نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
مایکروسافت مدل هوش مصنوعی Muse را معرفی کرد که قادر به تولید گیمپلی است. این مدل میتواند محیطهای بازی، تعاملات و سناریوهای پویا را بهصورت خودکار ایجاد کند و به توسعهدهندگان در ساخت بازیهای خلاقانه کمک کند. به گزارش تکناک، مایکروسافت با معرفی Muse، مدل جدید هوش مصنوعی مولد خود، گامی بزرگ در حوزه تولید […]
مایکروسافت مدل هوش مصنوعی Muse را معرفی کرد که قادر به تولید گیمپلی است. این مدل میتواند محیطهای بازی، تعاملات و سناریوهای پویا را بهصورت خودکار ایجاد کند و به توسعهدهندگان در ساخت بازیهای خلاقانه کمک کند.
به گزارش تکناک، مایکروسافت با معرفی Muse، مدل جدید هوش مصنوعی مولد خود، گامی بزرگ در حوزه تولید گیمپلی برداشته است. این مدل توانایی درک فیزیک بازی و تعامل با ورودیهای کنترلر را دارد و با استفاده از بیش از یک میلیارد تصویر و اقدامات کنترلر آموزش دیده است و عملکردی چشمگیر از خود نشان داده است.
مایکروسافت با توسعه Muse به پیشرفتی قابلتوجه در هوش مصنوعی مولد برای بازیها دست یافته است. این مدل که برای ایدهپردازی و کمک به توسعهدهندگان در گسترش پروژههایشان طراحی شده، تحت عنوان “مدل جهان و اقدامات انسانی” (WHAM) شناخته میشود. Muse در همکاری با استودیوی Ninja Theory و بازی چندنفره Bleeding Edge توسعه یافته است.
به نقل از نوتبوکچک، فاطیما کردار، معاون ارشد بخش Gaming AI در مایکروسافت، در توضیح قابلیتهای این مدل هوش مصنوعی اعلام کرد که Muse قادر است فیزیک بازی و نحوه واکنش آن به ورودیهای کنترلر را در محیط سهبعدی درک کند. این فناوری همچنین میتواند زمینه اجرای بازیهای قدیمی را روی دستگاههای جدید فراهم کند.
مایکروسافت ویدئویی با وضوح پایین از گیمپلی تولیدشده توسط Muse منتشر کرده است. این مدل با بیش از هفت سال گیمپلی مداوم انسانی، شامل بیش از یک میلیارد تصویر و اقدامات کنترلر، آموزش دیده است.
گیمپلی تولیدشده دارای وضوح ۳۰۰×۱۸۰ پیکسل با نرخ ۱۰ فریم بر ثانیه است. هرچند این کیفیت نسبت به تلاشهای قبلی در مدلهای هوش مصنوعی مولد برای بازیها بهبود یافته، اما هنوز با استاندارد ۱۹۲۰×۱۰۸۰ که گیمرها به آن عادت دارند، فاصله زیادی دارد.
بااینحال، مایکروسافت در حال توسعه یک مدل هوش مصنوعی قابلبازی در لحظه است که با استفاده از Muse روی بازیهای انحصاری دیگر آموزش دیده و پتانسیل بالایی از خود نشان داده است. آنچه این مدل را متمایز میکند، نهتنها کیفیت رندر، بلکه توانایی آن در ایجاد توالیهای پیچیده گیمپلی با سازگاری بالا است. هدف از توسعه این فناوری، کمک به خلاقیت توسعهدهندگان و افزایش دسترسپذیری بازیهای کلاسیک برای کاربران امروزی است.
منبع: تکنک
این مطلب بدون برچسب می باشد.
رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: بالغ بر۲۰ هزار میلیارد ریال انواع وامهای دانشجویی به بیش از ۲۲۷ هزار نفر دانشجو، در سال ۱۴۰۳ پرداخت شد. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، دکتر مسعود گنجی در خصوص کلیات عملکرد سال ۱۴۰۳ صندوق خاطرنشان کرد: به طور میانگین به بیش از ۲۲۷ هزار […]
امیرمسعود عابدین: رنو روی محصول جدید و جذاب خود، یعنی مدل ۵ حساب ویژهای باز کرده است. پس از معرفی نسخه تولیدی مدل استاندارد، این بار نوبت به معرفی نسخه تولیدی مدل توربو ۳E رسیده است. پس از نمایش کانسپت این خودرو در اواخر سال ۲۰۲۴، نسخه تولیدی آن بالاخره معرفی شد. نسخه تولیدی از نظر […]
حوزه علم و دانشگاه امروز ۲۷ اسفند شاهد اخبار گوناگونی بود که این گزارش به اختصار به آنها پرداخته است. به گزارش ایسنا، برخی اخبار امروز سرویس علمی و دانشگاهی به اختصار در این گزارش آورده شدهاند. برای مطالعه نسخه کامل خبر کافی است بر روی تیتر آبیرنگ آن کلیک کنید. دانشنامه استارتاپی ایران رونمایی شد بیستمین […]
۲۷ اسفند ۱۴۰۳ / ۱۹:۲۵ عصر دوشنبه ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۳ دکتر علی منتظری، سرپرست جدید جهاددانشگاهی در اولین روز کاری با حضور در دفتر مرکزی این نهاد در جمع مدیران ارشد جهاددانشگاهی حضور یافت. وی در این مراسم از زحمات دکتر مسلمی نائینی در زمان تصدی ریاست جهاددانشگاهی تشکر و قدردانی کرد و اخلاق، رفتار […]