نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
ردمی به تازگی نام تجاری خود را تغییر داده است و بهجای Redmi از برند REDMI برای محصولاتش استفاده خواهد کرد. به گزارش تک ناک، شیائومی، یکی از غولهای فناوری جهان، برند محبوب زیرمجموعه خود یعنی ردمی را با تغییرات جدید در هویت برند، دوباره معرفی کرد. از امروز ۱۵ نوامبر ۲۰۲۴، نام Redmi بهصورت […]
ردمی به تازگی نام تجاری خود را تغییر داده است و بهجای Redmi از برند REDMI برای محصولاتش استفاده خواهد کرد.
به گزارش تک ناک، شیائومی، یکی از غولهای فناوری جهان، برند محبوب زیرمجموعه خود یعنی ردمی را با تغییرات جدید در هویت برند، دوباره معرفی کرد. از امروز ۱۵ نوامبر ۲۰۲۴، نام Redmi بهصورت حروف بزرگ REDMI نوشته خواهد شد که نشاندهنده آغاز فصلی تازه در مسیر توسعه این برند است.
به نقل از شیائومیتایم، برند ردمی که در ابتدا با نام Hongmi یا برنج قرمز در چین معرفی شده بود، در سال ۲۰۱۹، دستخوش تغییر نام شد. این تصمیم استراتژیک برای گسترش برند به بازارهای جهانی و ایجاد هویتی بینالمللی اتخاذ شد. انتخاب نام انگلیسی Redmi بخشی از تلاشهای شیائومی برای معرفی این برند بهعنوان برندی مستقل و مقرونبهصرفه در حوزه گوشیهای هوشمند بود تا از محصولات پرچمدار شیائومی متمایز شود.
شیائومی اولین گامهای استقلال ردمی را با معرفی گوشی ردمی نوت ۷ برداشت و در همان زمان لوگویی جدید برای این برند ارائه کرد. این اقدام زمینهساز حرکت بهسوی هویتی مستقل برای Redmi شد.
تغییر نام از Redmi به REDMI صرفاً تغییر در نوع نگارش نیست؛ بلکه تصمیمی استراتژیک برای تقویت هویت برند بهعنوان نامی جسورانه و مستقل و قدرتمند است. استفاده از حروف بزرگ آغازگر فصل جدیدی برای این برند است که نشاندهنده تمایل REDMI به برجستهشدن در بازار رقابتی گوشیهای هوشمند است. این تغییر ازطریق کانالهای رسمی ردمی مانند حساب ویبو و وبسایت شیائومی به نمایش گذاشته شده و بیانگر تعهد شیائومی به اجرای این تغییرات در تمامی سطوح است.
شیائومی علاوهبر تغییر هویت برند، نام REDMI را بهصورت رسمی ثبت کرده است. این اقدام بهمنظور محافظت قانونی از نام تجاری جدید و جلوگیری از هرگونه نقض حقوقی در آینده انجام شده است. ثبت این نام تجاری به REDMI کمک میکند تا بهعنوان برند متمایز در صنعت فناوری شناخته شود.
تغییر نام به REDMI به نظر میرسد بخشی از استراتژی شیائومی برای حفظ تازگی برند و همگامشدن با تغییرات بازار و خواستههای مصرفکنندگان باشد. در سالهای اخیر، ردمی فراتر از تولید گوشیهای مقرونبهصرفه عمل و به حوزههایی مانند تبلت، تلویزیون، لپتاپ و دیگر محصولات الکترونیکی مصرفی ورود کرده است. به گفته شیائومی، هویت جدید ردمی نمادی از استحکام، استقلال و جذابیت در اکوسیستم گسترده محصولات این برند است.
این تغییرات ممکن است پیشدرآمدی بر استراتژیهای بزرگتر یا معرفی محصولات جدید باشد. هویت جدید REDMI با حروف بزرگ میتواند نشاندهنده برنامههای آینده برای معرفی نوآوریهای بیشتر و تقویت جایگاه این برند در بازار جهانی باشد.
شیائومی با این تغییرات نشان داده است که ردمی آماده است تا با اعتمادبهنفس وارد آینده شود. طرفداران و مصرفکنندگان میتوانند منتظر اخبار هیجانانگیز و محصولات نوآورانه جدید از REDMI باشند که تجربهای منسجم و متفاوت را ارائه خواهد داد.
منبع: تکنک
این مطلب بدون برچسب می باشد.
نشست خبری تپسی با عنوان «مروری بر عملکرد و رشد تپسی در سال ۱۴۰۳»، امروز ۴ آذر ماه، برگزار شد. در این نشست مصطفی سیدحسینی، مدیرعامل تپسی، آمارهایی درباره عملکرد تپسی در سال ۱۴۰۳ ارائه کرده و از رشد قابل توجه این شرکت تا پایان آبان ماه امسال خبر داد: عملکرد ما در تپسی در […]
درست مانند محصولات دیگر این روزهای تولیدکنندههای برتر موبایل ، سامسونگ نیز از سری پرچمدار خود نسخههای متفاوتی را عرضه کرده است. به همین خاطر، برای خرید گوشی اس ۲۴ نباید فورا اقدام کنید و باید درباره نسخههای مختلف آن اطلاعاتی داشته باشید. یکی از محبوبترین مقایسههای این سری، مقایسه گلکسی اس ۲۴ اف ای […]
ربات انساننمای «فیگور ۰۲»(Figure 02) با ارتقای کارایی ۴۰۰ درصدی در کارخانه بیامو مشغول به کار است. به گزارش ایسنا، ویدئوی جدیدی منتشر شده است که ربات انساننمای «فیگور ۰۲» را در حال انجام کار و مونتاژ قطعات خودرو با دقت بالا در کارخانه اسپارتانبورگ شرکت خودروسازی بیامو نشان میدهد. به نقل از آیای، شرکت […]
بسیاری از بازیهای محبوب با موتورهای بازیسازی شناختهشده ازجمله Unreal Engine و Unity و Godot ساخته میشوند؛ اما گاهی اوقات توسعهدهندگان تصمیم میگیرند از مسیر رایج خارج شوند و بازی خود را با ابزارهای دیگر بسازد. یکی از این نمونهها، بازی Roche Limit: The Death of CMK است که معمار جوانی به نام جک استریت […]