نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
امیرمسعود عابدین: دهها سال است که آلمان، برخی از لوکسترین و اسپرتترین خودروهای شناخته شده را تولید میکند. با این حال، آنها اغلب گرانتر از آن چیزی هستند که افراد مایل به پرداخت بهای آن باشند. در این زمان، بازار خودروهای دست دوم پرطرفدار میشوند. SUV های آلمانی قدیمی زیادی وجود دارند که هم به وعده […]
امیرمسعود عابدین: دهها سال است که آلمان، برخی از لوکسترین و اسپرتترین خودروهای شناخته شده را تولید میکند. با این حال، آنها اغلب گرانتر از آن چیزی هستند که افراد مایل به پرداخت بهای آن باشند. در این زمان، بازار خودروهای دست دوم پرطرفدار میشوند. SUV های آلمانی قدیمی زیادی وجود دارند که هم به وعده لوکس بودن خود عمل میکنند و هم در عین حال، بادوام و قابل اعتماد هستند.
امتیاز قابلیت اعتماد: ۸۳ از ۱۰۰
برخلاف انتقادهایی که به بیامو X۱ وارد میشود، اما دلایل زیادی برای انتخاب این کراساور کوچک وجود دارد. اولاً، رانندگی با آن واقعاً لذتبخش است، با فرمانپذیری عالی و شاسیای که برای لذت رانندگی طراحی شده است. مدل سال ۲۰۱۴ با قیمت متوسط ۱۰۲۱۸ دلار (معادل ۶۹۵ میلیون تومان)، پکیجی محکم از قابلیت اطمینان، مقرونبهصرفه بودن و لذت رانندگی را ارائه میدهد که در این بازار نادر است.
با توجه به اینکه این خودرو یک SUV سابکامپکت ده ساله است که ۱۰ هزار دلار قیمت دارد، هزینههای نگهداری متوسط قید شده در زیر ممکن است کمی نگرانکننده باشد.
امتیاز قابلیت اعتماد: ۸۴ از ۱۰۰
تیگوان در بخش شاسیبلندهای کامپکت جایگاه محکمی دارد. فولکسواگن توانسته جادوی خود را در این کراساوور به کار ببرد و آن را به خودرویی لذتبخش برای رانندگی تبدیل کند. این خودرو همچنین با طراحی داخلی لوکس و سواری بسیار نرم، احساس خوبی را منتقل میکند. اگر به دنبال خرید مدل ۲۰۱۶ هستید، به طور متوسط ۱۱۸۰۰ دلار (معادل ۸۰۰ میلیون تومان) هزینه کنید.
امتیاز قابلیت اعتماد: ۸۵ از ۱۰۰
آئودی Q۳ ۲۰۱۵، این کراساوور لوکس کامپکت ممکن است عملکردمحور نباشد، اما بسیار راحت است. آئودی Q۳ ۲۰۱۵ در حال حاضر با قیمت متوسط ۱۳۰۶۰ دلار (۸۹۰ میلیون تومان) در بازار حضور دارد.
تا به امروز، Q۳ همچنان قابلاعتمادترین شاسیبلند آئودی است که میتوانید خریداری کنید. حتی جالبتر این است که با وجود فضای داخلی پیشرفته و رویکرد لوکس آن، هزینههای نگهداری متوسط آن بالا نیست.
امتیاز قابلیت اعتماد: ۸۶ از ۱۰۰
اگر به دنبال خودروی دستدومی هستید که پویایی رانندگی سدانهای اسپرت، فضای داخلی راحت را ارائه دهد، X۳ یکی از بهترین گزینهها است. این خودرو به فناوری بسیار پیشرفته زمان خود مجهز شده و از مواد باکیفیت بالایی برخوردار است که احتمالاً در طول زمان دوام خواهند آورد. قیمت متوسط یک مدل دستدوم ۲۰۱۳ در حال حاضر ۱۴۷۷۹ دلار (یک میلیارد تومان) است.
بیامو X۳ به طور کلی گزینه خوبی برای کسانی است که به دنبال یک بی ام و دستدوم و با کیفیت هستند.
امتیاز قابلیت اعتماد: ۸۹ از ۱۰۰
علاوهبر ظاهر منحصر به فرد و جذاب این کراساوور لوکس، کابین و پیشرانههای این خودرو قابل توجه هستند. مرسدسبنز GLK-Class در حال حاضر با قیمت متوسط ۱۲۹۳۳ دلار (۸۸۰ میلیون تومان) در بازار حضور دارد.
بخشی از موفقیت GLK، موتور دیزلی درخشان آن است. این یک پیشرانه چهار سیلندر خطی توربوشارژ است که گشتاور خیره کننده ۵۰۰ نیوتونمتری را تولید میکند.
منبع: topspeed
۲۲۷۳۲۲
خبر آنلاین
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیوار با معرفی «پیشنهاد هوشمند آگهی»، تجربه جدیدی در خرید و فروش آنلاین ایجاد کرده است. این قابلیت که در شهرهای بزرگ فعال شده، با استفاده از هوش مصنوعی، آگهیهای مرتبط با نیاز کاربران را به صورت خودکار نمایش میدهد و باعث کاهش ۲۰ درصدی زمان جستجوی کاربران میشود. شاید برای شما هم پیش آمده […]
لینکدین تصمیم گرفته است که قابلیت Audio Events را غیرفعال کند. این تالار ویژگیهای شبیه به شبکه اجتماعی کلابهاوس ارائه میداد. به گزارش تکناک، لینکدین اعلام کرده است که قابلیت رویدادهای صوتی الهامگرفته از کلابهاوس با نام Audio Events، از ۲ دسامبر ۲۰۲۴ متوقف خواهد شد. پساز این تاریخ، کاربران دیگر نمیتوانند رویدادهای جدید صوتی […]
تراشهی Exynos 2600 که زمانی گفته میشد جهش بزرگی در عملکرد گوشیهای سامسونگ بههمراه میآورد، شاید هرگز به مرحلهی تولید نرسد. گزارش منبعی آگاه در ایکس نشان میدهد که کرهایها به دلیل مشکلات لیتوگرافی دو نانومتری خود، احتمالاً تولید اگزینوس ۲۶۰۰ را لغو خواهند کرد. انتظار میرفت که اگزینوس ۲۶۰۰ از لیتوگرافی پیشرفتهی دو نانومتری […]
سامسونگ ممکن است تولید پردازنده اگزینوس ۲۶۰۰ را بهدلیل مشکلات موجود در لیتوگرافی ۲ نانومتری لغو کند. بهگزارش تکناک، سامسونگ ممکن است تولید پردازنده اگزینوس ۲۶۰۰ را بهطور کامل متوقف کند. این چیپست که زمانی بهعنوان گامی بلند در پردازش موبایل شناخته میشد، بهدلیل مشکلات موجود در لیتوگرافی ۲ نانومتری، احتمالاً هرگز به مرحله تولید […]