نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
اپل در سال آینده آیفون ۱۷ ایر را با ویژگیهای جدیدی معرفی خواهد کرد که میتواند توجه کاربران بسیاری را به خود جلب کند. به گزارش تکناک، این گوشی که یکی از مورد انتظارترین محصولات اپل به شمار می رود، تغییرات چشمگیری در طراحی و مشخصات داخلی دارد، که به احتمال زیاد نقش بهسزایی در […]
اپل در سال آینده آیفون ۱۷ ایر را با ویژگیهای جدیدی معرفی خواهد کرد که میتواند توجه کاربران بسیاری را به خود جلب کند.
به گزارش تکناک، این گوشی که یکی از مورد انتظارترین محصولات اپل به شمار می رود، تغییرات چشمگیری در طراحی و مشخصات داخلی دارد، که به احتمال زیاد نقش بهسزایی در فروش آن خواهند داشت.
گزارش جدید منتشر شده از The Information نشان میدهد که نمونههای اولیه آیفون ۱۷ ایر ضخامتی بین ۵ تا ۶ میلیمتر دارند و به عنوان باریکترین آیفون تاریخ اپل شناخته خواهند شد. این در حالی است که مدل فعلی آیفون ۶ این عنوان را در اختیار دارد.
با وجود این، شرکت اپل با چالشهای فنی برای کاهش ضخامت دستگاه به سطح iPad Pro M4 مواجه است.
مهندسان اپل با مشکلاتی در جای دادن مواد حرارتی باتری در این دستگاه روبهرو هستند و این موضوع ممکن است روند تولید نهایی را پیچیدهتر کند.
به گفته منابع، اپل در تلاش است تا رکورد باریکی آیفون را با این مدل بشکند و طراحی جدیدی را ارائه دهد.
یکی از مهمترین تغییرات در طراحی داخلی آیفون ۱۷ ایر مربوط به سیستم صوتی دستگاه است.
برخلاف مدلهای فعلی که دارای دو اسپیکر هستند، این مدل تنها یک اسپیکر در بخش بالای دستگاه خواهد داشت.
این تصمیم به دلیل طراحی باریکتر اتخاذ شده است و هنوز مشخص نیست که این تغییر چه تأثیری بر کیفیت و حجم صدای دستگاه خواهد داشت.
در اقدامی غیرمنتظره، اپل قصد دارد خشاب سیمکارت فیزیکی را به آیفون ۱۷ ایر بازگرداند.
این ویژگی که در مدلهای فعلی آیفونهای فروختهشده در ایالات متحده وجود ندارد، میتواند نقش مهمی در گسترش بازار این دستگاه به مناطقی مانند چین ایفا کند.
اپراتورهای تلفن همراه در چین به دلیل الزام به احراز هویت کاربران، از فناوری eSIM برای گوشیها پشتیبانی نمیکنند و این تصمیم اپل، پاسخی به نیازهای این بازار خواهد بود.
یکی دیگر از ویژگیهای آیفون ۱۷ ایر، استفاده از مودم 5G اختصاصی اپل است، که وابستگی این شرکت به Qualcomm را کاهش خواهد داد.
با وجود این، بر اساس گزارشها، این مودم عملکردی معادل محصولات Qualcomm ندارد و سرعت اوج پایینتر و اتصال پایدار کمتری را ارائه میدهد.
همچنین این مودم از فناوری mmWave که از آیفون ۱۲ به بعد معرفی شده بود، پشتیبانی نمیکند.
آیفون ۱۷ ایر در نیمه دوم سال آینده و همراه با مدلهای استاندارد سری آیفون عرضه خواهد شد. در حال حاضر، این دستگاه مراحل آزمایش تولید را طی میکند و از مرحله proto-1 به proto-2 منتقل شده است. انتظار میرود اطلاعات بیشتری از این مدل در آینده منتشر شود.
آیفون ۱۷ ایر با طراحی باریک و تغییرات گسترده در مشخصات داخلی، یکی از جذابترین محصولات اپل در سال آینده خواهد بود.
این تغییرات نشاندهنده تلاش اپل برای ایجاد تحول در خط تولید آیفون است، اما محدودیتهای فنی و طراحی ممکن است چالشهایی را به همراه داشته باشد.
با وجود این، بازگشت خشاب سیمکارت فیزیکی و استفاده از مودم اختصاصی اپل، نشاندهنده برنامههای این شرکت برای پاسخ به نیازهای بازارهای مختلف است.
منبع: تکنک
این مطلب بدون برچسب می باشد.
سخنگوی دولت ریشه فیلترینگ را صیانت دانست و میزان استفاده مردم از فیلترشکنها را ۸۵ درصد عنوان کرد. به گفته او حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان گردش مالی فروش فیلترشکن است. فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت روز سه شنبه ۶ آذر در یک نشست خبری گردش مالی فروش فیلترشکن را حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان عنوان […]
شرکت Zoom در نظر دارد با تمرکز بر راهکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی و کاهش وابستگی خود به خدمات ویدیویی، همچنان در کورس رقابت با گوگل و مایکروسافت باقی بماند. به گزارش تکناک، شرکت Zoom Communications به تازگی اعلام کرد که نام خود را از Zoom Video Communications Inc به Zoom Communications Inc تغییر داده […]
دانشمندان دانشگاه ناتینگهام دستاورد بزرگی در زمینه پزشکی ترمیمی داشتهاند. آنها روشی نوین برای ترمیم آسیبهای استخوانی پیدا کردهاند که در آن، از خون خود بیمار برای ساخت ایمپلنتهای ترمیمی استفاده میشود. به گزارش سرویس اخبار پزشکی و سلامت رسانه فناوری تکنا، بدن انسان به طور طبیعی توانایی ترمیم خود را دارد، اما این توانایی […]
شرکت خودروسازی مرسدس بنز یک سامانه ترمز جدید برای خودروهای الکتریکی اختراع کرده است. به گزارش ایسنا، تقریباً هر خودروی مدرنی در این سیاره از ترمزهای دیسکی استفاده میکند که شامل یک دیسک همراه با لنتهای ترمز و قاب لنت(کالیپر) و بازوی کنترل در هر چرخ است. کالیپر ترمز بخشی از سیستم ترمز دیسکی است […]