نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
دیوار با معرفی «پیشنهاد هوشمند آگهی»، تجربه جدیدی در خرید و فروش آنلاین ایجاد کرده است. این قابلیت که در شهرهای بزرگ فعال شده، با استفاده از هوش مصنوعی، آگهیهای مرتبط با نیاز کاربران را به صورت خودکار نمایش میدهد و باعث کاهش ۲۰ درصدی زمان جستجوی کاربران میشود. شاید برای شما هم پیش آمده […]
دیوار با معرفی «پیشنهاد هوشمند آگهی»، تجربه جدیدی در خرید و فروش آنلاین ایجاد کرده است. این قابلیت که در شهرهای بزرگ فعال شده، با استفاده از هوش مصنوعی، آگهیهای مرتبط با نیاز کاربران را به صورت خودکار نمایش میدهد و باعث کاهش ۲۰ درصدی زمان جستجوی کاربران میشود.
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که گاهی کالا و خدمات مورد نظرتان را به راحتی در دیوار پیدا نکرده باشید. ممکن است حتی آگهیهایی مرتبط با نیازتان پیدا کنید اما از تازگیشان راضی نباشید یا نگران این باشید که با فیلتر کردنِ قیمت، آگهیهایی که قیمت کمی بالاتر دارند اما برای شما مناسب هستند را از دست بدهید.
دیوار با معرفی «پیشنهاد هوشمند آگهی» تلاش کرده که همه آنچه که کاربران نیاز دارند را یک جا در صفحه اول خود به آنها نشان دهد. تنها با مشاهده یا تماس با آگهیهای مورد نظر خود یا مشابهشان، بلافاصله فهرست صفحه اول شما بهروز میشود و میتوانید جدیدترین آگهیهای مورد نیازتان را یکجا مشاهده کنید؛ حتی اگر همزمان به دنبال خرید بیش از یک کالا یا خدمت باشید.
پلتفرمهای مشهور محتوا مثل اینستاگرام، توییتر یا یوتیوب با توجه به پیشینه کاربر، محتوایی مشابه و نزدیک به پستها یا ویدیوهای مشاهدهشده توسط کاربر را به او پیشنهاد میدهند.
این ویژگی در پلتفرمهای محتوایی سابقه بیشتری دارد اما در پلتفرمهای آگهی آنلاین مسئله جدیدی به شمار میرود.
وبسایت فروش کالاهای دسته دوم eBay هم مانند دیوار به تازگی رویکرد مشابهی را دنبال کرده است. آنها با استفاده از هوش مصنوعی نتایج جستجو را شخصیسازی کرده و تجربهای پویا و مطابق با نیاز کاربر ایجاد کردهاند، به شکلی که خریداران به راحتی محصولات مرتبط با نیازشان را پیدا کنند.
تا پیش از این اگر کاربری به دنبال خرید کالا یا دریافت خدمات بود ممکن است مدتها درگیر جستجو در میان میلیونها آگهی دیوار میشد تا مثلا به خودرویی با مدل، رنگ، قیمت و… مورد نظرش برسد. اکنون ویژگی پیشنهاد هوشمند آگهی دیوار به کمک کاربران آمده و آگهیهایی مشابه با نیاز کاربر را به صورت خودکار در صفحه اول به او نمایش میدهد.
این ویژگی جدید دیوار، دو هدف را دنبال میکند:
دسترسی سریعتر: دیگر نیازی به جستوجوهای طولانی و پیچیده نیست؛ آگهیهای تازه و مرتبط به صورت خودکار به شما نمایش داده میشوند.
بهروزرسانی بیدرنگ: با هر تعامل شما، لیست آگهیهای پیشنهادی بهروز شده و جدیدترین موارد را به شما نمایش میدهد.
با بهبودهای انجامشده، کاربران میتوانند با صرف زمان کمتر و به شکل موثرتری به آگهیهای مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند. این تغییرات نه تنها تجربه کاربری را بهبود بخشیده، بلکه باعث افزایش رضایت و سهولت استفاده از دیوار شده است.
تحلیل دادههای دیوار نشان میدهد با پیادهسازی این ویژگی، میانگین زمان رسیدن کاربران به آگهی مورد نظرشان ۲۰ درصد کاهش پیدا کرده و تعداد کاربرانی که موفق به معامله در دیوار میشوند ۳ درصد افزایش پیدا کرده است.
Source link
این مطلب بدون برچسب می باشد.
نانو کاتالیستهای اکسی کلراسیون در تولید PVC ها به عنوان یکی از متداولترین مواد پلاستیک و پرمصرفترین پلیمر در صنایع ساختمان تا صنعت الکترونیک، داروسازی و خودروسازی، کاربرد دارد که این ماده بعد از اعمال تحریمها به ایران فروخته نشد و اکنون تولیدات یکی از شرکتهای دانش بنیان جایگزین نمونه وارداتی این کاتالیست شده است. […]
یک مطالعه جدید نشان میدهد که جویدن آدامس با زایلیتول خطر زایمان زودرس را کاهش میدهد. این یافتهها به ارائه یک اقدام مقرون به صرفه و ساده برای بهبود مراقبتهای بهداشتی دهان و دندان و جلوگیری از عوارض بارداری کمک میکند. به گزارش ایسنا، تولد زودرس اولین علت مرگ کودکان زیر پنج سال است. این […]
ناسا به دنبال توسعه نسل جدیدی از هواپیماهای تجاری کم آلاینده است که سفرهای کارآمدتر و پایدارتر را ارائه دهند. به گزارش ایسنا، ناسا به دنبال توسعه نسل جدیدی از هواپیماهای تجاری کم آلاینده است که سفرهای تجاری کارآمدتر و پایدارتری را ارائه دهند. به نقل از اسپیس، آژانس فضایی آمریکا پنج پروژه طراحی جدید […]
ماهوارههای هدهد و کوثر که در بامداد ۱۵ آبانماه با ماهوارهبر سایوز به مدار ۵۰۰ کیلومتری پرتاب شدند، اکنون در مدار تثبیت شدهاند و به گفته محققان فاز به دستگیری و عملیاتی شدن ماهواره هدهد تقریبا رو به اتمام است، ولی ماهواره کوثر در فرآیند خودکار سمت گیری درست به سمت زمین و خورشید قرار […]