نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
شرکت Zoom در نظر دارد با تمرکز بر راهکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی و کاهش وابستگی خود به خدمات ویدیویی، همچنان در کورس رقابت با گوگل و مایکروسافت باقی بماند. به گزارش تکناک، شرکت Zoom Communications به تازگی اعلام کرد که نام خود را از Zoom Video Communications Inc به Zoom Communications Inc تغییر داده […]
شرکت Zoom در نظر دارد با تمرکز بر راهکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی و کاهش وابستگی خود به خدمات ویدیویی، همچنان در کورس رقابت با گوگل و مایکروسافت باقی بماند.
به گزارش تکناک، شرکت Zoom Communications به تازگی اعلام کرد که نام خود را از Zoom Video Communications Inc به Zoom Communications Inc تغییر داده است.
اریک یوان، مدیرعامل Zoom، در یک پست وبلاگی اعلام کرد که این شرکت اکنون خود را به عنوان یک «پلتفرم کاری مبتنی بر هوش مصنوعی برای ارتباط انسانی» معرفی میکند.
او تصریح کرد که هدف Zoom ارائه «راهکارهای مدرن برای کار ترکیبی» است. این تغییر، در مقایسه با موفقیت چشمگیر شرکت Zoom در سال ۲۰۲۰، رویکردی متفاوت به شمار میآید. چرا که در آن زمان خدمات Zoom Meetings مترادف با ویدیوکنفرانس شد و شرکتها برای دورکاری به آن وابسته شدند.
با بازگشت کارکنان به دفاتر و رقابت فشرده شرکتهایی مانند: Google، Microsoft و Slack، که خدمات ویدیو را به عنوان بخشی از مجموعه نرمافزارهای اداری خود ارائه میدهند، شرکت Zoom تصمیم گرفته است تا تمرکز خود را از ویدیو به ابزارهای جامعتر ارتباطی تغییر دهد.
تا پایان سال ۲۰۲۰، درآمد سالانه Zoom نسبت به سال گذشته چهار برابر شده بود.
با وجود این، در اوایل سال ۲۰۲۲ تحلیلگر Wedbush، دن آیوز، پیشبینی کرد که رشد شرکتهایی مانند Zoom و Peloton که از مزایای دورکاری بهرهمند شده بودند، به شدت کاهش خواهد یافت.
این پیشبینی طی ماهها و سالهای بعد برای هر دو شرکت به حقیقت پیوست.
شرکت Zoom در پاسخ به این چالشها، ابزارهای جدیدی را معرفی کرده است. از جمله این ابزارها میتوان به Zoom Team Chat و راهکار جامع Zoom Workplace اشاره کرد، که شامل برنامههای بهرهوری مشابه گوگل و مایکروسافت، یک سرویس ایمیل تجاری و ابزارهای دیگر است.
یوان طی مصاحبهای در برنامه Decoder تأکید کرد:
«امروزه افراد زمان زیادی را صرف تماسهای تلفنی، حضور در جلسات، ارسال و حذف ایمیلها و پاسخ به پیامهای متنی میکنند. ما به دنبال آن هستیم که با استفاده از هوش مصنوعی و ابزارهای Zoom این فرایندها را به طور کامل خودکار کنیم.»
در ماه اکتبر، هوش مصنوعی Zoom 2.0 با ابزارهای جدیدی برای خلاصهسازی و کمک معرفی شد. یوان بیان کرد که این ابزار میتواند به یک «دوقلوی دیجیتال قابل تنظیم» تبدیل شود، که با بهرهگیری از دانش سازمانی کاربر، یک روز کاری کامل را تعطیل کند و امکان کار تنها چهار روز در هفته را فراهم سازد.
این تغییرات نشاندهنده تلاش شرکت Zoom برای انطباق با محیط کاری جدید و رقابت با شرکتهای بزرگتر و مجهزتر است.
منبع: تکنک
این مطلب بدون برچسب می باشد.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفای از تدوین بسته حمایتی ویژه غزالهای دانشبنیان خبر داد. این بسته ویژه شامل تسهیلات، مشارکت در تولید و توسعه فناوری و ضمانت انتشار اوراق صکوک است. به گزارش ایسنا، محمدصادق خیاطیان با اعلام این خبر گفت: سال ۱۳۹۲ و زمانی که صندوق نوآوری و شکوفایی با سرمایه سه همتی شکل گرفت، […]
کمیسیون اروپا اوایل ماه جاری تحقیقاتی را علیه کورنینگ، تولیدکنندهی مطرح شیشههای محافظ گوشیهای هوشمند آغاز کرد. این شرکت فوراً با ارائهی امتیازات مختلف به مشتریانش، به اتهامات واکنش نشان داد. اتحادیهی اروپا کورنینگ را به اقدامات ضدرقابتی متهم کرده است که ازجملهی آنها میتوان به بستن قراردادهای انحصاری اشاره کرد. این رویه باعث محدودشدن […]
شرکت کیا بالأخره شاسیبلند الکتریکی اسپرت جدید خود یعنی EV5 GT Line مدل ۲۰۲۵ را معرفی کرده است. به گزارش تکناک، این شرکت EV5 GT Line را در نمایشگاه خودروی گوانگژو ۲۰۲۴ به نمایش گذاشت و با طراحی جدید خود نظرها را جلب کرد. این شاسیبلند الکتریکی با قیمتی کمتر از ۳۰,۰۰۰ دلار، آماده است […]
شرکت نورالینک، به رهبری ایلان ماسک، گام بزرگی در جهت بهبود کیفیت زندگی افراد فلج برداشته است. این شرکت اعلام کرده که در آستانه آغاز آزمایشهای بالینی یک فناوری جدید است که به افراد اجازه میدهد با قدرت ذهن خود، یک بازوی رباتیک را کنترل کنند. به گزارش سرویس اخبار پزشکی و سلامت رسانه فناوری […]