نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
فیل اسپنسر احیای عناوین کلاسیک ایکس باکس را به ساخت بازیهای لایسنس شده ترجیح میدهد و بر توسعه مجموعههای اصلی تأکید دارد. به گزارش وبسایت Tech4Gamers، فیل اسپنسر، مدیر بخش ایکس باکس، بار دیگر بر تمرکز خود بر استفاده از عناوین اصلی Xbox به جای بازیهای لایسنس شده از شرکتهای ثالث تأکید کرد. او در […]
فیل اسپنسر احیای عناوین کلاسیک ایکس باکس را به ساخت بازیهای لایسنس شده ترجیح میدهد و بر توسعه مجموعههای اصلی تأکید دارد.
به گزارش وبسایت Tech4Gamers، فیل اسپنسر، مدیر بخش ایکس باکس، بار دیگر بر تمرکز خود بر استفاده از عناوین اصلی Xbox به جای بازیهای لایسنس شده از شرکتهای ثالث تأکید کرد. او در مصاحبهای با Game File درباره برنامههای خود برای بازگرداندن بازیهای کلاسیک Xbox صحبت کرد.
با اضافه شدن مجموعههای محبوب Activision Blizzard به مایکروسافت، این هدف اکنون واقعبینانهتر شده است. هرچند ایده احیای عناوین کلاسیک جدید نیست، اما منابع و پشتیبانی فعلی آن را دستیافتنیتر میکند.
تمرکز بر عناوین اصلی نشان میدهد که مایکروسافت قصد دارد مجموعههای قدیمی را احیا کرده و احتمالاً آنها را به Xbox Game Pass بیاورد. فیل اسپنسر در اینباره گفت: “من طرفدار بزرگ ساخت بازیهای لایسنس شده نیستم. ترجیح میدهم از IPهایی که حتی به آنها بازنگشتهایم، استفاده کنیم.”
با اینکه Xbox موفق شده است برخی از عناوین قدیمی را با بازسازیها یا نسخههای بهبودیافته بازگرداند، اما اسپنسر اعتراف کرد که این شرکت هنوز در احیای عناوین خود کاملاً حرفهای نشده است.
استراتژی خریدهای مایکروسافت دسترسی به مجموعهای عظیم از عناوین اصلی را فراهم کرده است که بسیاری از آنها هنوز استفاده نشدهاند. پس از ادغام، مدیرعامل Activision نیز به بازسازی چندین عنوان کلاسیک اشاره کرد.
از سوی دیگر، اسپنسر با پوشیدن تیشرتهایی با اشاره به مجموعههای کلاسیک در رویدادهایی مانند Xbox TGS 2024 توجه طرفداران را جلب کرده است.
او همچنین به مشکلاتی که با بازیهای لایسنس شده همراه است، بهویژه در زمینه حفظ محتوا و استریم، اشاره کرد. به گفته او، قراردادهای لایسنس ممکن است محدودیتهایی برای مدت زمان دسترسی به بازیها ایجاد کنند. به عنوان مثال، بازیهای مسابقهای پس از اتمام قراردادهای مربوط به ماشینها، آهنگها یا مسیرها، از دسترس خارج میشوند.
با وجود احتیاط در مورد بازیهای لایسنس شده، اسپنسر دیدگاه مثبتی نسبت به همکاریهای فعلی مایکروسافت با دیزنی دارد. دو بازی بزرگ لایسنس شده در دست ساخت، شامل Indiana Jones توسط MachineGames و Blade توسط Arkane Lyon است که هر دو بر اساس عناوین محبوب دیزنی ساخته میشوند.
منبع: تکنک
این مطلب بدون برچسب می باشد.
«تلسکوپ فضایی جیمز وب» در یک کشف غافلگیرکننده از سه کهکشان بزرگ در جهان اولیه پردهبرداری کرد. به گزارش ایسنا، ستارهشناسان برای مدت طولانی بر این باور بودند که شکلگیری کهکشانها از یک مدل بسیار ویژه پیروی میکند. در این مدل، گازهای کیهانی به صورت تودهها جمع میشوند، ستارگان از آن تودهها به دنیا میآیند […]
با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانشبنیان ریاستجمهوری، نخستین دوره مسابقات بینالمللی برنامهنویسی TabCode به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد. به گزارش ایسنا، مسابقه بینالمللی برنامهنویسی TabCode در روزهای ۸ و ۹ آذرماه تحت نظارت دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد. مسابقه TabCode به دانشجویان این فرصت را میدهد تا مهارتهای خود را در حل […]
بنابر گزارش Auto News، شرکت جیپ، یکی از نامهای آشنا در صنعت خودروهای آفرود، خبر بازگشت یکی از محبوبترین محصولات خود یعنی مدل چروکی را اعلام کرد. چروکی، شاسیبلند افسانهای جیپ، قرار است در سال آینده با یک پیشرانهی هیبریدی جدید به بازار بازگردد. آنتونیو فیلوزا، مدیرعامل جیپ، در نمایشگاه خودرو لسآنجلس ۲۰۲۴ این خبر […]
مایکروسافت امروز اولین پیشنمایش از قابلیت جدید Recall AI را برای کامپیوترهای Copilot Plus منتشر کرد. به گزارش تکناک، این قابلیت که ابتدا برای کاربران کانال Dev در Windows Insider عرضه میشود، به کاربران اجازه میدهد که از فعالیتهای گذشته خود در ویندوز ۱۱ یک بازیابی اطلاعات دریافت کنند. قابلیت Recall AI با هدف بهبود […]