تیک‌تاک استودیو خلاقیت سمفونی را به روی همه تبلیغ‌کنندگان باز کرد

تیک‌تاک دسترسی به استودیو خلاقیت سمفونی، ابزار هوش مصنوعی قدرتمندی که به کاربران اجازه می‌دهد به‌راحتی ویدیوهای جذاب و مؤثر تولید کنند، را برای همه تبلیغ‌کنندگان روی پلتفرم خود باز کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری رسانه تکنولوژی تکنا، این ابزار جدید با استفاده از داده‌های گسترده‌ای که تیک‌تاک از عملکرد موفق محتواهای مختلف […]


تیک‌تاک دسترسی به استودیو خلاقیت سمفونی، ابزار هوش مصنوعی قدرتمندی که به کاربران اجازه می‌دهد به‌راحتی ویدیوهای جذاب و مؤثر تولید کنند، را برای همه تبلیغ‌کنندگان روی پلتفرم خود باز کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری رسانه تکنولوژی تکنا، این ابزار جدید با استفاده از داده‌های گسترده‌ای که تیک‌تاک از عملکرد موفق محتواهای مختلف جمع‌آوری کرده، به کاربران کمک می‌کند تا حتی بدون داشتن دانش فنی پیچیده، ویدیوهای حرفه‌ای تولید کنند. کافی است کاربر دارایی‌های ویدیویی خام و اطلاعات محصول خود را (مثلاً یک لینک به صفحه محصول) به این ابزار بدهد تا هوش مصنوعی به طور خودکار ویدیویی جذاب و متناسب با آن ایجاد کند.

با استفاده از هوش مصنوعی، ویدیوهای باکیفیت و جذاب را بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط کاربر تولید می‌کند. همچنبن امکان ایجاد شخصیت‌های مجازی برای معرفی محصولات، شرکت‌ها و ارائه اطلاعات را فراهم می‌کند. این ابزار ویدیوها را به زبان‌های مختلف ترجمه کرده و با صداهای شبیه‌سازی شده دوبله می‌کند.

 با تولید محتوای جذاب و هدفمند، به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا بازدهی تبلیغات خود را افزایش دهند. به گفته تیک تاک حتی کاربران بدون دانش فنی نیز می‌توانند به راحتی از این ابزار استفاده کنند.: امکان ترجمه و دوبله ویدیوها، دسترسی به مخاطبان جهانی را آسان‌تر می‌کند. تیک‌تاک به یکی از پلتفرم‌های محبوب برای تبلیغات و بازاریابی دیجیتال تبدیل شده است. به خصوص نسل جوان‌تر، اخبار و اطلاعات خود را بیشتر از تیک‌تاک دریافت می‌کنند. این موضوع باعث شده است تا بسیاری از شرکت‌ها بودجه تبلیغاتی خود را به سمت این پلتفرم سوق دهند.



Source link