نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
اینستاگرام فرمت تبلیغاتی جدیدی معرفی کرده که به سازندگان محتوا امکان میدهد تا برای نظرات تأییدکننده (Testimonials) در بخش کامنتها درآمد کسب کنند. به گزارش تکناک، اینستاگرام روشی تازه برای همکاری سازندگان با برندها و کسب درآمد ازطریق توصیه محصولات معرفی کرده است. متا امروز (۲۰ فوریه) ویژگی جدیدی را به تبلیغات مشارکتی خود با […]
اینستاگرام فرمت تبلیغاتی جدیدی معرفی کرده که به سازندگان محتوا امکان میدهد تا برای نظرات تأییدکننده (Testimonials) در بخش کامنتها درآمد کسب کنند.
به گزارش تکناک، اینستاگرام روشی تازه برای همکاری سازندگان با برندها و کسب درآمد ازطریق توصیه محصولات معرفی کرده است. متا امروز (۲۰ فوریه) ویژگی جدیدی را به تبلیغات مشارکتی خود با نام Testimonials افزود که به سازندگان امکان میدهد تا در ازای تأییدیههای نوشتاری خود که بهعنوان نظرات در پستها و تبلیغات برندها منتشر میشوند، دستمزد کسب کنند.
تککرانچ مینویسد که این قالب تبلیغاتی با هدف کسب درآمد از رویهای طراحی شده که پیشتر در شبکههای اجتماعی رایج بوده است. بسیاری از برندها از نظرنویسان پولی استفاده میکنند یا مشتریان را به ثبت بازخوردهای مثبت ترغیب میکنند. برای کاربرانی که در جستوجوی اطلاعات درباره محصول هستند، تشخیص نظرات واقعی از تبلیغات پنهان دشوار است.
با معرفی امکان مشخصکردن سازندگان بهعنوان مروجان پولی، میزان شفافیت در رابطه میان برند و سازنده افزایش مییابد. این روش علاوهبر بهبود اعتبار برند در میان دنبالکنندگان سازندگان، مسئولیت آنها را در توصیه محصولات بیشتر میکند. هرچند این نظرات تبلیغاتی هستند و نه ارگانیک، سازندگان باید نام و اعتبار خود را پشت این توصیهها قرار دهند. در نتیجه، انتخاب نادرست ممکن است اعتماد دنبالکنندگانشان را کاهش دهد.
طبق اعلام متا، درحالحاضر ۴۰ درصد کاربران هنگام خرید در اینستاگرام از توصیههای سازندگان استفاده میکنند. تبلیغات مشارکتی تاکنون بهشکل محتوای برنددار با برچسب مشارکت پولی و پستهای مشترک که نام کاربری سازنده و برند را نمایش میدهند، ارائه میشد. بااینحال، در قالب جدید Testimonials، سازندگان میتوانند پیامهای کوتاهی تا سقف ۱۲۵ کاراکتر بنویسند که مستقیماً به کمپین برند یا محصول تبلیغشده مربوط باشد. این توصیههای نوشتاری بهواسطه سازندگان به برند ارسال و به تبلیغ مرتبط متصل میشود.
این نظرات در بالای بخش کامنتهای پست اینستاگرام سنجاق میشوند تا توجه بیشتری جلب کنند. همچنین، سازندگان میتوانند ازطریق تنظیمات مخصوص خود در برنامه، تبلیغات مشارکتی و توصیههای ثبتشده را پیگیری و درصورت نیاز، آنها را حذف کنند.
منبع: تکنک
این مطلب بدون برچسب می باشد.
رئیسجمهور آمریکا اعلام کرد که به دلیل اعمال تعرفه ۲۵ درصدی کانادا بر برق صادراتی به آمریکا، واشنگتن تعرفه فولاد و آلومینیوم کانادا را به ۵۰ درصد افزایش میدهد. به گزارش ایسنا، «دونالد ترامپ» رئیسجمهور ایالات متحده با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «در واکنش به اعمال تعرفه ۲۵ درصدی از […]
معاون وزیر و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری از فردا چهارشنبه ۲۲ اسفند ماه خبر داد و گفت: ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۴ در دو بازه زمانی انجام میشود. به گزارش ایسنا؛ رضا محمدی درباره جزئیات ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۴، […]
طرح «تربیت، توانمندسازی و بکارگیری مدیران تراز نوآوری، مهندسی مجدد و هوشمندسازی» بهمنظور مدیریت و ارتقای توان نیروی انسانی در بکارگیری فناوریهای نوین اداری، اصلاح فرایندها، مهندسی مجدد و هوشمندسازی فعالیتها و خدمات دستگاههای اجرایی کشور توسط سازمان اداری و استخدامی کشور تدوین میشود. به گزارش ایسنا، به نقل پایگاه اطلاعرسانی دولت، ۲۱ اسفندماه، مهندس […]
امیرمسعود عابدین: علیرغم وجود مشکلات متعدد برای نیسان، این خودروساز ژاپنی برای عرضه نسل جدید ناوارا آماده میشود. با توجه به اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی، انتظار میرود که این پیکاپ سایز متوسط پلتفرم خود را با میتسوبیشی تریتون به اشتراک بگذارد. با این حال به گفته یکی از مدیران ارشد نیسان، ناوارای جدید بسیار بیشتر از یک […]