نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
کمپین ۳۶۰ درجه اسنپ با شعار «بهترینها تو دل اسنپ جا دارن»، به تحویل موفق بیش از سه میلیون سفارش در یک ماه انجامید. این کمپین از ۳ مرداد تا ۳ شهریور در تهران و استانهای البرز، خراسان رضوی، گیلان و فارس به اجرا درآمد و بزرگترین کمپین ۳۶۰ درجه سوپرمارکت اسنپ در سال ۱۴۰۳ […]
کمپین ۳۶۰ درجه اسنپ با شعار «بهترینها تو دل اسنپ جا دارن»، به تحویل موفق بیش از سه میلیون سفارش در یک ماه انجامید.
این کمپین از ۳ مرداد تا ۳ شهریور در تهران و استانهای البرز، خراسان رضوی، گیلان و فارس به اجرا درآمد و بزرگترین کمپین ۳۶۰ درجه سوپرمارکت اسنپ در سال ۱۴۰۳ بود که در همه رسانههای آفلاین و آنلاین و با همراهی ۶ فروشگاه زنجیرهای، ۲۹ سوپرمارکت محلی و برندهای شناختهشده کالاهای سوپرمارکتی به اجرا درآمد.
سامان ابطحی، مدیر ارشد مارکتینگ اسنپ گروسری با اشاره به توجه جایگاه فروشگاههای همکار در مارکتپلیس سوپرمارکت اسنپ بهعنوان هدف این کمپین گفت: «دستاورد قابل توجه این کمپین افزایش ۷۰ درصدی بازدیدها از اپلیکیشن و وبسایت سوپرمارکت اسنپ بود که به جذب موفق ۲۵۶ هزار مشتری جدید منجر شد.»
او اضافه کرد: «در این کمپین بیش از ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون بازدید از محتوای مرتبط با کمپین در مجموع پلتفرمهای آنلاین رقم خورد. اگر محتواهای مرتبط با این کمپین را یک رویداد زنده در ورزشگاه آزادی نظر میگرفتیم، لازم بود که ورزشگاه ۴۲ هزار بار پر و خالی شود.»
او پیچیدگیهای کمپین و تعدد ذینفعان را از دشواریهای طراحی پیام این کمپین دانست و افزود: «چالش بعدی در طراحی این کمپن انتخاب محتوای تصویری بود. ظرافتهای مورد نیاز در تناسب انتخاب فروشگاه، انتخاب پیام و انتخاب محصول، بسیار زیاد بود. بخش طراحی تصویری این کمپین در مجموع شامل ۷۱ طراحی یکتا و ۳۰۳ متناسبسازی ابعاد طرح بود.»
مدیر ارشد مارکتینگ اسنپ گروسری دربارهی پیچیدگیهای تبلیغات محیطی و آفلاین هم گفت:
اکران موفق بیش از ۳۰۰ سازه تبلیغات محیطی در پنج شهر اصلی کمپین، یکی از چالشبرانگیزترین بخشهای این کمپین بود. انتخاب محل مناسب با پوشش حداکثری و در نظر گرفتن موقعیت مناسب در محدوده فروشگاهها، انتخاب سازههای مناسب از نظر دید و ترافیک تردد، اطمینان از سلامت تابلوها و تأثیر تعطیلات مرداد روی ترافیک محل اکران تابلوها، تنها بخشی از چالشهای سوپرمارکت اسنپ در انتخاب سازههای محیطی مناسب برای این کمپین بود.
به گفتهی او در این کمپین، بیش از ۲۰۰ اینفلوئنسر در شبکههای اجتماعی، دهها وبسایت، کانال تلگرامی، صفحه تبلیغاتی و کانالهای مارکتینگی مشارکت داشتند و انبوهی پیام برای مخاطبان ارسال شد.
Source link
این مطلب بدون برچسب می باشد.
شیائومی نسخه بتای HyperOS 2 را برای بیش از ۱۰ مدل مختلف از گوشیهایش منتشر خواهد کرد. به گزارش تکناک، شیائومی اعلام کرده است که تعدادی از گوشیهای هوشمندش ازجمله سری شیائومی ۱۳ و سری ردمی K70 اکنون واجدشرایط دریافت نسخه بتای HyperOS 2 هستند. فهرست دستگاههای واجدشرایط گوشیهای واجدشرایط شیائومی برای دریافت این نسخه بتای عبارتاند از: شیائومی […]
ظاهراً واتساپ تصمیم گرفته تا «نشانگر تایپ کردن» را در این پیامرسان تغییر دهد. اگر دقت کرده باشید، نشانگر تایپ در پیامرسان واتساپ در بالای صفحه و در کنار اسم گروه یا فردی که با آن گفتوگو میکردید نشان داده میشد. Artem Russakovskii حالا تیم توسعهدهندهی واتساپ تصمیم گرفته تا نشانگر گفتوگو را با روشی […]
دروازه کوانتومی ساخت پژوهشگران ژاپنی میتواند برای افزایش وفاداری دروازههای کوانتومی سودمند باشد. به گزارش ایسنا، پژوهشگران «مرکز محاسبات کوانتومی ریکن»(RQC) و شرکت «توشیبا»(Toshiba) موفق به ساخت یک دروازه کوانتومی جدید شدند. این دروازه کوانتومی بر فناوری «کوپلر دو ترانسمون»(DTC) مبتنی است که از نظر تئوری میتواند وفاداری دروازههای کوانتومی را به طور قابل توجهی […]
آپدیت KB5046740 ویندوز ۱۱ با ۱۴ تغییر و رفع مشکلات مربوط به File Explorer و Clipboard و PowerShell منتشر شد. به گزارش تکناک، مایکروسافت بهروزرسانی پیشنمایش تجمعی ماه نوامبر ۲۰۲۴ را برای کاربران ویندوز ۱۱ نسخه 24H2 منتشر کرد. این آپدیت ویندوز ۱۱ که با کد KB5046740 شناخته میشود، بخشی از برنامه بهروزرسانیهای اختیاری و […]