نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
کمپین ۳۶۰ درجه اسنپ با شعار «بهترینها تو دل اسنپ جا دارن»، به تحویل موفق بیش از سه میلیون سفارش در یک ماه انجامید. این کمپین از ۳ مرداد تا ۳ شهریور در تهران و استانهای البرز، خراسان رضوی، گیلان و فارس به اجرا درآمد و بزرگترین کمپین ۳۶۰ درجه سوپرمارکت اسنپ در سال ۱۴۰۳ […]
کمپین ۳۶۰ درجه اسنپ با شعار «بهترینها تو دل اسنپ جا دارن»، به تحویل موفق بیش از سه میلیون سفارش در یک ماه انجامید.
این کمپین از ۳ مرداد تا ۳ شهریور در تهران و استانهای البرز، خراسان رضوی، گیلان و فارس به اجرا درآمد و بزرگترین کمپین ۳۶۰ درجه سوپرمارکت اسنپ در سال ۱۴۰۳ بود که در همه رسانههای آفلاین و آنلاین و با همراهی ۶ فروشگاه زنجیرهای، ۲۹ سوپرمارکت محلی و برندهای شناختهشده کالاهای سوپرمارکتی به اجرا درآمد.
سامان ابطحی، مدیر ارشد مارکتینگ اسنپ گروسری با اشاره به توجه جایگاه فروشگاههای همکار در مارکتپلیس سوپرمارکت اسنپ بهعنوان هدف این کمپین گفت: «دستاورد قابل توجه این کمپین افزایش ۷۰ درصدی بازدیدها از اپلیکیشن و وبسایت سوپرمارکت اسنپ بود که به جذب موفق ۲۵۶ هزار مشتری جدید منجر شد.»
او اضافه کرد: «در این کمپین بیش از ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون بازدید از محتوای مرتبط با کمپین در مجموع پلتفرمهای آنلاین رقم خورد. اگر محتواهای مرتبط با این کمپین را یک رویداد زنده در ورزشگاه آزادی نظر میگرفتیم، لازم بود که ورزشگاه ۴۲ هزار بار پر و خالی شود.»
او پیچیدگیهای کمپین و تعدد ذینفعان را از دشواریهای طراحی پیام این کمپین دانست و افزود: «چالش بعدی در طراحی این کمپن انتخاب محتوای تصویری بود. ظرافتهای مورد نیاز در تناسب انتخاب فروشگاه، انتخاب پیام و انتخاب محصول، بسیار زیاد بود. بخش طراحی تصویری این کمپین در مجموع شامل ۷۱ طراحی یکتا و ۳۰۳ متناسبسازی ابعاد طرح بود.»
مدیر ارشد مارکتینگ اسنپ گروسری دربارهی پیچیدگیهای تبلیغات محیطی و آفلاین هم گفت:
اکران موفق بیش از ۳۰۰ سازه تبلیغات محیطی در پنج شهر اصلی کمپین، یکی از چالشبرانگیزترین بخشهای این کمپین بود. انتخاب محل مناسب با پوشش حداکثری و در نظر گرفتن موقعیت مناسب در محدوده فروشگاهها، انتخاب سازههای مناسب از نظر دید و ترافیک تردد، اطمینان از سلامت تابلوها و تأثیر تعطیلات مرداد روی ترافیک محل اکران تابلوها، تنها بخشی از چالشهای سوپرمارکت اسنپ در انتخاب سازههای محیطی مناسب برای این کمپین بود.
به گفتهی او در این کمپین، بیش از ۲۰۰ اینفلوئنسر در شبکههای اجتماعی، دهها وبسایت، کانال تلگرامی، صفحه تبلیغاتی و کانالهای مارکتینگی مشارکت داشتند و انبوهی پیام برای مخاطبان ارسال شد.
Source link
این مطلب بدون برچسب می باشد.
با توجه به اطلاعات موجود، انتظار نمیرود که اپل قبل از پایان سال ۲۰۲۴، محصولات سختافزاری جدیدی را معرفی کند. بااینحال، شایعاتی وجود دارد مبنیبر اینکه اپل برنامههایی برای اعلام محصولات جدید در نیمهی اول سال آینده دارد؛ از جمله یک هاب هوشمند خانگی کاملاً جدید، آیفون SE 4، ایرتگ ۲، مدل بهروزشدهی آیپد ایر، […]
Hasbro با سرمایهگذاری گسترده روی بازیهای ویدئویی Dungeon & Dragons تمرکز میکند، اما تصمیم گرفته است تا تولید فیلمهای اقتباسی را کاهش دهد. به گزارش تکناک، مجموعه Dungeon & Dragons که پنجاهمین سالگرد خود را امسال جشن میگیرد، همچنان با قدرت در عرصه بازیهای ویدئویی و محصولات مرتبط حضور دارد. Hasbro، مالک این آیپی، اعلام […]
یک شرکت نرمافزاری روسی، به یک پسر بچه هفتساله که استعداد فوقالعادهای در برنامهنویسی دارد، پیشنهاد کار داده است. این پسربچه میتواند به محض رسیدن به سن قانونی کار، به تیم مدیریتی این شرکت بپیوندد. به گزارش سرویس اخبار فناوری رسانه تکنولوژی تکنا، سرگئی، این نابغه کوچک اهل سنپترزبورگ، از پنج سالگی به ساخت ویدیوهای […]
بااینحال پژوهشی جدید که ۱۳ نوامبر منتشر شد، فرضیهی حیات بیگانه در مقیاس چندجهانی را با محاسبهی تفاوت در چگالی انرژی تاریک بررسی میکند. انرژی تاریک نیروی اسرارآمیز عامل افزایش سرعت انبساط جهان است و میتواند بر تعداد ستارههایی که در دنیاهای موازی مختلف شکل میگیرند، تأثیر بگذارد. مدل یادشده نشان میدهد چگالی بهینهی انرژی […]