نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
مایکروسافت مدل هوش مصنوعی Muse را معرفی کرد که قادر به تولید گیمپلی است. این مدل میتواند محیطهای بازی، تعاملات و سناریوهای پویا را بهصورت خودکار ایجاد کند و به توسعهدهندگان در ساخت بازیهای خلاقانه کمک کند. به گزارش تکناک، مایکروسافت با معرفی Muse، مدل جدید هوش مصنوعی مولد خود، گامی بزرگ در حوزه تولید […]
مایکروسافت مدل هوش مصنوعی Muse را معرفی کرد که قادر به تولید گیمپلی است. این مدل میتواند محیطهای بازی، تعاملات و سناریوهای پویا را بهصورت خودکار ایجاد کند و به توسعهدهندگان در ساخت بازیهای خلاقانه کمک کند.
به گزارش تکناک، مایکروسافت با معرفی Muse، مدل جدید هوش مصنوعی مولد خود، گامی بزرگ در حوزه تولید گیمپلی برداشته است. این مدل توانایی درک فیزیک بازی و تعامل با ورودیهای کنترلر را دارد و با استفاده از بیش از یک میلیارد تصویر و اقدامات کنترلر آموزش دیده است و عملکردی چشمگیر از خود نشان داده است.
مایکروسافت با توسعه Muse به پیشرفتی قابلتوجه در هوش مصنوعی مولد برای بازیها دست یافته است. این مدل که برای ایدهپردازی و کمک به توسعهدهندگان در گسترش پروژههایشان طراحی شده، تحت عنوان “مدل جهان و اقدامات انسانی” (WHAM) شناخته میشود. Muse در همکاری با استودیوی Ninja Theory و بازی چندنفره Bleeding Edge توسعه یافته است.
به نقل از نوتبوکچک، فاطیما کردار، معاون ارشد بخش Gaming AI در مایکروسافت، در توضیح قابلیتهای این مدل هوش مصنوعی اعلام کرد که Muse قادر است فیزیک بازی و نحوه واکنش آن به ورودیهای کنترلر را در محیط سهبعدی درک کند. این فناوری همچنین میتواند زمینه اجرای بازیهای قدیمی را روی دستگاههای جدید فراهم کند.
مایکروسافت ویدئویی با وضوح پایین از گیمپلی تولیدشده توسط Muse منتشر کرده است. این مدل با بیش از هفت سال گیمپلی مداوم انسانی، شامل بیش از یک میلیارد تصویر و اقدامات کنترلر، آموزش دیده است.
گیمپلی تولیدشده دارای وضوح ۳۰۰×۱۸۰ پیکسل با نرخ ۱۰ فریم بر ثانیه است. هرچند این کیفیت نسبت به تلاشهای قبلی در مدلهای هوش مصنوعی مولد برای بازیها بهبود یافته، اما هنوز با استاندارد ۱۹۲۰×۱۰۸۰ که گیمرها به آن عادت دارند، فاصله زیادی دارد.
بااینحال، مایکروسافت در حال توسعه یک مدل هوش مصنوعی قابلبازی در لحظه است که با استفاده از Muse روی بازیهای انحصاری دیگر آموزش دیده و پتانسیل بالایی از خود نشان داده است. آنچه این مدل را متمایز میکند، نهتنها کیفیت رندر، بلکه توانایی آن در ایجاد توالیهای پیچیده گیمپلی با سازگاری بالا است. هدف از توسعه این فناوری، کمک به خلاقیت توسعهدهندگان و افزایش دسترسپذیری بازیهای کلاسیک برای کاربران امروزی است.
منبع: تکنک
این مطلب بدون برچسب می باشد.
پژوهشگران به یافتهای جدید درباره نقش تلومرها در جلوگیری از سرطان دست یافتهاند. تلومرها که در انتهای کروموزومها قرار دارند، معمولاً به عنوان سدی در برابر پیر شدن و سرطان شناخته میشوند. اما اکنون، تحقیقات جدید نشان میدهد که این ساختارها میتوانند نقش فعالتری در پیشگیری از سرطان ایفا کنند. به گزارش ایسنا، تلومرها پوششهایی […]
نگار علی- ویدئویی که اخیراً در شبکههای اجتماعی منتشر شده، توجه بسیاری از تحلیلگران نظامی را به خود جلب کرده است. این ویدئو که منبع و تاریخ دقیق آن مشخص نیست، نشان میدهد که یک پهپاد روسی از یک وانت در حال حرکت پرتاب میشود و سپس به هدفی در اوکراین اصابت میکند. این صحنه […]
سرپرست جدید جهاددانشگاهی در اولین روز کاری با حضور در جمع مدیران ارشد این نهاد در سخنانی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی متعلق به همه جهادگران است، بر انجام امور با مشورت و کسب نظرات خانواده این نهاد تاکید کرد و گفت: از همه تفکرها و سلایق در کنار هم در جهاددانشگاهی استفاده میکنیم . […]
طرح پژوهشی «پیشبینی میزان شدت بیماری کووید ۱۹ از روی اطلاعات دموگرافی، بالینی و آزمایشگاهی با استفاده از روشهای یادگیری عمیق» با هدف ابداع یک سامانه پیشبینی سریع و اتوماتیک، از سوی بنیاد ملی علم ایران مورد حمایت قرار گرفت. به گزارش ایسنا، احمد شالباف دانشیار گروه مهندسی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، درباره […]