نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
اینستاگرام فرمت تبلیغاتی جدیدی معرفی کرده که به سازندگان محتوا امکان میدهد تا برای نظرات تأییدکننده (Testimonials) در بخش کامنتها درآمد کسب کنند. به گزارش تکناک، اینستاگرام روشی تازه برای همکاری سازندگان با برندها و کسب درآمد ازطریق توصیه محصولات معرفی کرده است. متا امروز (۲۰ فوریه) ویژگی جدیدی را به تبلیغات مشارکتی خود با […]
اینستاگرام فرمت تبلیغاتی جدیدی معرفی کرده که به سازندگان محتوا امکان میدهد تا برای نظرات تأییدکننده (Testimonials) در بخش کامنتها درآمد کسب کنند.
به گزارش تکناک، اینستاگرام روشی تازه برای همکاری سازندگان با برندها و کسب درآمد ازطریق توصیه محصولات معرفی کرده است. متا امروز (۲۰ فوریه) ویژگی جدیدی را به تبلیغات مشارکتی خود با نام Testimonials افزود که به سازندگان امکان میدهد تا در ازای تأییدیههای نوشتاری خود که بهعنوان نظرات در پستها و تبلیغات برندها منتشر میشوند، دستمزد کسب کنند.
تککرانچ مینویسد که این قالب تبلیغاتی با هدف کسب درآمد از رویهای طراحی شده که پیشتر در شبکههای اجتماعی رایج بوده است. بسیاری از برندها از نظرنویسان پولی استفاده میکنند یا مشتریان را به ثبت بازخوردهای مثبت ترغیب میکنند. برای کاربرانی که در جستوجوی اطلاعات درباره محصول هستند، تشخیص نظرات واقعی از تبلیغات پنهان دشوار است.
با معرفی امکان مشخصکردن سازندگان بهعنوان مروجان پولی، میزان شفافیت در رابطه میان برند و سازنده افزایش مییابد. این روش علاوهبر بهبود اعتبار برند در میان دنبالکنندگان سازندگان، مسئولیت آنها را در توصیه محصولات بیشتر میکند. هرچند این نظرات تبلیغاتی هستند و نه ارگانیک، سازندگان باید نام و اعتبار خود را پشت این توصیهها قرار دهند. در نتیجه، انتخاب نادرست ممکن است اعتماد دنبالکنندگانشان را کاهش دهد.
طبق اعلام متا، درحالحاضر ۴۰ درصد کاربران هنگام خرید در اینستاگرام از توصیههای سازندگان استفاده میکنند. تبلیغات مشارکتی تاکنون بهشکل محتوای برنددار با برچسب مشارکت پولی و پستهای مشترک که نام کاربری سازنده و برند را نمایش میدهند، ارائه میشد. بااینحال، در قالب جدید Testimonials، سازندگان میتوانند پیامهای کوتاهی تا سقف ۱۲۵ کاراکتر بنویسند که مستقیماً به کمپین برند یا محصول تبلیغشده مربوط باشد. این توصیههای نوشتاری بهواسطه سازندگان به برند ارسال و به تبلیغ مرتبط متصل میشود.
این نظرات در بالای بخش کامنتهای پست اینستاگرام سنجاق میشوند تا توجه بیشتری جلب کنند. همچنین، سازندگان میتوانند ازطریق تنظیمات مخصوص خود در برنامه، تبلیغات مشارکتی و توصیههای ثبتشده را پیگیری و درصورت نیاز، آنها را حذف کنند.
منبع: تکنک
این مطلب بدون برچسب می باشد.
«فدراسیون بینالمللی رباتیک» در گزارش جدید خود از ۱۰ زن نام برده است که در سال ۲۰۲۵ در حوزه رباتیک تاثیرگذار بودهاند. به گزارش ایسنا، «فدراسیون بینالمللی رباتیک»(IFR) به منظور بیشتر دیده شدن زنان در حوزه رباتیک و به رسمیت شناخته شدن آنها در این زمینه، ۱۰ زن را معرفی کرده است که در سال […]
ثبتنام نوبت دوم آزمون سراسری از امروز چهارشنبه، ۲۲ اسفند از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز میشود. به گزارش ایسنا، بازه زمانی اول ثبتنام در این آزمون برای پذیرش در رشتههای با آزمون در دورههای روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمهحضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیامنور، مؤسسات آموزش عالی […]
ایسنا/اصفهان فناوری پلاسما پزشکی بهعنوان روشی نوین در ضدعفونی تجهیزات پزشکی، درمان زخمهای مزمن و مقابله با عفونتهای مقاوم، افقهای تازهای در علم پزشکی گشوده است. این روش با کاهش وابستگی به مواد شیمیایی مضر و کاهش مقاومت میکروبی، راهکاری امیدوارکننده برای آینده درمانهای پزشکی محسوب میشود. پلاسما پزشکی یکی از روشهای پیشرفته در حوزه […]