نسخه تبلیغ‌دار نتفلیکس حالا ۷۰ میلیون کاربر دارد

بنابر گزارش رویترز، تعداد کاربران فعال ماهانه طرح اشتراکی تبلیغ‌دار نتفلیکس به بیش از ۷۰ میلیون نفر در سراسر جهان رسیده است. این رقم نشان می‌دهد که تقاضا برای گزینه‌های سرگرمی مقرون‌به‌صرفه بسیار افزایش‌ یافته است. به‌خصوص در شرایط اقتصادی کنونی، بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند با تماشای چند دقیقه تبلیغات در ازای هزینه کمتر، […]


بنابر گزارش رویترز، تعداد کاربران فعال ماهانه طرح اشتراکی تبلیغ‌دار نتفلیکس به بیش از ۷۰ میلیون نفر در سراسر جهان رسیده است. این رقم نشان می‌دهد که تقاضا برای گزینه‌های سرگرمی مقرون‌به‌صرفه بسیار افزایش‌ یافته است. به‌خصوص در شرایط اقتصادی کنونی، بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند با تماشای چند دقیقه تبلیغات در ازای هزینه کمتر، به محتوای دلخواه خود دسترسی داشته باشند.

نتفلیکس طرح اشتراکی با تبلیغات خود را با قیمتی معادل ۶٫۹۹ دلار در ماه برای کاربران ایالات متحده‌ی خود عرضه می‌کند. این در حالی است که ارزان‌ترین طرح بدون تبلیغات نتفلیکس ماهانه ۱۵٫۴۹ دلار هزینه دارد و نکته‌ی جالب این است که بیش‌ از نیمی از مشتریان جدید این طرح اقتصادی، از مشتریان قدیمی طرح بدون تبلیغات نتفلیکس هستند.

برخی از تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که نتفلیکس ممکن است در آینده‌ی نزدیک، قیمت طرح‌های بدون تبلیغات خود را افزایش دهد تا کاربران را به‌سمت طرح تبلیغ‌دار سوق دهد. بااین‌حال، نتفلیکس تأکید کرد که طرح تبلیغاتی هنوز به‌عنوان محرک اصلی رشد شرکت در نظر گرفته نمی‌شود و انتظار می‌رود تا سال ۲۰۲۶ به این هدف دست یابد. همچنین، قیمت این طرح از زمان راه‌اندازی در اواخر سال ۲۰۲۲ ثابت مانده است.

علاوه‌بر رشد اشتراک‌های طرح تبلیغاتی نتفلیکس، این شرکت اخیراً همکاری‌های جدیدی را نیز آغاز کرده است. به‌عنوان‌ مثال، این شرکت با FanDuel، پلتفرم شرط‌بندی ورزشی، برای ارائه‌ی محتوای اختصاصی حین بازی‌های لیگ ملی فوتبال آمریکا (NFL) در روز کریسمس به توافق رسیده و ظرفیت تبلیغاتی بین پخش زنده این دو بازی، به‌طور کامل فروخته شده است.

مقاله‌های مرتبط

نتفلیکس اعلام کرد که کانادا اولین کشوری خواهد بود که به‌طور کامل از فناوری تبلیغاتی اختصاصی این شرکت استفاده می‌کند. هدف نتفلیکس این است که فناوری تبلیغات اختصاصی خود را در سال ۲۰۲۵ در سطح جهانی گسترش دهد.

رشد سریع طرح تبلیغاتی نتفلیکس نشان می‌دهد که این شرکت با موفقیت توانسته است به نیازهای روبه‌رشد کاربران برای گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه پاسخ دهد. با توجه‌ به این موفقیت، انتظار می‌رود که سایر سرویس‌های پخش آنلاین نیز به‌دنبال ارائه طرح‌های مشابه باشند تا بتوانند سود و سهم بازار خود را حفظ کنند.



Source link