بازی کنترل ۲ در سبک اکشن RPG خواهد بود

بنابر گزارش ورج، استودیو رمدی، سازنده بازی‌های تحسین‌شده‌ای همچون آلن ویک و کنترل، اخیراً جزئیات جدیدی از پروژه‌های در دست توسعه خود را منتشر کرد. یکی از خبرهای مهم این رویداد، تغییر ژانر بازی کنترل ۲ از اکشن ماجراجویی به اکشن نقش‌آفرینی (RPG) است. این تصمیم تحولی بزرگ در سری کنترل محسوب می‌شود و می‌تواند […]


بنابر گزارش ورج، استودیو رمدی، سازنده بازی‌های تحسین‌شده‌ای همچون آلن ویک و کنترل، اخیراً جزئیات جدیدی از پروژه‌های در دست توسعه خود را منتشر کرد. یکی از خبرهای مهم این رویداد، تغییر ژانر بازی کنترل ۲ از اکشن ماجراجویی به اکشن نقش‌آفرینی (RPG) است. این تصمیم تحولی بزرگ در سری کنترل محسوب می‌شود و می‌تواند آینده این فرنچایز را به‌کلی دگرگون کند.

در کنار این خبر، رمدی اعلام کرد که بازی کنترل ۲ بخشی از جهانی متصل و گسترده خواهد بود که بازی‌های آلن ویک و فایربرک (Firebreak) را در‌بر می‌گیرد. این جهان مشترک فرصت‌های جدیدی برای روایت داستان‌های پیچیده و جذاب و ایجاد ارتباط بین شخصیت‌های مختلف بازی‌ها فراهم می‌کند.

یک زن در وسط صفحه ای قرمز رنگ با نوشته ای سفید بالای آن

Remedy Entertainment

با توجه‌ به آمار منتشر‌شده، بازی آلن ویک ۲ توانسته است بیش از ۱٫۸ میلیون نسخه بفروشد که از موفقیت این بازی و علاقه‌ی مخاطبان به آثار استودیو رمدی حکایت می‌کند. همچنین، نسخه نهایی بازی کنترل در ۱۲ فوریه ۲۰۲۵ (۲۴ بهمن ۱۴۰۳) برای کاربران مک منتشر خواهد شد و یک به‌روزرسانی رایگان نیز در سال آینده برای بازی مذکور منتشر خواهد شد که شامل محتوای منتشرشده‌ی قبلی نیز می‌شود.

تغییر ژانر کنترل ۲ به اکشن نقش‌آفرینی می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. از‌جمله این دلایل می‌توان به افزایش عمق و پیچیدگی گیم‌پلی و شخصی‌سازی بیشتر شخصیت‌ها و ارائه‌ی تجربه‌ای غنی‌تر برای بازیکنان اشاره کرد. در بازی‌های نقش‌آفرینی، بازیکنان معمولاً آزادی‌عمل بیشتری برای انتخاب مسیر خود در بازی دارند و می‌توانند شخصیت‌های خود را بر‌اساس سبک بازی خود سفارشی‌سازی کنند.

مقاله‌های مرتبط

به‌طور‌ کلی، به‌دلیل آنکه بازی کنترل ۲ هنوز در مراحل اولیه‌ی توسعه قرار دارد، نمی‌توان درباره‌ی جزئیات دقیق آن صحبت کرد. بااین‌حال، با توجه‌ به سابقه‌ی درخشان استودیو رمدی در خلق دنیاهای جذاب و داستان‌های پیچیده، می‌توان انتظار داشت که کنترل ۲ نیز بازی بسیار موفق و تأثیرگذاری باشد.

در نهایت، تصمیم استودیو رمدی برای ایجاد جهان متصل و گسترده، نشان‌دهنده‌ی بلندپروازی این استودیو و تلاش آن‌ها برای خلق بازی با دنیایی عمق و پیچیدگی فراوان است. این رویکرد می‌تواند آینده‌ی بازی‌های ویدئویی را تحت‌تأثیر قرار دهد و الهام‌بخش سایر توسعه‌دهندگان نیز قرار بگیرد.



Source link