چینش محتوا در پروفایل کاربران اینستاگرام به‌زودی از مربعی به مستطیلی تغییر می‌کند

آدام موسری، مدیر اینستاگرام، در یک استوری اعلام کرد که به‌عنوان بخشی از تغییری که «در طول شنبه و یکشنبه» اعمال می‌شود، چینش محتوا در پروفایل اینستاگرام کاربران به‌جای مربع، به‌شکل مستطیل درخواهد آمد. موسری گفت: «می‌دانم که برخی از شما شکل مربع‌ را دوست دارید و عکس‌های مربعی تا حدودی میراث اینستاگرام هستند؛ اما […]


آدام موسری، مدیر اینستاگرام، در یک استوری اعلام کرد که به‌عنوان بخشی از تغییری که «در طول شنبه و یکشنبه» اعمال می‌شود، چینش محتوا در پروفایل اینستاگرام کاربران به‌جای مربع، به‌شکل مستطیل درخواهد آمد.

موسری گفت: «می‌دانم که برخی از شما شکل مربع‌ را دوست دارید و عکس‌های مربعی تا حدودی میراث اینستاگرام هستند؛ اما درحال‌حاضر، بیشتر محتوایی که آپلود می‌شود، هم عکس و هم ویدیو، به‌صورت عمودی هستند.» او افزود که کراپ‌شدن بیش‌ازحد آن محتوا‌ها شکل مناسبی ندارد.

موسری اذعان می‌کند که تغییر یادشده شاید «کمی دردسرساز» باشد: «من فکر می‌کنم مردم در درازمدت از اینکه بخش بیشتری از عکس‌ها و ویدیوهایشان در پروفایل قابل مشاهده است، خوشحال خواهند شد.»

مقاله‌های مرتبط

صحبت‌های موسری تقریباً مثل همان حرف‌هایی است که در سال میلادی گذشته، وقتی اینستاگرام گفت می‌خواهد تغییر چینش محتوا را به‌صورت محدود امتحان کند، زده بود.

اینستاگرام از سوی دیگر می‌گوید که بخش جدیدی را در فید ریلز اضافه می‌کند که در آن می‌توانید ویدیوهایی را که دوستانتان لایک کرده‌اند، مشاهده کنید.





Source link