نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
اینستاگرام از بهروزرسانی بخش دایرکت این شبکهی اجتماعی محبوب خبر داد. بهروزرسانی جدید به ارتقاء تجربهی کاربری آن دسته از کاربرانی که تعداد زیادی پیام دریافت میکنند، کمک خواهد کرد. قابلیت جدید اینستاگرام به کاربرانی مانند تولیدکنندگان محتوا و اینفلونسرها کمک میکند تا به دستهبندی و فیلترکردن پیامهای دریافتی بپردازند. پیامهای دریافتی بر اساس تنظیمات […]
اینستاگرام از بهروزرسانی بخش دایرکت این شبکهی اجتماعی محبوب خبر داد. بهروزرسانی جدید به ارتقاء تجربهی کاربری آن دسته از کاربرانی که تعداد زیادی پیام دریافت میکنند، کمک خواهد کرد.
قابلیت جدید اینستاگرام به کاربرانی مانند تولیدکنندگان محتوا و اینفلونسرها کمک میکند تا به دستهبندی و فیلترکردن پیامهای دریافتی بپردازند. پیامهای دریافتی بر اساس تنظیمات کاربر، دیگر در صفحهی اصلی دایرکت اینستاگرام نمایش داده نمیشوند.
قابلیت جدید دایرکت اینستاگرام به تولیدکنندگان محتوا و افراد معروف اجازه میدهد تا پیامهای دریافتی را بر اساس تعداد فالوئر، اکانتهای تاییدشدهی اینستاگرام، برندها، افراد تولیدکنندهی محتوا و چند پارامتر دیگر دستهبندی کنند.
Instagram
بهروزرسانی بخش دایرکت اینستاگرام به افرادی که پیامهای زیادی دریافت میکنند، این امکان را میدهد تا اولویت پیامهای دریافتی را مشخص کنند. بهاینترتیب، پیامهایی که برای کاربر مهماند و تاثیر زیادی در روابط و کسبوکارش دارند، پیشتر از سایر پیامها نشان داده خواهند شد.
یک بخش جداگانه با نام Story Replies نیز به دایرکت اینستاگرام افزوده خواهد شد تا پیامهای مربوطبه استوری، بهصورت جداگانه از سایر پیامها نمایش داده شوند. تصمیم اینستاگرام برای تحول در بخش دایرکت پساز آن صورت گرفت که تولید کنندگان محتوا و افراد مشهور از سختی سروکله زدن با بخش دایرکت شکایت داشتند.
آدام موسری، رئیس اینستاگرام در پستی گفت: «سروکله زدن با بخش پیامهای دریافتی اینستاگرام میتواند طاقتفرسا باشد. نتیجتاً ما فیلترهایی را در این بخش قرار دادیم تا پیامهای مهمتر از نظر کاربر، پیشتر از سایر پیامها نمایش داده شوند. بخش دایرکت اینستاگرام نیاز به تغییرات بیشتری برای بهبود دارد اما این تصمیم، گامی کوچک برای بهبود شرایط خواهد بود.»
دستهبندی و فیلتر کردن دایرکت اینستاگرام، با عنوان Sort & Filter در ابتدای این بخش قابل مشاهده خواهد بود. کاربر میتواند پیامهای دریافتی را با پارامترهایی نظیر تعداد فالوئر فرستندهی پیام یا اولویت دادن به پیامهای جدیدتر، فیلتر کند. این موضوع به کاربر کمک میکند تا پیامهای ارسال شده توسط برندها و اشخاص مهم درمورد ایدههای کسبوکار را راحتتر مشاهده کند.
امکان فعالسازی تنظیمات بیشتری نظیر حسابهای احراز هویت شده، حسابهای مربوطبه کسبوکارها و سازندگان محتوا و یا حتی نمایش حسابهایی با تعداد مشخصی فالوئر، وجود خواهد داشت. اینستاگرام میگوید که در آینده بخش دایرکت را بیشتر توسعه خواهد داد.
شرکت متا پیشتر نیز تغییراتی را برای فیلتر پیامهای دریافتی در پیامرسان واتساپ اعمال کرده بود.
Source link
این مطلب بدون برچسب می باشد.
در این تکنیک تفاوت بین مدل بازآموزی شده (بدون داده موردنظر) و مدل اولیه را به حداقل میرسد و توزیع نموداری نزدیکی را از هر دو آنها دریافت میکند. فرض کنید کسی میخواهد دادهی شخصی او از مدل پاک شود. اگر روش حریم شخصی درست پیاده شده باشد، وقتی آن داده را از مدل حذف […]
یک ربات جدید نوازنده درام که ZRob نام دارد میتواند به نوازندگان انسانی کمک کند تا به قلههای جدیدی از خلاقیت برسند. به گزارش ایسنا، محققان دانشگاه اسلو، ربات جدیدی ابداع کردهاند که میتواند ریتمهای جدیدی بسازد و سریعتر از انسانها درام بزند. این ربات جدید که ZRob نام دارد، میتواند برنامههای موسیقی جدید را […]
تنها چند هفته پس از عرضه رسمی اندروید ۱۵، گوگل اولین پیشنمایش اندروید ۱۶ را با ارائه ویژگیهای جدید برای توسعهدهندگان منتشر کرد. به گزارش تکناک، این پیشنمایش اولیه نشان میدهد که نسخه جدید این سیستمعامل در سال آینده، زودتر از معمول عرضه خواهد شد. همچنین این پیشنمایش نشاندهنده ویژگیهای متنوعی است، که یکی از […]
مشهد یکی از شهرهای زیبا و دیدنی ایران است. مسافران زیادی در ماههای مختلف سال به مشهد سفر میکنند. حرم امام رضا (ع) مشهد را به یکی از معروفترین شهرهای مذهبی مسلمانان تبدیل کرده است. انواع امکانات رفاهی و تفریحی هم در مشهد ساخته شدهاند. شما میتوانید انواع هتلها، سوئیتها و محلهای اقامت متنوع را […]