نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
امروز فینال لیگ پایتون -جنگو برگزار شد و قرار است تا پایان امروز برترین تیمهای این لیگ مشخص شود. علی لطفی، مدیر مسابقات برنامهنویسی المپیک فناوری در گفتوگو با ایسنا، گفت: رقابتهای برنامهنویسی در ۴ مسیر برگزار میشود و امروز رقابت پایتون -جنگو برگزار میشود و در طی آن تیمها در مدت ۳ ساعت به […]
امروز فینال لیگ پایتون -جنگو برگزار شد و قرار است تا پایان امروز برترین تیمهای این لیگ مشخص شود.
علی لطفی، مدیر مسابقات برنامهنویسی المپیک فناوری در گفتوگو با ایسنا، گفت: رقابتهای برنامهنویسی در ۴ مسیر برگزار میشود و امروز رقابت پایتون -جنگو برگزار میشود و در طی آن تیمها در مدت ۳ ساعت به سؤالات پاسخ خواهند داد.
وی با بیان اینکه قبل از این رویداد، رقابت انتخابی در مسیر پایتون برگزار شد، افزود: مرحله انتخابی به صورت آنلاین برگزار شد که طی آن ۸۱۲ شرکت کننده در مسیر پایتون – جنگو حضور داشتند و امروز میزبان نفرات برتر آنها هستیم.
لطفی تعداد شرکت کنندگان در رقابت امروز پایتون-جنگو را ۱۲۲ نفر ذکر کرد و یادآور شد: رقابت در این لیگ به صورت تیمهای دو نفره است.
مدیر مسابقات پایتون-جنگو خاطر نشان کرد: به طور کلی در مسابقات برنامهنویسی، ۳ هزار و ۲۹۶ نفر در مرحله اول انتخابی در ۴ لیگ این مسابقات شرکت کردند.
وی ادامه داد: رقابت امروز پایتون یک روزه است و امروز فینال آن برگزار میشود و تا ظهر امروز برترینهای این رقابت معرفی خواهند شد.
به گفته وی، ۳ تیم برتر برنامهنویسی در روز اختتامیه المپیک فناوری معرفی میشوند.
لطفی اضافه کرد: به تیمهای چهارم تا هشتم این رقابت نیز جوایزی اعطا میشود.
وی با اشاره به نحوه برگزاری این رقابت، توضیح داد: برگزاری مسابقه در سامانه کوئرا است. این سامانه میزبان ارائه سؤالات رقابت برنامهنویسی است و در این سامانه بین ۵ تا ۷ سؤال ارائه میشود و شرکتکنندگان در لحظه کدهایی که ارسال میکنند، به پاسخهای آنها توسط سیستم سامانه داوری، نمرهدهی میشود و در جدول امتیازات میتوانند امتیاز خود را مشاهده کنند.
به گزارش ایسنا، رقابت پایتون جنگو یکی از رقابتهای لیگ برنامهنویسی المپیک فناوری است که امروز فینال آن در منطقه نوآوری بین المللی ایران برگزار شده است.
پایتون یک زبان برنامهنویسی شیءگرا، متن باز، تفسیری، سطح بالا و همه منظوره است که «خیدو فان روسوم» آن را طراحی کرد و اولین بار در سال ۱۹۹۱ منتشر شده است.
فلسفه اصلی طراحی پایتون «خوانایی بالای کد» است و نویسههای فاصله خالی در آن معنادار هستند و مکرر استفاده میشوند. ساختار زبانی و دیدگاه شیءگرا در پایتون به گونهای طراحی شدهاست که به برنامهنویس امکان نوشتن کد منطقی و واضح (بدون ابهام) را برای پروژههای کوچک و بزرگ میدهد.
انتهای پیام
Source link
این مطلب بدون برچسب می باشد.
یکی از استراتژیستهای سرشناس فعال در حوزه ارزهای دیجیتال که پیشبینیهای دقیقش در مورد آلتکوینها زبانزد شده، معتقد است که ریپل میتواند به هدف قیمتی بزرگی که برای آن تعیین کرده، دست یابد. بهگزارش تکناک، این تحلیلگر با نام مستعار Credible به ۴۳۴,۷۰۰ دنبالکننده خود در پلتفرم X گفته است که دستیابی به یک اوج […]
مایکروسافت با گسترش قابلیتهای سرویس گیم پس آلتیمیت، به کاربران این امکان را میدهد تا بازیهای خود را از طریق Cloud تجربه کنند. این یعنی شما میتوانید بازیهایی که قبلاً خریداری کردهاید (مانند Baldur’s Gate 3 و Hogwarts Legacy) را از طریق سرویس استریم ایکسباکس کلاد روی دستگاههای مختلفی مانند کنسولها، رایانهها، تلفنهای هوشمند و […]
فضاپیمای مدارگرد خورشیدی(Solar Orbiter) واضحترین تصویر را از سطح خورشید تا به امروز به خانه فرستاده است و نماهای تازهای از ستاره ما که به خوبی مطالعه شده است را ارائه کرده است. به گزارش ایسنا، روز چهارشنبه(۲۰ نوامبر)، آژانس فضایی اروپا(ESA) چهار تصویر جدید را که این فضاپیما در ماه مارس سال گذشته ثبت […]
دانشمندان گزارش میدهند که یک طرح بلندپروازانه برای نقشهبرداری از تمام ۳۷ تریلیون سلول در بدن انسان، درک نحوه عملکرد بدن ما را تغییر خواهد داد. به گزارش ایسنا، باور بر این بود که ما از حدود ۲۰۰ نوع سلول متفاوت از جمله سلول قلب و عصب ساخته شدهایم اما پروژه اطلس سلول انسان نشان […]