نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
اینستاگرام به سازندگان محتوا اجازه داده است تا قابلیت پاسخدهی در کانالهای پخش خود را فعال کنند و تعامل با مخاطبان را افزایش دهند. به گزارش تکناک، اینستاگرام قابلیتهای جدیدی به کانالهای پخش خود اضافه کرده است که به سازندگان محتوا امکان تعامل مستقیمتر و مؤثرتر با دنبالکنندگان را میدهد. براساس جدیدترین اعلامیه متا در وبلاگ رسمی […]
اینستاگرام به سازندگان محتوا اجازه داده است تا قابلیت پاسخدهی در کانالهای پخش خود را فعال کنند و تعامل با مخاطبان را افزایش دهند.
به گزارش تکناک، اینستاگرام قابلیتهای جدیدی به کانالهای پخش خود اضافه کرده است که به سازندگان محتوا امکان تعامل مستقیمتر و مؤثرتر با دنبالکنندگان را میدهد. براساس جدیدترین اعلامیه متا در وبلاگ رسمی خود، سازندگان اکنون میتوانند گزینه Replies را در چتهای گروهی محدود کانالهای پخش خود فعال کنند. این ویژگی به شرکتکنندگان اجازه میدهد تا به پیامها و نظرهای یکدیگر پاسخ دهند؛ درست مانند آنچه در پستهای معمولی اینستاگرام امکانپذیر است.
به نقل از ورج، ابزار جدیدی به نام Prompts نیز زمانی به کانالها اضافه شده که بهصورت سؤالهایی طراحی شدهاند؛ مانند «امروز شام چه میخورید؟». این سؤالات بهمنظور افزایش تعامل مخاطبان منتشر میشوند و کاربران ۲۴ ساعت فرصت دارند تا با ارسال متن یا عکس به آنها پاسخ دهند. همچنین، امکان لایککردن نظرات دلخواه دیگر کاربران نیز در این قابلیت فراهم شده است.
از دیگر تغییرات مهم، معرفی ابزارهای آماری جدید برای سازندگان است که شامل دادههایی نظیر تعداد کل تعاملات و اشتراکگذاری استوریها و تعداد رأیهای نظرسنجی میشود. این ابزارها همراه با توصیههای شخصیسازیشدهای ارائه میشوند که به سازندگان در رشد و مدیریت مخاطبانشان کمک میکند.
متا هنوز زمان دقیقی برای ارائه این قابلیتهای جدید اعلام نکرده است. بااینحال، آدام موسری، مدیر اینستاگرام، هفته گذشته این ویژگیها را در کانال شخصی خود با نام IG Updates آزمایش کرد و جزئیات بیشتری را درباره آن ارائه داد.
درحالیکه فیسبوک منیجر و واتساپ نیز از کانالهای پخش پشتیبانی میکنند، این قابلیتهای جدید فقط برای اینستاگرام معرفی شدهاند. متا توضیحی درباره گسترش این قابلیتها به سایر پلتفرمهای خود نداده است؛ اما به نظر میرسد اینستاگرام بهعنوان محیط آزمایشی برای آزمایش این ویژگیها در نظر گرفته شده باشد. این تغییرات تلاش اینستاگرام برای افزایش تعامل میان سازندگان محتوا و مخاطبان را نشان میدهد و میتواند تجربه کاربران را در استفاده از کانالهای پخش بهبود ببخشد.
منبع: تکنک
این مطلب بدون برچسب می باشد.
گروهی از مهندسان با معرفی Flexbar، به ایده نوار لمسی محبوب اپل، Touch Bar، جان تازهای بخشیدهاند. به گزارش سرویس اخبار فناوری رسانه تکنولوژی تکنا، Flexbar که در واقع نسخهای مستقل و قابل حمل از نوار لمسی مکبوک پرو است، میتواند از طریق USB به انواع دستگاهها از جمله کامپیوترهای رومیزی، لپتاپها و حتی تبلتها […]
به گزارش خبرآنلاین، ستار هاشمی وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه هیات دولت در گفتگو با خبرنگاران درباره چگونگی استفاده از استارلینک در ایران گفت: از فناوریهای جدید حتما استقبال میکنیم اما باید قوانینی که در عرصه بینالمللی وجود دارد مد نظر قرار بگیرد. استفاده از ملزومات ماهوارهای میتواند برای پوشش مناطق صعب العبور کمککننده باشد […]
صداوسیما بارها مانع پخش و ساختن برنامههای مختلف در پلتفرمهای گوناگون شده است. چند سال پیش، شایعاتی به گوش میرسید که مالکیت معنوی صداوسیما روی مجموعه «کلاه قرمزی» باعث شده است تا این برنامه در هیچ پلتفرم دیگری ساخته نشود و حالا پخششدن صدای گزارش عادل فردوسیپور در آپارات اسپرت هم با موانع این سازمان […]
شرکت دیپ مایند با معرفی Genie 2، هوش مصنوعیای خلق کرده که میتواند دنیایهای تعاملی شبیه به بازیهای ویدیویی تولید کند. به گزارش تکناک، این مدل هوش مصنوعی با آموزش دیدن بر روی صدها هزار ساعت ویدیو از بازیهای پلتفرمر دوبعدی، قادر است تصاویر ساده را به بازیهای کامل تبدیل کند. این مدل که نسخه […]