نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم از طراحی و راهاندازی سامانه جدیدی برای پاسخگویی به شکایات خبر داد. به گزارش ایسنا، اولین نشست سراسری رابطین دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات حوزه ستادی وزارت علوم، سازمانهای تابعه و دانشگاههای سراسر کشور یکشنبه ۲۸ بهمن ماه در ستاد وزارت علوم برگزار شد. دکتر […]
مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم از طراحی و راهاندازی سامانه جدیدی برای پاسخگویی به شکایات خبر داد.
به گزارش ایسنا، اولین نشست سراسری رابطین دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات حوزه ستادی وزارت علوم، سازمانهای تابعه و دانشگاههای سراسر کشور یکشنبه ۲۸ بهمن ماه در ستاد وزارت علوم برگزار شد.
دکتر حامد کرمی، مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم در اولین نشست سراسری رابطین دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات حوزه ستادی، سازمانهای تابعه و دانشگاههای سراسر کشور، علوم، به بیان اهمیت دو وظیفه اصلی این دفتر، بازرسی و پاسخگویی به شکایات در حوزه آموزش عالی پرداخت.
وی با قدردانی از تلاشهای گذشته در این حوزه، دو اقدام مهم و اصلی اخیر این دفتر را تشریح کرد.
مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم اعلام کرد که به دلیل نبود ساختاری به نام بازرسی و پاسخگویی به شکایات در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی، دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات از ظرفیت قانونی ماده ۹۱ قانون مدیریت خدمات کشوری استفاده کرده و بازرسان معتمد را برای این منظور به کار گرفته است.
کرمی اظهار داشت: در حال حاضر ۵۰ نفر بازرس معتمد در کل آموزش عالی فعالیت دارند که ۶ نفر از آنها در ستاد وزارتخانه و مابقی در استانها و دانشگاههای مختلف فعالیت میکنند. این بازرسان معتمد وظایف قانونی خود را در دو حوزه مقابله با ارتشا و سوء استفاده از مقام و موقعیت اداری انجام میدهند و توانایی ورود فوری و اورژانسی به این موارد را دارند.
وی از طراحی و راهاندازی سامانه جدیدی برای پاسخگویی به شکایات خبر داد که نقایص سامانه قبلی را ندارد و بسیاری از فرآیندها را به صورت خودکار انجام میدهد. هدف این سامانه افزایش سرعت و کارآمدی در پاسخگویی به شکایات و کاهش نقش نیروی انسانی در این فرآیندها است.
مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم تأکید کرد که این سامانه جدید تمامی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور را به عنوان یک واحد کل در نظر گرفته و ارتباط مؤثری بین آنها ایجاد میکند. هدف اصلی این سامانه، پاسخگویی به شکایات در مدت ۱۵ روز است.
انتهای پیام
Source link
این مطلب بدون برچسب می باشد.
اهمیت ایمیل در دنیای ارتباطات دیجیتال انکارناپذیر است. امروزه بسیاری از کسبوکارهای اینترنتی برای تعامل حرفهای با مشتریان خود از ایمیل استفاده میکنند. به همین دلیل، شرکتهای میزبانی وب سرویسی تخصصی به نام هاست ایمیل را ارائه میدهند که برای ارسال، دریافت و مدیریت ایمیلهای تجاری بهینهسازی شده است. در این مطلب، نگاهی دقیق به […]
ایسنا/خراسان رضوی در دنیای امروز که فناوری با سرعتی بیسابقه در حال پیشرفت است، سیستمهای آموزشی نیز نیازمند تغییرات اساسی هستند. در گذشته، استانداردسازی فرآیندهای آموزشی بهعنوان یک روش مؤثر برای یادگیری در نظر گرفته میشد، اما امروزه مشخص شده است که این رویکرد دیگر پاسخگوی نیازهای واقعی دانشآموزان و بازار کار نیست. روشهای سنتی […]
دبیر ستاد فناوریهای نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی، توسعه تفسیر عقلی و اجتهادی قرآن را بهعنوان برتری راهبردی محتوایی برای ایران نام برد و بر ضرورت حمایت از صادرات محصولات تفسیرمحور تاکید کرد. به گزارش ایسنا، سید مهدی شریفی، دبیر ستاد فناوریهای نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی، در حاشیه بازدید از […]
با هدف بررسی و رصد تازهترین تحولات، حل چالشها و مسائل حکمرانی در حوزههای مرتبط با حوزه هوش مصنوعی، چهارمین گزارش رصدی اندیشکده حنان (حکمرانی نرم و فناوریهای نوین) منتشر شد. به گزارش ایسنا، هوش مصنوعی به دلیل پیشرفتهای سریع و توسعه کاربردهای آن در بخشهای مختلف صنعت و خدمات به پرتکرارترین موضوع رسانهها و […]