاتی است که ریلز یا ویدئو پخش یا پست متنی یا تصویری روی صفحه کاربران نمایش داده شده است. این تغییر با معیارهای بهروزرسانیشده اینستاگرام همسو میشود و به سازندگان محتوا کمک میکند تا عملکرد محتوایشان را بهتر ارزیابی کنند.
به گزارش creators.facebook، یکی از ویژگیهای مهم معیار جدید این است که نمایشهای تکراری را نیز در نظر میگیرد؛ بنابراین، اگر یک کاربر چندین بار یک محتوا را مشاهده کند، هر بار بهعنوان یک نمایش ثبت میشود. این ویژگی اطلاعات بیشتری درباره جذابیت و میزان سرگرمکنندگی محتوای شما ارائه میدهد.
علاوهبر معیار جدید بازدیدها، متا معیارهای ویدئویی خود را نیز بهروزرسانی کرده است:
سایر معیارها ازجمله Reach ،۳-second views ،۱-minute views ،Reactions ،Comments و Shares بدون تغییر باقی میمانند.
این تغییرات در چند هفته آینده در بخش Insights در متا Business Suite و Professional Dashboard مشاهدهکردنی خواهند بود. همچنین، معیار جدید Views برای تمامی فرمتهای تبلیغاتی در ابزارهای اندازهگیری تبلیغات در دسترس خواهد بود. این بهروزرسانیها بخشی از تلاشهای متا برای ارائه ابزارهای بهتر به سازندگان محتوا و تسهیل در تحلیل عملکرد محتوای آنهاست.
منبع: تکنک
این مطلب بدون برچسب می باشد.
یکی از شرکتهای دانش بنیان اپلیکیشنی یکپارچه برای مدیریت منابع انسانی و محاسبه حضور و غیاب پرسنل سازمانها را طراحی و در دسترس عموم قرار داد. به گزارش ایسنا، محمدعلی مقدم، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان فعالیت این شرکت را مربوط به سال ۱۳۹۹ با طراحی محصولی به نام «نانوواچ» دانست و گفت: محصولات تجاری […]
انتظار میرود اپل حدود دو ماه دیگر، آیفون ۴ SE را رونمایی کند. گفته میشود آیفون SE 4 از ویژگیهای هوش مصنوعی اپل پشتیبانی میکند و طراحی منسوخشدهی نسل قبلی را کنار خواهد گذاشت. آیفون SE 4 احتمالا تراشهی آیفون ۱۶ را در بدنهی آیفون ۱۴ با قیمتی زیر ۵۰۰ دلار ترکیب میکند. یک افشاگر […]
قیمت ریپل در این ماه ۵۰ درصد افزایش یافته و به سقف هفتسالهای بالای ۳ دلار رسیده که ادامهدهنده افزایش ۲۴۰ درصدی قیمت طی سهماهه گذشته بوده و تنها در هفت روز گذشته قیمت آن ۳۰ درصد رشد کرده است. به گزارش تکناک، با این افزایش، ارزش بازار ریپل به ۱۷۶.۷۵ میلیارد دلار رسیده و […]
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش گجتنیوز، دو شرکت خودروسازی نیسان و دانگ فنگ در راستای یک همکاری مشترک پیکاپ Z۹ را معرفی کردند. این پیکاپ درون سوز و جذاب یکی از جدیدترین ایدههای نیسان برای خروج از بحران مالی فعلی این شرکت تلقی میشود و میتواند بر آینده فروش و توسعه محصولات هر دو برند […]