نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
اینستاگرام بهزودی قابلیتی را ارائه خواهد داد که به کاربران اجازه میدهد تا الگوریتم توصیههای خود را ریست کنند. به گزارش تکناک، اینستاگرام اعلام کرده است که بهزودی قابلیت جدیدی را برای کاربران عرضه خواهد کرد که به آنها اجازه میدهد تا الگوریتم پیشنهاد محتوای خود را بازنشانی کنند. این ویژگی که بهصورت آزمایشی ارائه […]
اینستاگرام بهزودی قابلیتی را ارائه خواهد داد که به کاربران اجازه میدهد تا الگوریتم توصیههای خود را ریست کنند.
به گزارش تکناک، اینستاگرام اعلام کرده است که بهزودی قابلیت جدیدی را برای کاربران عرضه خواهد کرد که به آنها اجازه میدهد تا الگوریتم پیشنهاد محتوای خود را بازنشانی کنند. این ویژگی که بهصورت آزمایشی ارائه شده، امکان بازنگری و شروع دوباره در فرایند پیشنهاد محتوا را فراهم میکند. با استفاده از این قابلیت، کاربران میتوانند الگوریتم برنامه را درباره علایق خود بازآموزی و محتوای نمایشدادهشده در صفحه اکسپلور، فید اصلی و بخش Reels را مجدداً شخصیسازی کنند.
به نقل از تککرانچ، این ابزار برای آن دسته از کاربرانی طراحی شده است که احساس میکنند محتواهای پیشنهادی دیگر با علایق آنها همخوانی ندارد. بهعنوان مثال، ممکن است کاربری در گذشته به ویدئوهای آموزشی آشپزی علاقهمند بوده باشد؛ اما اکنون دیگر به این محتواها توجهی نکند. این در حالی است که همچنان این نوع ویدئوها بخش عمدهای از توصیههای او را تشکیل میدهند. قابلیت جدید این امکان را فراهم میکند تا چنین مشکلاتی برطرف شود.
ویژگی جدید الگوریتم اینستاگرام شباهت زیادی به قابلیتی دارد که تیکتاک در سال گذشته معرفی کرد. در تیکتاک کاربران میتوانند فید For You خود را بازنشانی و از ابتدا فرایند پیشنهاد محتوا را آغاز کنند.
با بازنشانی توصیهها در اینستاگرام، الگوریتم برنامه بهمرور زمان و براساس تعاملات کاربر با پستها و حسابهای مختلف، مجدداً علایق او را شناسایی و محتواهای مناسب را پیشنهاد خواهد کرد. همچنین، کاربران میتوانند هنگام استفاده از این قابلیت، لیست دنبالشوندگان خود را بازبینی کنند و دیگر حسابهایی را دنبال نکنند که دیگر به محتوای آنها علاقهای ندارند.
آدام موسری، مدیر اینستاگرام، در ویدئویی که در اینستاگرام منتشر کرده، درباره این قابلیت توضیحاتی ارائه داده است. وی گفت این ابزار برای استفاده مکرر طراحی نشده و تنها برای مواقعی مناسب است که کاربران به بازنگری کامل در تجربه خود نیاز دارند.
قابلیت جدید الگوریتم اینستاگرام به ابزارهایی اضافه میشود که پیشتر برای شخصیسازی محتوا در این شبکه اجتماعی ارائه شدهاند. درحالحاضر، کاربران میتوانند با انتخاب گزینههای «علاقهمندم» یا «علاقهمند نیستم» در پستها، ترجیحات خود را مشخص کنند. همچنین، ابزار «کلمات مخفی» به آنها اجازه میدهد تا محتوای شامل کلمات یا عبارات خاصی را پنهان کنند.
اینستاگرام اعلام کرده است که قابلیت مذکور بهزودی در دسترس کاربران سراسر جهان قرار خواهد گرفت. به گفته این شرکت، ابزار جدید برای مواقعی طراحی شده است که کاربران میخواهند تجربه کاربری خود را کاملاً از ابتدا شروع کنند.
منبع: تکنک
این مطلب بدون برچسب می باشد.
مغز تنها جایی در بدن ما نیست که خاطرات در آن شکل میگیرند. محققان دانشگاه نیویورک کشف کردند که یادگیری از طریق تکرار، ممکن است برای همهی سلولهای ما بنیادی باشد. فرآیند یادگیری در سلولهای غیرمغزی همچنین ممکن است به توضیح اینکه چرا استراحتکردن ابزاری قدرتمند برای یادگیری است، کمک کند. نیکولای کوکوشکین، عصبشناس بهنقل […]
پروژه محرمانه اینفینیتی سامسونگ اندروید را بهگونهای هک میکند تا هکرها نتوانند به آن نفوذ کنند و بدینترتیب امنیت محصولاتش افزایش یابد. به گزارش تکناک، سامسونگ با پروژهای طبقهبندیشده با نام اینفینیتی تلاش میکند تا سیستمعامل اندروید را در برابر حملات سایبری محافظت کند. این پروژه با هدف مقابله با تهدیدات پیشرفته و به کمک […]
رئیس سازمان زمینشناسی و اکتشافات معدنی با بیان اینکه این سازمان تاکنون ذخایر اقتصادی لیتیوم به عنوان عنصر پایه توسعه باتری های لیتیوم-یون را شناسایی نکرده است، گفت: ذخایری که در شورابه ها و همچنین در پگماتیتها شناسایی کردیم به اندازهای اقتصادی نیست که بخش خصوصی تمایل به سرمایه گذاری در این محوطه ها داشته […]
آیا میدانید وقتی در طبیعت نفسی تازه میکنید، چه حسی به شما دست میدهد؟ انجام این کار ممکن است چیزی فراتر از هوای تازه را به بدنتان وارد کند. گروهی از پژوهشگران در مقالهی دیدگاهی جدیدی که در مجلهی Advances in Nutrition منتشر شده است، به موضوع «مواد مغذی هوابرد» پرداختهاند که از راه تنفس […]