الزام استیم برای نمایش استفاده از ضدتقلب کرنل در بازی‌ها

این روزها استفاده از سیستم‌های ضدتقلب در بازی‌ها امری عادی است و تقریباً تمام بازی‌های چندنفره آنلاین دارای نوعی سیستم شناسایی برای جلوگیری از تقلب هستند. به گزارش وبسایت neowin و برخلاف روزهای استفاده از سیستم PunkBuster، اکنون توسعه‌دهندگان گزینه‌های بیشتری برای انتخاب دارند. روند جدید استفاده از سیستم‌های ضدتقلب کرنل است که با نفوذ […]


این روزها استفاده از سیستم‌های ضدتقلب در بازی‌ها امری عادی است و تقریباً تمام بازی‌های چندنفره آنلاین دارای نوعی سیستم شناسایی برای جلوگیری از تقلب هستند.

به گزارش وبسایت neowin و برخلاف روزهای استفاده از سیستم PunkBuster، اکنون توسعه‌دهندگان گزینه‌های بیشتری برای انتخاب دارند. روند جدید استفاده از سیستم‌های ضدتقلب کرنل است که با نفوذ عمیق در سیستم‌عامل تلاش می‌کنند جلوی تقلب را بگیرند.

با توجه به افزایش تعداد این سیستم‌های ضدتقلب کرنل، شرکت Valve اعلام کرد که از توسعه‌دهندگان و بازیکنان بازخوردهایی دریافت کرده که نمایش واضح‌تر این اطلاعات در صفحات فروشگاه استیم را درخواست کرده‌اند:

«اخیراً از تعداد بیشتری از توسعه‌دهندگان شنیده‌ایم که به دنبال راهی مناسب برای اشتراک‌گذاری اطلاعات ضدتقلب بازی‌های خود با بازیکنان هستند. همچنین بازیکنان درخواست شفافیت بیشتر در مورد سرویس‌های ضدتقلب استفاده شده در بازی‌ها و وجود هر نرم‌افزار اضافی نصب شده همراه بازی را داشته‌اند.»

این روزها استفاده از سیستم‌های ضدتقلب در بازی‌ها امری عادی است و تقریباً تمام بازی‌های چندنفره آنلاین دارای نوعی سیستم شناسایی برای جلوگیری از تقلب هستند.

توسعه‌دهندگان اکنون می‌توانند صفحات فروشگاه خود را ویرایش کرده و این اطلاعات را در بخش جدیدی با نام «ضدتقلب» برای شفاف‌سازی اضافه کنند. همچنین، بازی‌های جدیدی که در استیم منتشر می‌شوند توسط Valve بررسی می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که این بخش به‌درستی تکمیل شده است. اگر سیستم ضدتقلب از درایورهای سطح کرنل استفاده نکند، تکمیل این قسمت اختیاری است، اما در صورت استفاده، پر کردن آن الزامی خواهد بود.

Valve در پستی برای توسعه‌دهندگان در Steamworks توضیح داد: «اگر بازی شما از ضدتقلب سطح کرنل در سمت کلاینت استفاده می‌کند، باید این بخش جدید را تکمیل کنید. ما بازی‌های قدیمی را نیز بررسی کرده و با شرکای دارای بازی‌هایی که شامل این دسته می‌شوند تماس خواهیم گرفت.»

به زودی بازیکنان می‌توانند نوع سیستم ضدتقلب استفاده شده در بازی‌ها را مشاهده کنند، یا Ricochet از Activision، Easy Anti-Cheat از Epic Games، Vanguard از Riot Games، Denuvo Anti-Cheat، BattlEye یا سایر سیستم‌ها باشد.



Source link