نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم از طراحی و راهاندازی سامانه جدیدی برای پاسخگویی به شکایات خبر داد. به گزارش ایسنا، اولین نشست سراسری رابطین دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات حوزه ستادی وزارت علوم، سازمانهای تابعه و دانشگاههای سراسر کشور یکشنبه ۲۸ بهمن ماه در ستاد وزارت علوم برگزار شد. دکتر […]
مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم از طراحی و راهاندازی سامانه جدیدی برای پاسخگویی به شکایات خبر داد.
به گزارش ایسنا، اولین نشست سراسری رابطین دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات حوزه ستادی وزارت علوم، سازمانهای تابعه و دانشگاههای سراسر کشور یکشنبه ۲۸ بهمن ماه در ستاد وزارت علوم برگزار شد.
دکتر حامد کرمی، مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم در اولین نشست سراسری رابطین دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات حوزه ستادی، سازمانهای تابعه و دانشگاههای سراسر کشور، علوم، به بیان اهمیت دو وظیفه اصلی این دفتر، بازرسی و پاسخگویی به شکایات در حوزه آموزش عالی پرداخت.
وی با قدردانی از تلاشهای گذشته در این حوزه، دو اقدام مهم و اصلی اخیر این دفتر را تشریح کرد.
مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم اعلام کرد که به دلیل نبود ساختاری به نام بازرسی و پاسخگویی به شکایات در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی، دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات از ظرفیت قانونی ماده ۹۱ قانون مدیریت خدمات کشوری استفاده کرده و بازرسان معتمد را برای این منظور به کار گرفته است.
کرمی اظهار داشت: در حال حاضر ۵۰ نفر بازرس معتمد در کل آموزش عالی فعالیت دارند که ۶ نفر از آنها در ستاد وزارتخانه و مابقی در استانها و دانشگاههای مختلف فعالیت میکنند. این بازرسان معتمد وظایف قانونی خود را در دو حوزه مقابله با ارتشا و سوء استفاده از مقام و موقعیت اداری انجام میدهند و توانایی ورود فوری و اورژانسی به این موارد را دارند.
وی از طراحی و راهاندازی سامانه جدیدی برای پاسخگویی به شکایات خبر داد که نقایص سامانه قبلی را ندارد و بسیاری از فرآیندها را به صورت خودکار انجام میدهد. هدف این سامانه افزایش سرعت و کارآمدی در پاسخگویی به شکایات و کاهش نقش نیروی انسانی در این فرآیندها است.
مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم تأکید کرد که این سامانه جدید تمامی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور را به عنوان یک واحد کل در نظر گرفته و ارتباط مؤثری بین آنها ایجاد میکند. هدف اصلی این سامانه، پاسخگویی به شکایات در مدت ۱۵ روز است.
انتهای پیام
Source link
این مطلب بدون برچسب می باشد.
در ماه رمضان، میلیونها نفر در سراسر جهان از طلوع تا غروب خورشید روزه میگیرند و در این مدت از خوردن و آشامیدن پرهیز میکنند. این تغییر در الگوی غذایی میتواند تأثیراتی بر بدن داشته باشد که یکی از مهمترین آنها تغییرات احتمالی در دستگاه گوارش است. پژوهشگران برای بررسی علمی این موضوع، مطالعهای را […]
رییس جهاددانشگاهی در حاشیه بازدید از نمایشگاه قرآن کریم درباره مقابله با تهدید نرمافزاری دشمن گفت: ما نباید عجله کنیم و دنبال نتیجه زودهنگام باشیم. همین افرادی که افکار عمومی را خدشهدار میکنند ۲۰ سال برنامهریزی کردند. از این رو ما باید برای نتیجهگیری از مقاطع پایین کار را شروع کنیم و به سراغ بچهها […]
پاسخ رهبر انقلاب به ادعای مذاکره برخی دولتهای قلدر، تصویب بسته حمایت از صنایع در دولت، انهدام دو تیم تروریستی، تکذیب دریافت نامه از سوی دولت آمریکا، جنایات جدید تحریرالشام در سوریه، برنامه ایران برای جذب ۱۵ میلیون گردشگر خارجی و اطلاعیه جدید برای واردات خودرو، از مهمترین اخبار شامگاهی ۱۸ اسفند ایسنا بودند. به […]
رئیس پلیس راهور فراجا و حسین سیمایی صراف وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با یکدیگر دیدار کردند. به گزارش ایسنا، در دیدار سردار تیمور حسینی دردیدار با حسین سیمایی صراف، موضوع پیوستن اساتید و دانشجویان به پویش «نه به تصادف» مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این نشست که در وزارت علوم برگزار شد، همچنین بر […]