نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
خدمات پس از فروش، نقاط تماس ارزشمندی با مشتریان فراهم کرده و به شرکتها امکان میدهد نیازها و ترجیحات مصرفکنندگان را درک کنند و از این رهگذر با تغییرات بازار سازگار شده و بقای خود را در یک چشمانداز رقابتی تضمین کنند. اگرچه امروز نیز همانند گذشته عملکرد، قیمت و کیفیت خودروها سهضلع ضروری رقابت است، […]
خدمات پس از فروش، نقاط تماس ارزشمندی با مشتریان فراهم کرده و به شرکتها امکان میدهد نیازها و ترجیحات مصرفکنندگان را درک کنند و از این رهگذر با تغییرات بازار سازگار شده و بقای خود را در یک چشمانداز رقابتی تضمین کنند. اگرچه امروز نیز همانند گذشته عملکرد، قیمت و کیفیت خودروها سهضلع ضروری رقابت است، اما این ضلع چهارم یعنی ارائه خدمات پس از فروش است که میتواند یک کمپانی را از رقبایش متمایز کند. بر همین اساس پیشبینی میشود آینده صنعت خودروسازی، بیش از مولفههای فنی به خدمات پس از فروش وابسته باشد.
خدمات پس از فروش شامل پشتیبانیهایی است که به خریداران یک محصول ارائه میشود. این خدمات که شامل گارانتی، نگهداری و تعمیرات است، برای تضمین رضایت مشتری، حفظ استانداردهای عملکرد و ایجاد ارتباط بلندمدت طراحی شدهاند و بر همین اساس شرکتهای پیشرو در صنعت خودروسازی کشورمان تلاش دارند با اقتضائات بازار و نیازهای روز در این حوزه هماهنگ شوند. یکی از خودروسازیهایی که در سالهای گذشته در این زمینه سرمایهگذاری کلان و قابلتوجهی انجام داده، گروه بهمن است که از یک طرف نیمی از نیاز بازار خودروهای تجاری کشور را تأمین میکند و از طرف دیگر نامش به دلیل عرضه سواریهای محبوبی چون فیدلیتی و دیگنیتی همچنین خدمات پس از فروش ویژه مطرح است.
شرکتهای عرضهکننده خودرو و نمایندههای مجاز از طریق تدوین دستورالعمل شرایط و ضوابط ارزیابی خدمات پس از فروش سالانه توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران زیر نظر وزارت صمت مورد ارزیابی قرار میگیرند. تعمیرگاه مرکزی گروه بهمن سال گذشته توانست برای اولینبار در صنعت خودرو با رویکرد رضایت مشتری همچنین ارائه خدمات مبتنی بر سرعت، کیفیت، هزینه، تحلیل و پایش مستمر میزان رضایت مشتریان خود جایگاه ۴ ستاره و ممتاز را کسب کند.
تعمیرگاه مرکزی شرکت بهمن موتور با استفاده از تجهیزات و ابزارآلات مدرن همچنین بهرهمندی از نیروی انسانی آموزشدیده همچنین در دسترس بودن قطعات یدکی اصل، سرعت و کیفیت خدمات را یکاندازه تضمین کرد. ارائه خدماتی جهت آسایش مشتریان از جمله کافیشاپ مجهز و امکان رویت خودرو حین تعمیرات از سوی مشتری از دیگر اقدامات این مجموعه برای افزایش رضایتمندی مشتری است.بر اساس جدیدترین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) گروه بهمن با بهمن دیزل، سیبا موتور و بهمن موتور همچنان صدرنشین ارائه خدمات پس از فروش بوده و برای چهارمین دوره متوالی موفق به کسب جایگاه برتر در شاخص رضایتمندی فروش شدند.
خدمات پس از فروش قدرت تأثیرگذاری بالایی بر رضایت خریدار، وفاداری مشتری و درک کلی از برند دارد. چراکه از یک طرف سیستمی برای رسیدگی به سوالها، نگرانیها یا مشکلاتی که خریداران خودرو با آن مواجه هستند فراهم میکند و از طرف دیگر روی عملکرد و طول عمر خودرو تاثیر مستقیم میگذارد. از همه مهمتر این خدمات، با حفظ عملکرد و کارایی خودرو حین سفر، ایمنی سرنشینان و سلامت خودرو را تضمین میکند که درنهایت به امنیت و رضایت مشتری میانجامد. رضایت مشتری نیز بالتبع علاوه بر پایداری مشتری، تبلیغ دهانبهدهان، اعتبار برند و از همه مهمتر مزیت رقابتی به همراه دارد که تولیدکننده و مصرفکننده را در مدار رضایتمندی و سود نگه میدارد.
خبر آنلاین
این مطلب بدون برچسب می باشد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش دیجیاتو، این کاوشگر که پنجشنبه گذشته تلاش تاریخی خود برای فرود در منطقهای ناهموار نزدیک به قطب جنوب ماه را انجام داد، درنهایت در دهانهای سرد و تاریک به پهلو افتاد و مأموریت آن پایان یافت. تصویری که کاوشگر آتنا از سطح ماه گرفته (تصویر بالا)، نشان میدهد این فضاپیما به زمین نگاه […]
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش زومیت، گوشی پیکسل ۴a بهعنوان یک گوشی هوشمند اندرویدی ارزانقیمت، در دوران خود عملکردی عالی داشت، اما پایان نسبتاً تلخی را تجربه کرد. گوگل اخیراً بهروزرسانیای برای عملکرد باتری این گوشی پیکسل منتشر کرد که بهشدت عملکرد باتری را مختل و عملاً دستگاه را برای افرادی که هنوز از آن استفاده میکنند، غیرقابل […]
ایسنا/اردبیل پنجمین همایش ملی و اولین همایش بینالمللی آسیبشناسی روانی با پذیرش ۲۶۰ مقاله در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد. جبرائیل رزمجو قائممقام رئیس دانشگاه و معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی ۲۰ اسفند در این همایش با بیان اینکه شخصیت افراد در دوران کودکی شکل میگیرد، گفت: در مسیر زندگی و جامعه باید […]
نمایشگاه «ماده، فرم، ساختار» که مجموعهای از آثار دانشجویان اولین دوره مدرسه پایه کانون معماران معاصر است، از تاریخ ۱۶ الی ۲۲ اسفند ۱۴۰۳ در گالری وست به نمایش درمیآید. به گزارش ایسنا، در معماری مرسوم انتخاب مصالح غالباً بهعنوان یک تصمیم فنی تلقی میشود که عمدتاً بر عملکرد، هزینه یا زیباییشناسی متمرکز است. این […]