مشکلات گسترده شارژ گلکسی بادز ۳ پرو سامسونگ و دلایل آن

سامسونگ گلکسی بادز ۳ پرو با مشکلات گسترده‌ای درزمینه شارژ مواجه شده است؛ ازجمله درست شارژنشدن هدفون‌ها و عملکرد نامنظم در فرایند شارژ. به گزارش تک‌ناک، گلکسی بادز ۳ پرو سامسونگ به‌دلیل ظاهر جدید و جذاب خود، با چراغ‌های تیغه‌ای روی ساقه‌ها، تحسین زیادی برانگیخته است. با‌این‌حال، مشکلات کیفیتی مختلفی بر شهرت این هدفون‌ها تأثیر […]


سامسونگ گلکسی بادز ۳ پرو با مشکلات گسترده‌ای درزمینه شارژ مواجه شده است؛ ازجمله درست شارژنشدن هدفون‌ها و عملکرد نامنظم در فرایند شارژ.

به گزارش تک‌ناک، گلکسی بادز ۳ پرو سامسونگ به‌دلیل ظاهر جدید و جذاب خود، با چراغ‌های تیغه‌ای روی ساقه‌ها، تحسین زیادی برانگیخته است. با‌این‌حال، مشکلات کیفیتی مختلفی بر شهرت این هدفون‌ها تأثیر منفی گذاشته‌اند. از نوک‌های گوش شکننده گرفته تا مشکلات صدای بلند، این هدفون‌ها شکایات زیادی را در پی داشته‌اند. با‌این‌حال، مشکل اصلی که کاربران با آن روبه‌رو هستند، گزارش‌های فزاینده‌ای است که حاکی از خرابی‌های مربوط به شارژ است.

مشکلات شارژ گلکسی بادز ۳ پرو

گیزموچاینا می‌نویسد که بسیاری از کاربران گلکسی بادز ۳ پرو گزارش داده‌اند که یکی از هدفون‌ها به‌درستی شارژ نمی‌شود. علائم این مشکل شامل چشمک‌زدن چراغ نارنجی جعبه شارژ، دریافت اعلان از تلفن مبنی‌بر شارژنشدن هدفون‌ها و ثابت‌ماندن درصد باتری یکی از هدفون‌ها است. پس از بررسی دقیق‌تر، به نظر می‌رسد این مشکل دلایل مختلفی دارد که نشان‌دهنده نقص‌های اساسی در کنترل کیفیت محصول است.

عملکرد ناقص سنسور مغناطیسی

یکی از کاربران دلیل این مشکل را سنسور مغناطیسی جعبه شارژ دانسته است که وظیفه دارد تشخیص دهد آیا هدفون‌ها در داخل جعبه قرار دارند یا خیر. او پیشنهاد داده است که برای رفع موقت مشکل، هدفون معیوب را نزدیک جعبه قرار دهند تا سنسور مغناطیسی آن را داخل جعبه تشخیص دهد و سپس آن را خارج کنند.

در این حالت، باید چشمک‌زدن LED مشاهده شود و اعلان «شارژ متوقف شد» را ببینید. اگرچه تکرار این روش چندین بار باعث حل موقت مشکل می‌شود، سؤال این است که آیا کاربران حاضرند تجربه چنین روندی را با خرید محصول به ارزش ۲۲۳ دلار از سامسونگ تحمل کنند.

پین‌های شارژ آسیب‌دیده گلکسی بادز ۳ پرو

پین‌های شارژ آسیب‌دیده

کاربر دیگری متوجه شده است که پین‌های شارژ جعبه آن‌ها آسیب دیده یا ذوب شده است. در‌حالی‌که هدفون‌ها به‌طور کلی دستگاه‌های کم‌مصرف هستند و نباید گرمای زیادی تولید کنند، این مشکل نگرانی‌هایی درباره نقص‌های تولیدی ایجاد کرده است. این نگرانی‌ها به‌ویژه با توجه به حادثه‌ای که سال گذشته به انفجار گلکسی بادز FE منجر شد، بیشتر شده است.

به‌روزرسانی نرم‌افزار

یکی از به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری که در اکتبر ۲۰۲۴ منتشر شد، با مشکلات شارژ گلکسی بادز ۳ پرو ارتباط دارد. برخی از کاربران اعلام کرده‌اند که این مشکل، تنها پس‌از نصب به‌روزرسانی نرم‌افزاری رخ داده است. این امر احتمالاً به وجود اشکال نرم‌افزاری اشاره می‌کند؛ اما سامسونگ هنوز راه‌حل جهانی برای آن منتشر نکرده است. به‌روزرسانی اخیر در کره‌جنوبی (نسخه R530XXU0AYB3) ممکن است به حل این مشکل کمک کند؛ اما در سایر مناطق هنوز در دسترس نیست.

نیاز به پرداخت هزینه برای تعمیرات

 با وجود مشکلات متعدد در تولید، مراکز خدمات سامسونگ در بسیاری از مواقع آسیب‌های ناشی از آب را دلیل خرابی هدفون‌ها معرفی کرده‌اند و از کاربران مبلغی تا ۱۸۰ دلار برای تعمیرات دریافت کرده‌اند. کاربران معترض تأکید می‌کنند که هیچ‌گاه هدفون‌های خود را در معرض آب قرار نداده‌اند.



منبع: تکنک