بلوبانک، جزییات آخرین کمپین خود را منتشر کرد؛ ۶.۲ درصد از برنده‌ها تنها یک امتیاز داشتند

«هر سه میلیون یک شانس» عنوان ساده‌ای بود که بلو برای آخرین کمپین خود که از ۱۷ مهر ماه شروع شد، انتخاب کرد. در  قرعه‌کشی این کمپین هر روز ۳۰ کاربر بلو به ‌عنوان برنده‌های کمپین معرفی می‌شدند و جایزه‌های ۳۰ میلیون تومانی به حساب‌شان واریز می‌شد. این کمپین بعد از دو هفته و با […]


«هر سه میلیون یک شانس» عنوان ساده‌ای بود که بلو برای آخرین کمپین خود که از ۱۷ مهر ماه شروع شد، انتخاب کرد. در  قرعه‌کشی این کمپین هر روز ۳۰ کاربر بلو به ‌عنوان برنده‌های کمپین معرفی می‌شدند و جایزه‌های ۳۰ میلیون تومانی به حساب‌شان واریز می‌شد. این کمپین بعد از دو هفته و با ۴۲۰ برنده در  ۳۰ مهر، پایان یافت.

بر اساس اعلام روابط عمومی بلوبانک، فرایند این قرعه‌کشی، از انتخاب برنده‌ها تا واریز جوایز، به‌صورت کاملا تصادفی و سیستماتیک از طریق یک الگوریتم طراحی شده توسط تیم فنی و پروداکت بلو انجام شده است. این روشی است که بلوبانک برای همه کمپین‌های گذشته خود از آن استفاده کرده و در قرعه‌کشی‌های آینده هم همین روش را به کار خواهد برد چرا که این روش بدون دخالت عامل انسانی انجام می‌شود.

جزییات مسیر مدرن انتخاب برنده‌ها

نتیجه انجام فرایند قرعه‌کشی این کمپین به صورت سیستماتیک، هر شب راس ساعت ۱۲ اعلام شده تا  ۳۰  کاربر برنده در این قرعه‌کشی معرفی شوند و کمتر از ۱۲ ساعت بعد از اعلام نتایج جایزه ۳۰ میلیون تومانی خود را ساعت ۱۱ صبح روز بعد در حساب بلوبانک‌شان ببینند.

برنده‌ها چقدر امتیاز داشتند؟

در این کمپین هر سه میلیون تومان پولی که کاربران در حساب بلو داشتند معادل یک امتیاز برای‌ شرکت در قرعه‌کشی بود؛ یعنی کاربری که ۶ میلیون تومان در حسابش بود ۲ امتیاز داشت و کاربری با موجودی ۹ میلیون تومان ۳ امتیاز برای قرعه‌کشی داشت.

شاید بسیاری از کاربران بلو تصور می‌کردند داشتن امتیاز بیشتر می‌تواند برنده شدن‌شان را تضمین کند اما نتیجه قرعه‌کشی‌های انجام‌شده نشان می‌دهد ۶.۲ درصد از برنده‌ها فقط با یک امتیاز، یعنی با حدود ۳ تا ۵ میلیون تومان پولی  که در حساب‌شان داشته‌اند، برنده این قرعه‌کشی شده‌اند.

در میان همه این ۴۲۰ برنده ۹۱.۶ درصدشان با کمتر از ۱۰۰ امتیاز توانسته‌اند جایزه ۳۰ میلیون تومانی این قرعه‌کشی را دریافت کنند.



Source link