لغو ساخت بازی Wonder Woman به دلیل شکست مالی Suicide Squad

پس از شکست تجاری بازی Suicide Squad: Kill the Justice League، وارنر برادرز مجبور شد پروژه ساخت بازی Wonder Woman را لغو کند. به گزارش تک‌ناک و به نقل از Tech4Gamers، بازی Suicide Squad: Kill the Justice League که انتظار می‌رفت موفقیتی هم‌سطح سری Batman: Arkham باشد، شکست بزرگی برای راک‌استدی و وارنر برادرز بود، […]


پس از شکست تجاری بازی Suicide Squad: Kill the Justice League، وارنر برادرز مجبور شد پروژه ساخت بازی Wonder Woman را لغو کند.

به گزارش تک‌ناک و به نقل از Tech4Gamers، بازی Suicide Squad: Kill the Justice League که انتظار می‌رفت موفقیتی هم‌سطح سری Batman: Arkham باشد، شکست بزرگی برای راک‌استدی و وارنر برادرز بود، به‌ گونه‌ای که ضرر ۲۰۰ میلیون دلاری به دنبال داشت. این اتفاق باعث شد که وارنر تمرکز خود را به سمت فرنچایزهای مطمئن‌تر ببرد و توسعه‌ برخی از پروژه‌های بلندپروازانه را متوقف کند.

این شکست نه‌تنها برنامه‌های آینده‌ وارنر را تغییر داد، بلکه به گفته‌ جیسون شرایر، خبرنگار معتبر صنعت بازی، این ضرر مالی یکی از دلایل اصلی تعطیلی استودیو Monolith Productions بوده است.

طبق اطلاعات منتشرشده، توسعه‌ بازی Wonder Woman در همان مراحل اولیه با چالش‌های زیادی مواجه بود. تیم مونولیث مجبور شد در ابتدای توسعه، تیم خود را دوباره از نو بسازد، چرا که برخی از اعضای کلیدی به دلیل اختلاف نظر با دیوید حداد، رئیس وقت وارنر برادرز از این استودیو جدا شدند.

شکست مالی Suicide Squad دلیلی برای لغو ساخت بازی Wonder Woman

همچنین سیستم نمسیس که در بازی‌های قبلی مونولیث مانند Shadow of Mordor دیده بودیم، قرار بود در بازی Wonder Woman به شکل جدیدی اجرا شود، به‌ طوری که دشمنان را به متحدان بازیکن تبدیل کند. اما این ایده موفق نشد و پروژه بازنگری اساسی داشت تا تجربه‌ای مشابه God of War ارائه دهد.

البته، Suicide Squad تنها مشکل وارنر برادرز نبود. بازی‌هایی مانند: Multiversus و Quidditch Champions نیز در مجموع ۱۰۰ میلیون دلار ضرر به دنبال داشتند و فشار مضاعفی را به بخش گیمینگ وارنر وارد کردند. به گفته‌ جیسون شرایر، این شکست‌های مالی عامل اصلی تغییرات اخیر و لغو پروژه‌های بلندپروازانه بوده است.

با این شرایط، وارنر برادرز تصمیم گرفته است که تمرکز خود را روی فرنچایزهای موفق و شناخته‌شده‌ای مانند: Batman، Harry Potter و Mortal Kombat بگذارد. این به معنای کاهش توجه به شخصیت‌های کمتر شناخته‌شده‌ای مانند واندر وومن است، که آینده‌ این ابرقهرمان را در دنیای بازی‌های ویدیویی نامشخص می‌کند.



منبع: تکنک