نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
استفاده از تاکسی رباتیک یا رُبوتاکسی در لس آنجلس بسیار سادهتر از قبل شده است. ویمو(Waymo) در روز سهشنبه اعلام کرد که هر کسی در شهر کالیفرنیا ساکن است، اکنون میتواند یک سواری کاملا خودران تجربه کند و دیگر نیازی به پیوستن به فهرست انتظار نیست. به گزارش ایسنا، تاکسی رباتیک ویمو(Waymo) که متعلق به […]
استفاده از تاکسی رباتیک یا رُبوتاکسی در لس آنجلس بسیار سادهتر از قبل شده است. ویمو(Waymo) در روز سهشنبه اعلام کرد که هر کسی در شهر کالیفرنیا ساکن است، اکنون میتواند یک سواری کاملا خودران تجربه کند و دیگر نیازی به پیوستن به فهرست انتظار نیست.
به گزارش ایسنا، تاکسی رباتیک ویمو(Waymo) که متعلق به شرکت آلفابت(Alphabet) است، اوایل سال جاری از طریق اپلیکیشن ویمو وان(Waymo One)، خدمترسانی تاکسیهای رباتیک پولی را در لسآنجلس آغاز کرد، اما تقاضای زیاد باعث شد که نزدیک به ۳۰۰ هزار نفر به فهرست انتظار بپیوندند. اما اکنون هرکسی میتواند این اپلیکیشن را دانلود کرده و با استفاده از ماشین خودران ویمو یک سفر رزرو کند.
به نقل از انگجت، تکدرا ماواکانا(Tekedra Mawakana)، مدیرعامل ویمو، میگوید: اکنون زمان هیجانانگیزی برای استقبال از همه افراد در لسآنجلس برای داشتن یک سواری است. خدمات ما به سرعت رشد کرده است و مسافران ما از مزایای بسیار زیاد رانندگی کاملا خودمختار استقبال میکنند.
مشتریان ویمو اکنون میتوانند نزدیک به ۸۰ مایل مربع از شهر لس آنجلس را طی کنند و این شرکت قصد دارد منطقه خدمات خود را در طول زمان گسترش دهد تا بیشتر شهر را پوشش دهد.
تا به امروز، خودروهای بدون رانندهی ویمو، صدها هزار سفر را در سراسر شهر انجام دادهاند و مسافران به طور میانگین امتیاز ۴.۷ از پنج را به این تجربه دادهاند. همچنین، نظرسنجی اخیر توسط ویمو از مسافران ویمو در لس آنجلس نشان داد که ۹۸ درصد از خدمات راضی بودند.
با این وجود در ماههای اخیر، این شرکت بدون چالش نبوده است. در اوایل سال جاری، آژانس ایمنی بزرگراه دولت ایالات متحده، تحقیقاتی را در مورد تصادفات و تخلفات رانندگی مربوط به خودروهای خودران ویمو، که در سانفرانسیسکو و فینیکس نیز فعالیت میکنند، آغاز کرد. همچنین یک مورد جدید نشان میداد که خودروهای ویمو باعث بیخوابی ساکنان در شب میشوند، زیرا آنها بیوقفه بدون هیچ دلیل مشخصی بوق میزدند.
به گفته ساکنانی که با یک خبرگزاری محلی صحبت کردند، مشکل زمانی شروع شد که ویمو شروع به استفاده از پارکینگی در محله ساوت آو مارکت برای خودروهای بدون راننده خود کرد. با توجه به ویدئوهایی که توسط ساکنان محله گرفته شده است، به نظر میرسد بوق زدن زمانی شروع میشود که یک خودروی ویمو به محل پارک خود میرسد و دنده عقب میگیرد. این مسئلهای است که به نظر میرسد خودروهای ویمو نزدیک را مجبور به بوق زدن میکند، اما دلیل آن مشخص نیست. ویمو از آن زمان اصلاحاتی انجام داده است.
انتهای پیام
Source link
این مطلب بدون برچسب می باشد.
به گزارش خبرآنلاین، رسول جلیلی به تازگی در یک برنامه تلویزیونی درباره فیلترینگ صحبت کرده است. جلیلی اعلام کرد که عملاً امکان متوقف کردن کامل فیلترشکنها وجود ندارد و دلیل آن را ادغام فیلترشکنها در پلتفرمهایی مانند گوگل دانست. شکست در ساخت موتور جستجوی بومی و نمونههای موفق بومیسازی رییس پیشین دانشگاه صنعتی شریف، در […]
الجی واحد موبایل خود را در سال ۲۰۲۱ تعطیل کرد و بهطور رسمی به رقابت طولانیمدت با نزدیکترین رقیب خود یعنی سامسونگ پایان داد. این برند فقط یک نمونهی اولیه از گوشی رولشدنی را بهعنوان یادگاری باقی گذاشت. اکنون گزارشهای منابع کرهای نشان میدهد سامسونگ احتمالاً قصد دارد گوشی بعدی الجی را با تمرکز بر […]
گزارش مالی انویدیا نشان میدهد که این شرکت بهلطف تقاضای روبهرشد پردازندههای هوش مصنوعی جهش درآمدی چشمگیری تجربه کرده است. بهگزارش تکناک، جنسن هوانگ، مدیرعامل انویدیا، در تلاش است تا پایگاه مشتریان تراشههای هوش مصنوعی پیشرو این شرکت را گسترش دهد. این اقدام که با استراتژیهای خاصی همراه است، به هزینههای زیادی نیز منجر شده […]
تراشههای اسنپدراگون ایکس ساخت کوالکام با وجود بهبود قابل توجه عمر باتری در لپتاپهای ویندوزی، قیمت بالاتری را به همراه داشتهاند. با این حال، به نظر میرسد کوالکام قصد دارد تراشه اسنپدراگون ایکس ارزانتری برای دستگاههای «میانرده» با قیمت «بالای ۶۰۰ دلار» عرضه کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری رسانه تکنولوژی تکنا، مجموعه اسنپدراگون ایکس […]