نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
در تازهترین اقدام شرکت متا، پروفایلهای تولیدشده توسط هوش مصنوعی خود را از شبکههای اجتماعی فیسبوک و اینستاگرام حذف کرد. این اقدام پس از آن انجام شد که شخصیتهای هوش مصنوعی با واکنشهای منفی گستردهای از سوی کاربران مواجه شدند. این پروفایلها که تحت عنوان «مدیریتشده توسط هوش مصنوعی متا» شناخته میشدند، از سپتامبر ۲۰۲۳ […]
در تازهترین اقدام شرکت متا، پروفایلهای تولیدشده توسط هوش مصنوعی خود را از شبکههای اجتماعی فیسبوک و اینستاگرام حذف کرد. این اقدام پس از آن انجام شد که شخصیتهای هوش مصنوعی با واکنشهای منفی گستردهای از سوی کاربران مواجه شدند. این پروفایلها که تحت عنوان «مدیریتشده توسط هوش مصنوعی متا» شناخته میشدند، از سپتامبر ۲۰۲۳ راهاندازی شده بودند و بهطور همزمان با چتباتهای هوش مصنوعی این شرکت عرضه شدند.
به گزارش سرویس شبکه های اجتماعی رسانه اخبار فناوری تکنا، پروفایلهای هوش مصنوعی که در ابتدا با هدف تعامل بیشتر کاربران با شخصیتهای مصنوعی طراحی شده بودند، از آن زمان تا این هفته بهطور چشمگیری مورد توجه قرار نگرفته بودند. انتشار مصاحبهای از کانر هیز، معاون هوش مصنوعی مولد متا، در روزنامه فایننشال تایمز باعث جلب توجه دوباره به این پروفایلها شد. هیز در این مصاحبه به اهداف بلندپروازانه متا در استفاده از پروفایلهای هوش مصنوعی صحبت کرده بود، اما بهنظر میرسید کاربران نسبت به این ایده واکنش مثبتی نشان ندادند.
از جمله شخصیتهای هوش مصنوعی که با این ایده معرفی شدند، میتوان به «hellograndpabrian» و «datingwithCarter» اشاره کرد. این شخصیتها با ویژگیهای مختلف بهعنوان نمایندهای از علاقهمندیها و شخصیتهای متنوع کاربران در نظر گرفته شده بودند، اما پستهای آنها بیشتر شبیه به اسپمهای رایج در شبکههای اجتماعی بهنظر رسیدند. یکی از پروفایلهای جنجالی متعلق به شخصیت هوش مصنوعی به نام «لیو» بود که بدلایل ضدفرهنگی، این شخصیت با انتقادهای شدید کاربران مواجه شد و بازخوردهای زیادی در شبکههای اجتماعی ایجاد کرد.
سخنگوی متا در گفتوگویی با رسانهها اعلام کرد که این شرکت در حال شناسایی مشکلاتی نظیر عدم توانایی کاربران در مسدود کردن پروفایلهای هوش مصنوعی بوده و برای رفع این مشکلات، تمامی این حسابها را حذف خواهد کرد. با وجود آنکه این آزمایش به شکست انجامیده است، متا قصد دارد تا همچنان از شخصیتهای هوش مصنوعی در پلتفرمهای خود استفاده کند. این شرکت قبلاً از چتباتهایی رونمایی کرده بود که قادر به برقراری تماسهای ویدیویی شبیه به زندگی واقعی بودند.
در نهایت، بهنظر میرسد متا در تلاش است تا با درک واکنشهای کاربران نسبت به این شخصیتهای مصنوعی، راهحلهایی برای بهبود این تجربیات پیدا کند. این شرکت ممکن است در آیندهای نزدیک ویژگیهایی جدید برای تعامل با محتواهای تولیدشده توسط هوش مصنوعی معرفی کند، هرچند که واکنشها نسبت به آزمایشات فعلی، این شرکت را با چالشهایی جدی مواجه کرده است.
Source link
این مطلب بدون برچسب می باشد.
نگار علی- تحقیقات جدید نشان میدهد که سیاره مریخ در گذشته دارای اقیانوس و سواحل شنی بوده است. دادههای بهدستآمده از کاوشگر چینی ژورونگ (Zhurong) نشان میدهد که لایههایی از رسوبات در اعماق مریخ وجود دارد که مشابه خط ساحلی در زمین هستند. دانشمندان دانشگاه پن استیت، با استفاده از دادههای رادار نفوذی به زمین (GPR)، […]
طبق دادههای کانالیس، بازار گوشیهای هوشمند در آمریکای لاتین در سال ۲۰۲۴ حدود ۱۵ درصد نسبت به سال ۲۰۲۳ رشد کرده است. میزان عرضهی گوشیها در سال ۲۰۲۴ به ۱۳۷ میلیون واحد رسید که رکورد مطلقی در این منطقه بهشمار میآید. سامسونگ همچنان با سلطهی خود در بازار آمریکای لاتین، با فروش ۴۲٫۹ میلیون دستگاه […]
بیت کوین پس از ۹۰ روز نوسان در محدوده ۹۱,۰۰۰ تا ۱۰۲,۰۰۰ دلار، به زیر سطح ۸۸,۰۰۰ دلار سقوط کرد. به گزارش تکناک، بیت کوین در سه ماه گذشته در وضعیت تثبیت قیمت قرار داشته و در محدوده ۹۱,۰۰۰ تا ۱۰۲,۰۰۰ دلار در حال نوسان بوده است. تحلیلگران صرافی بیتفینکس معتقد هستند که پس از […]
در یک مطالعه جدید، محققان دانشگاه نورث وسترن نشان دادند که دم کردن چای به طور طبیعی فلزات سنگینی مانند سرب و کادمیوم را از آب جذب میکند و به طور موثر آلایندههای خطرناک را از این نوشیدنی خارج میکند. یونهای فلزات سنگین به سطح برگهای چای میچسبند یا به آن جذب میشوند و تا […]