نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
به گزارش شرکت Salesforce، خرید آنلاین در تعطیلات کریسمس با رشد ۳ درصدی نسبت به بازهی زمانی مشابه در سال گذشته، به رکورد ۱٫۲ تریلیون دلار در سطح جهانی رسید. فروشهای آنلاین در ایالات متحده نیز با افزایش ۴ درصدی، به بیش از ۲۸۲ میلیارد دلار ارتقا پیدا کرد. Salesforce دادههای خود را از خدمات […]
به گزارش شرکت Salesforce، خرید آنلاین در تعطیلات کریسمس با رشد ۳ درصدی نسبت به بازهی زمانی مشابه در سال گذشته، به رکورد ۱٫۲ تریلیون دلار در سطح جهانی رسید. فروشهای آنلاین در ایالات متحده نیز با افزایش ۴ درصدی، به بیش از ۲۸۲ میلیارد دلار ارتقا پیدا کرد.
Salesforce دادههای خود را از خدمات ابری مختلف این شرکت، از جمله Agentforce، Commerce Cloud، Marketing Cloud و Service Cloud جمعآوری میکند. گزارش مذکور فعالیت خرید ۱٫۵ میلیارد مصرفکننده از دهها کشور جهان را بین ۱ نوامبر تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۴ (۱۱ آبان تا ۱۱ دی ۱۴۰۳) بررسی کرده است.
هرچند ارقام نهایی اندکی کمتر از پیشبینی Salesforce بود که رشد ۲ درصدی و فروش ۱٫۱۹ تریلیون دلاری را تخمین زده بود، برخی از روزهای خاص تعطیلات عملکرد فوقالعادهای داشتند؛ به عنوان مثال فروشهای روز بلک فرایدی با رشد ۵ درصدی به رکورد ۷۴٫۴ میلیارد دلار رسید و فروشهای سایبرماندی نیز ۳ درصد افزایش یافت و به ۴۹٫۷ میلیارد دلار رسید. فروش آنلاین در روز شکرگزاری با رشد ۶ درصدی، رکورد ۳۳٫۶ میلیارد دلار را ثبت کرد.
البته نرخ بالای بازگشت کالاها میتواند بر این آمار، تأثیر منفی بگذارد. Salesforce اعلام کرد تاکنون مصرفکنندگان ۱۲۲ میلیارد دلار کالا را به خردهفروشان بازگرداندهاند که این تعداد نسبت به سال گذشته ۲۸ درصد افزایش یافته است و احتمال میرود تا ۱۳۳ میلیارد دلار نیز افزایش یابد.
کایلا شوارتز، مدیر بخش تحلیل رفتار مصرفکنندگان در Salesforce، آمار مرجوعی کالاها را نگرانکننده میداند، اما اعتقاد دارد که عوامل دیگری میتوانند این ضررها را جبران کنند که یکی از آنها، سرمایهگذاری در هوش مصنوعی است.
Salesforce اعلام کرد که ابزارهای هوش مصنوعی و خدمات مبتنیبر آن، تأثیری ۲۲۹ میلیارد دلاری بر خریدهای تعطیلات داشتهاند. این عدد شامل پیشنهادهای هدفمند، پشتیبانی شخصیسازیشده و توصیهی محصولات میشود که نسبت به سال گذشته ۶ درصد رشد داشته است.
مقالههای مرتبط
براساس گزارش Salesforce در رابطه با رشد خرید آنلاین، استفاده از خدمات مشتریان مبتنیبر هوش مصنوعی نیز با افزایش ۴۲ درصدی مواجه شده است. شوارتز گفت: «خردهفروشانی که از هوش مصنوعی و عوامل انسانی بهره گرفتهاند، از مزایای آن بهرهمند شدهاند؛ اما این ابزارها در سال جدید حتی حیاتیتر خواهند شد، زیرا خردهفروشان بهدنبال کاهش ضررهای ناشی از بازگشت کالاها و تعامل دوباره با مشتریان هستند.»
Source link
این مطلب بدون برچسب می باشد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش تابناک، شرکت ژاپنی اوبایاشی در حال توسعه یک پروژه جاهطلبانه برای ساخت آسانسور فضایی است که میتواند جایگزینی کمهزینهتر و پایدارتر برای پرتاب موشکها باشد. این آسانسور با استفاده از کابلی ۹۶,۰۰۰ کیلومتری از سطح زمین تا مدار ژئوسنکرون امتداد مییابد و کابینهایی با سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت […]
هواوی گوشی تاشدنی پاکت ۲ را در ماه فوریهی سال گذشتهی میلادی (بهمن و اسفند ۱۴۰۲) معرفی کرد و اکنون گزارشها حاکی از آمادهسازی این شرکت برای رونمایی از گوشی Pocket 3 است. طبق پست دیجیتال چت استیشن در ویبو، گوشی تاشدنی بعدی هواوی از نمایشگر ۶٫۳ اینچی با نسبت تصویر ۳:۲ بهره میبرد. این […]
شرکت گوگل قصد دارد واژه بیدارباش (Hotword) جدیدی را جایگزین “Hey Google” کند و بر اساس نشانهها این واژه جدید، “Hey Gemini” خواهد بود. به گزارش تکناک، شرکت گوگل با ورود Gemini AI، به تدریج دستیار قدیمی خود را کنار گذاشته و در حال تغییر به سمت فناوری جدید خود است. یکی از این تغییرات، […]
گروه بانک دیبیاس سنگاپور قصد دارد که طی سه سال آینده حدود ۴۰۰۰ نفر از کارکنان قراردادی و موقت خود را کاهش دهد زیرا هوش مصنوعی به طور فزایندهای در حال بر عهده گرفتن نقشهایی است که توسط انسانها انجام میشود. به گزارش ایسنا، پیوش گوپتا (Piyush Gupta)، مدیر اجرایی بانک دیبیاس، میگوید که این […]