مدیران سابق شیائومی برند جدید Lumio را معرفی کردند

ورود برندی جدید قرار است بازار تلویزیون‌های هوشمند هند را متحول کند. با حمایت مدیران باسابقه‌ی شیائومی و فلیپکارت، شرکت Circuit House Technologies، برند Lumio را معرفی کرد. برندی که تمرکز آن بر ارائه‌ی تجربه‌ای ممتاز در تماشای تلویزیون است. این برند قصد دارد با ویژگی‌های نوآورانه و همکاری‌های قوی در صنعت، شکاف‌های موجود در […]


ورود برندی جدید قرار است بازار تلویزیون‌های هوشمند هند را متحول کند. با حمایت مدیران باسابقه‌ی شیائومی و فلیپکارت، شرکت Circuit House Technologies، برند Lumio را معرفی کرد. برندی که تمرکز آن بر ارائه‌ی تجربه‌ای ممتاز در تماشای تلویزیون است. این برند قصد دارد با ویژگی‌های نوآورانه و همکاری‌های قوی در صنعت، شکاف‌های موجود در بازار روبه‌رشد تلویزیون‌های هوشمند را پر کند.

بازار تلویزیون هوشمند هند که ارزش آن به ۵ میلیارد دلار می‌رسد، به سمت محصولات پریمیوم درحال حرکت است. نمایشگرهای بزرگ‌تر و فناوری‌های پیشرفته‌ی تصویر به استاندارد جدید این صنعت تبدیل شده‌اند.

بااین‌حال، Lumio معتقد است که باوجود بیش از ۱۰۰ برند فعال در این حوزه، بسیاری از مصرف‌کنندگان همچنان از طریق جستجوهای کلی به‌دنبال تلویزیون هستند که نشان‌دهنده‌ی نبود وفاداری قوی به برندها است. Lumio قصد دارد با ارائه‌ی دیدگاهی نو در بازار، به این نیاز پاسخ دهد و انتظارات درحال تغییر مصرف‌کنندگان را برآورده کند.

Lumio توسط تیمی از متخصصان با تجربه در برندهای مطرحی مانند لنوو، فیلیپس، تیوو، ال‌جی و سامسونگ هدایت می‌شود. این برند به‌دنبال رفع مشکلات رایج کاربران و ارائه‌ی تلویزیون‌های هوشمندی است که تجربه‌ای یکپارچه و بی‌دردسر فراهم کنند.

مقاله‌های مرتبط

این برند با همکاری با گوگل‌تی‌وی، دسترسی به بیش‌از ۴۰۰,۰۰۰ فیلم و سریال از بیش‌‌از ۱۰,۰۰۰ اپلیکیشن را فراهم کند. تولید این تلویزیون‌ها نیز توسط Dixon Technologies، بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی لوازم الکترونیکی هند، انجام خواهد شد. همچنین، آمازون هند مسئولیت توزیع را بر عهده دارد تا دسترسی گسترده‌ به این محصولات در سراسر هند تضمین شود.

Lumio قصد دارد اولین سری تلویزیون‌های هوشمند خود را در مارس ۲۰۲۵ به‌صورت رسمی رونمایی کند. این برند وعده داد ویژگی‌های این تلویزیون‌ها متناسب با نیازهای واقعی مصرف‌کنندگان هندی طراحی شده‌اند.



Source link