نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
مایکروسافت مدل هوش مصنوعی Muse را معرفی کرد که قادر به تولید گیمپلی است. این مدل میتواند محیطهای بازی، تعاملات و سناریوهای پویا را بهصورت خودکار ایجاد کند و به توسعهدهندگان در ساخت بازیهای خلاقانه کمک کند. به گزارش تکناک، مایکروسافت با معرفی Muse، مدل جدید هوش مصنوعی مولد خود، گامی بزرگ در حوزه تولید […]
مایکروسافت مدل هوش مصنوعی Muse را معرفی کرد که قادر به تولید گیمپلی است. این مدل میتواند محیطهای بازی، تعاملات و سناریوهای پویا را بهصورت خودکار ایجاد کند و به توسعهدهندگان در ساخت بازیهای خلاقانه کمک کند.
به گزارش تکناک، مایکروسافت با معرفی Muse، مدل جدید هوش مصنوعی مولد خود، گامی بزرگ در حوزه تولید گیمپلی برداشته است. این مدل توانایی درک فیزیک بازی و تعامل با ورودیهای کنترلر را دارد و با استفاده از بیش از یک میلیارد تصویر و اقدامات کنترلر آموزش دیده است و عملکردی چشمگیر از خود نشان داده است.
مایکروسافت با توسعه Muse به پیشرفتی قابلتوجه در هوش مصنوعی مولد برای بازیها دست یافته است. این مدل که برای ایدهپردازی و کمک به توسعهدهندگان در گسترش پروژههایشان طراحی شده، تحت عنوان “مدل جهان و اقدامات انسانی” (WHAM) شناخته میشود. Muse در همکاری با استودیوی Ninja Theory و بازی چندنفره Bleeding Edge توسعه یافته است.
به نقل از نوتبوکچک، فاطیما کردار، معاون ارشد بخش Gaming AI در مایکروسافت، در توضیح قابلیتهای این مدل هوش مصنوعی اعلام کرد که Muse قادر است فیزیک بازی و نحوه واکنش آن به ورودیهای کنترلر را در محیط سهبعدی درک کند. این فناوری همچنین میتواند زمینه اجرای بازیهای قدیمی را روی دستگاههای جدید فراهم کند.
مایکروسافت ویدئویی با وضوح پایین از گیمپلی تولیدشده توسط Muse منتشر کرده است. این مدل با بیش از هفت سال گیمپلی مداوم انسانی، شامل بیش از یک میلیارد تصویر و اقدامات کنترلر، آموزش دیده است.
گیمپلی تولیدشده دارای وضوح ۳۰۰×۱۸۰ پیکسل با نرخ ۱۰ فریم بر ثانیه است. هرچند این کیفیت نسبت به تلاشهای قبلی در مدلهای هوش مصنوعی مولد برای بازیها بهبود یافته، اما هنوز با استاندارد ۱۹۲۰×۱۰۸۰ که گیمرها به آن عادت دارند، فاصله زیادی دارد.
بااینحال، مایکروسافت در حال توسعه یک مدل هوش مصنوعی قابلبازی در لحظه است که با استفاده از Muse روی بازیهای انحصاری دیگر آموزش دیده و پتانسیل بالایی از خود نشان داده است. آنچه این مدل را متمایز میکند، نهتنها کیفیت رندر، بلکه توانایی آن در ایجاد توالیهای پیچیده گیمپلی با سازگاری بالا است. هدف از توسعه این فناوری، کمک به خلاقیت توسعهدهندگان و افزایش دسترسپذیری بازیهای کلاسیک برای کاربران امروزی است.
منبع: تکنک
این مطلب بدون برچسب می باشد.
نگار علی- اطلاعات جدید منتشرشده از iPhone 17 Air نشان میدهد که این مدل با طراحی بسیار نازک خود، استانداردهای گوشیهای هوشمند باریک را تغییر خواهد داد. این اطلاعات از طریق افشاگر معروف، «سونی دیکسون»، منتشر شده و تصاویر ماکتهای اولیه این دستگاه را نشان میدهد. این ماکتها معمولاً توسط تولیدکنندگان لوازم جانبی برای طراحی کیسها […]
کارگروه ژنتیک باستان و تبارشناسی در مرکز پژوهشی ژنتیک انسانی کوثر با مشارکت پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی-فرهنگی بهصورت رسمی تشکیل شد. به گزارش ایسنا، پرستو عرفانمنش، دبیر کارگروه ژنتیک باستان و تبارشناسی و کارشناس پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی ـ فرهنگی، با اعلام این خبر گفت: آثار تاریخی ـ فرهنگی علوم باستانشناسی […]
پژوهشگران چینی یک ماده زیستی جدید ابداع کردهاند که با حذف گونههای مضر اکسیژن فعال، التهاب را کاهش میدهد و ترمیم عصب را در موارد آسیب نخاعی تقویت میکند. به گزارش ایسنا، ماده زیستی جدیدی که توسط پژوهشگران «دانشگاه سیچوآن»(Sichuan University) ابداع شده است، میتواند التهاب و آسیب ناشی از حذف مولکولهای فعال اکسیژن را […]
تینا مزدکی_یک راکتور صنعتی نوآورانه که تنها با استفاده از برق فولاد تولید میکند، به نقطه عطف مهمی رسید و موفق شد در یک تأسیسات آزمایشی در ماساچوست، آمریکا، یک تُن فولاد تولید کند. این فناوری که در مؤسسه فناوری ماساچوست (MIT) توسعه یافته، اکنون آماده است تا به صنعت فولاد کمک کند تا ردپای […]