نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
بنابر گزارش ورج، شرکت زوم که در دوران همهگیری بیماری کووید بهعنوان یک نامِ آشنا در زمینهی ویدیو کنفرانس شناخته میشد، اکنون بهدنبال تغییر مسیر در جهت تبدیلشدن به یک پلتفرم جامع کاری مبتنیبر هوش مصنوعی است. این شرکت با تغییر نام خود از Zoom Video Communications به Zoom Communications، از قصد خود برای تبدیلشدن […]
بنابر گزارش ورج، شرکت زوم که در دوران همهگیری بیماری کووید بهعنوان یک نامِ آشنا در زمینهی ویدیو کنفرانس شناخته میشد، اکنون بهدنبال تغییر مسیر در جهت تبدیلشدن به یک پلتفرم جامع کاری مبتنیبر هوش مصنوعی است. این شرکت با تغییر نام خود از Zoom Video Communications به Zoom Communications، از قصد خود برای تبدیلشدن به شرکتی فراتر از یک ابزار ساده برای برقراری ارتباط تصویری، پرده برداشت.
زوم در سال ۲۰۲۰ به لطف افزایش تقاضا برای ابزارهای ارتباطی از راه دور، رشد چشمگیر چهار برابری درآمد خود نسبت به دورهی مشابه در سال قبل را تجربه کرد؛ اما با بازگشت تدریجی کارمندان به دفاتر، با چالش کاهش تقاضا برای خدمات ویدیو کنفرانس مواجه شد. رقابت شدید با غولهای فناوری مانند گوگل و مایکروسافت که ابزارهای ارتباطی را بهعنوان بخشی از مجموعهی نرمافزاری خود ارائه میدهند نیز معضلی برای زوم بهحساب میآید.
زوم برای مقابله با مشکلات، راهبرد خود را تغییر داد و بر گسترش خدمات خود به فراتر از ویدیو کنفرانس تمرکز کرد. این شرکت با معرفی ابزارهایی مانند Zoom Team Chat و Zoom Workplace، بهدنبال ارائهی یک مجموعهی کامل از ابزارهای بهرهوری مانند برنامههای کاربردی اداری، ارتباطی و سایر ابزارهای مورد نیاز برای کار در محیطهای مدرن و هیبریدی است.
یکی از مهمترین محورهای تمرکز زوم، بهرهگیری از هوش مصنوعی است؛ بهطوریکه با معرفی دستیار هوش مصنوعی Zoom 2.0، گامی مهم و جدی در این جهت برداشت. دستیار مذکور میتواند وظایف مختلفی مانند خلاصهسازی جلسات، کمک به برنامهریزی و حتی ایجاد یک نسخهی دیجیتال از کاربر را انجام دهد.
مقالههای مرتبط
هدف بلندمدت زوم، ایجاد پلتفرمی است که در آن، کارهای روزمره را بهطور کامل خودکار کند و به کاربران اجازه دهد تا روی وظایف مهمتر خود تمرکز کنند. اریک یوان، مدیرعامل زوم، باور دارد که هوش مصنوعی میتواند به کاربران کمک کند تا در هفته، تنها چهار روز کار کنند و درعینحال به همان میزان قبل، بهرهوری داشته باشند.
باتوجهبه تغییرات اخیر در استراتژی زوم، میتوان انتظار داشت که این شرکت در آینده به یکی از بازیگران اصلی در حوزهی فناوریهای ارتباطی و بهرهوری تبدیل شود.
Source link
این مطلب بدون برچسب می باشد.
سازمان تجارت جهانی اعلام کرده است که هوش مصنوعی پتانسیل شکلدهی به آینده تجارت بینالملل را دارد. این فناوری میتواند هزینههای تجاری را کاهش، تجارت در خدمات را تغییر شکل و مزیتهای رقابتی را افزایش دهد. خبرنگار: احسان شریفنیا / مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: یزدان قربانی Source link
کنسولهای دستی احتمالاً هیچگاه به اندازهی امروز محبوب نبودهاند. عرضهی نینتندو سوییچ جان تازهای به بازار این محصولات بخشید و حتی تولیدکنندگان کامپیوتر تمایل زیادی برای حضور در بازار مذکور دارند. اکنون بهنظر میرسد سامسونگ هم به کنسولهای دستی علاقه دارد. پتنت ثبتشده در سال ۲۰۲۲ که نوامبر ۲۰۲۴ (آبان و آذر ۱۴۰۳) مورد تأیید […]
لایکا دوربین M11 را با روکش مشکی براق و لنز هماهنگ Noctilux-M رونمایی کرده است. به گزارش تکناک، لایکا، برند مشهور در دنیای عکاسی، بهتازگی از دو محصول جدید و جذاب برای علاقهمندان به عکاسی حرفهای پرده برداشته است. این محصولات شامل دوربین M11 لایکا با رنگ براق مشکی و لنز Noctilux-M 50 f/1.2 ASPH […]
هوندا نه تنها قصد دارد وسایل نقلیه آینده را با باتریهای حالت جامد (Solid-state) تامین انرژی کند، بلکه میخواهد فناوری تولید این باتریها را نیز به طور کامل در اختیار داشته باشد. این شرکت با هدف دستیابی به آلایندگی کربن صفر تا سال ۲۰۵۰، سرمایهگذاری قابل توجهی در توسعه باتریهای حالت جامد انجام داده است. […]