ارائه بیش از ۳۵۰ فرصت شغلی در نمایشگاه کار شهید بهشتی

دومین نمایشگاه کار دانشگاه شهید بهشتی با هدف شبکه‌سازی میان دانشگاهیان و شرکت‌های مختلف و با بیش از ۳۵۰ فرصت شغلی در زمینه‌های سرمایه‌گذاری، خودروسازی، پتروشیمی، درمانی، نرم‌افزاری و فناوری اطلاعات، طراحی محصول، دارویی و استارت‌آپی برگزار شد.  به گزارش ایسنا، دکتر فرنوش اعلامی، مدیر مرکز رشد دانشگاه شهید بهشتی با بیان این که این […]



دومین نمایشگاه کار دانشگاه شهید بهشتی با هدف شبکه‌سازی میان دانشگاهیان و شرکت‌های مختلف و با بیش از ۳۵۰ فرصت شغلی در زمینه‌های سرمایه‌گذاری، خودروسازی، پتروشیمی، درمانی، نرم‌افزاری و فناوری اطلاعات، طراحی محصول، دارویی و استارت‌آپی برگزار شد. 

به گزارش ایسنا، دکتر فرنوش اعلامی، مدیر مرکز رشد دانشگاه شهید بهشتی با بیان این که این نمایشگاه از ۴ تا ۶ آذر ماه برگزار شد، اظهار کرد: این دانشگاه جامع با بیش از ۹۰۰ هیأت علمی و بالغ بر ۱۹ هزار دانشجو از رشته‌های مختلف مقاطع مختلف و ۱۵۰ واحد فناور بهترین فرصت نمایشگاهی را برای شرکت‌های مختلف مشهور فراهم ‌می‌کند. 

اعلامی، هدف از این‌ نمایشگاه را علاوه بر فراهم‌ کردن فرصت‌های کارآموزی و اشتغال، تعریف طرح‌ها و پروژه‌هایی جهت حل مسائل و نیازهای صنعت با بهره‌گیری از به‌روزترین منابع علمی دانست و افزود: برگزاری پنل‌های مختلف با حضور کارآفرینان و نقش‌آفرینان اکوسیستم استارت آپی، یکی از آموزنده‌ترین بخش‌های نمایشگاه بود که دانشگاهیان از نزدیک با تجربیات این افراد آشنا شدند.

علیرضا کیانفر، دبیر دومین نمایشگاه کار دانشگاه شهید بهشتی نیز اظهار کرد: این دوره از نمایشگاه با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی، بنیاد نخبگان استان تهران و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

کیانفر همچنین گفت: یکی از چالش‌های دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه، مساله اشتغال هست. در زمینه این چالش، دو مسیر در پیش روی دانشجویان است. یکی فراگیری مهارت‌های لازم جهت ورود به بازار کار و دیگری ورود به عرصه کارآفرینی به خصوص کسب و کارهای پلتفرمی است. مجموعه‌های مختلف دانشگاهی به خصوص پارک‌های علم و فناوری باید در زمینه هر دو مسیر به دانشجویان کمک کنند و باعث تسهیلگری دانشگاهیان در زمینه ورود به بازار کار و ورود به عرصه کارآفرینی شوند.

دبیر دومین نمایشگاه کار دانشگاه شهید بهشتی، افزود: جهت آمادگی بهتر دانشجویان و فارغ‌التحصیلان، دومین نمایشگاه کار دانشگاه شهید بهشتی از ماه‌ها قبل با برگزاری رویدادهای مهارت‌افزایی کار خود را آغاز کرد تا دانشجویان و فارغ‌التحصیلان حضور بهتری در دومین نمایشگاه کار دانشگاه شهید بهشتی داشته باشند.

کیانفر همچنین تصریح کرد: در این دوره از نمایشگاه، علاوه بر میزبانی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان در تمامی رشته‌ها، به طور ویژه و به صورت همزمان میزبان جامعه نخبگان استان تهران و دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های علوم پزشکی نیز بودیم که این موارد باعث ایجاد وجه تمایز بین دومین نمایشگاه کار دانشگاه شهید بهشتی و سایر نمایشگاه‌های کار شد.

وی ادامه داد: در این دوره از نمایشگاه میزبان ۵۰ مجموعه مختلف با بیش از ۳۵۰ فرصت شغلی در زمینه‌های سرمایه‌گذاری، خودروسازی، پتروشیمی، درمانی، نرم‌افزاری و فناوری اطلاعات، طراحی محصول، دارویی و استارت‌آپی بودیم. 

کیانفر همچنین افزود: در این دوره از نمایشگاه، بیش از ۱۰ پنل و رویداد جانبی در زمینه انتقال تجربه و کارگاه‌های مهارت‌های فردی و نرم جهت ورود به بازار کار برگزار شد.

انتهای پیام



Source link