استودیوها دیگر به گیمرها گوش نمی‌دهند

یک مدیر اجرایی سابق ایکس‌باکس اظهار کرده که صنعت بازی‌سازی دیگر به خواسته‌های گیمرها گوش نمی‌دهد و همین موضوع باعث شکست‌های اخیر در این صنعت شده است. به گزارش تکناک، صنعت بازی‌های ویدیویی با وجود موفقیت‌هایی نظیر Black Myth: Wukong و Palworld، همچنان با شکست‌های متعدد بازی‌های AAA مواجه است. به نقل از Tech4Gamers در […]


یک مدیر اجرایی سابق ایکس‌باکس اظهار کرده که صنعت بازی‌سازی دیگر به خواسته‌های گیمرها گوش نمی‌دهد و همین موضوع باعث شکست‌های اخیر در این صنعت شده است.

به گزارش تکناک، صنعت بازی‌های ویدیویی با وجود موفقیت‌هایی نظیر Black Myth: Wukong و Palworld، همچنان با شکست‌های متعدد بازی‌های AAA مواجه است.

به نقل از Tech4Gamers در سال‌های اخیر، بسیاری از توسعه‌دهندگان بازخورد طرفداران را نادیده گرفته‌اند و حتی برخی از آن‌ها مخاطبان را برای ابراز نظرات متفاوت مورد انتقاد قرار داده‌اند. لورا فرایر، یکی از مدیران سابق ایکس‌باکس که در پروژه‌های بزرگی مانند Gears of War نقش داشته، معتقد است که صنعت بازی‌سازی در یک “حباب” قرار گرفته است.

او این حباب را مسئول شکست‌های اخیر مانند Redfall و Dragon Age: The Veilguard می‌داند. فرایر توضیح داد که در طول سال‌های اخیر، شرکت‌های بازی‌سازی و روزنامه‌نگاران روابط نزدیکی داشته‌اند. این روابط باعث شده تا روزنامه‌نگاران بیشتر از استودیوها حمایت کنند و نقدهای واقعی و سازنده به حاشیه برود.

یک مدیر اجرایی سابق ایکس‌باکس اظهار کرده که صنعت بازی‌سازی دیگر به خواسته‌های گیمرها گوش نمی‌دهد و همین موضوع باعث شکست‌های اخیر در این صنعت شده است.

لورا فرایر بیان کرد که در این حباب، استودیوها اغلب تصمیمات اشتباهی می‌گیرند زیرا از درک واقعی خواسته‌های گیمرها فاصله گرفته‌اند. او به عنوان مثال از Dragon Age: The Veilguard یاد کرد، که نقدهای بسیاری از رسانه‌ها دقیقاً همان عباراتی را استفاده کرده بودند که مدیران استودیو می‌خواستند. فیل اسپنسر نیز اشاره کرده که نقدهای اولیه برای Redfall بسیار بهتر از بازخورد نهایی بازی بود، که نشان‌دهنده مشکلی بزرگ‌تر است.

در نتیجه، لورا فرایر معتقد است که استودیوهای بازی‌سازی دیدگاه گیمرها را فراموش کرده‌اند. این حباب که توسط افراد موافق احاطه شده، مانع از شنیدن انتقادات سازنده می‌شود.



منبع: تکنک