نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
تیونر آلمانی تکآرت (Techart) پکیج مگنوم (Magnum) را برای پورشه کاین معرفی کرد؛ این مدل با بدنهای مجهز به قطعات فیبر کربنی، کیت بدنهی عریض با طراحی تهاجمی و پیشرانهای قدرتمند عرضه میشود که توان تولید حداکثر ۹۳۰ اسب بخار را دارد. در مقایسه با کیت آیرودینامیکی پیشین تکآرت، این نسخه طراحی برجستهتری دارد و […]
تیونر آلمانی تکآرت (Techart) پکیج مگنوم (Magnum) را برای پورشه کاین معرفی کرد؛ این مدل با بدنهای مجهز به قطعات فیبر کربنی، کیت بدنهی عریض با طراحی تهاجمی و پیشرانهای قدرتمند عرضه میشود که توان تولید حداکثر ۹۳۰ اسب بخار را دارد. در مقایسه با کیت آیرودینامیکی پیشین تکآرت، این نسخه طراحی برجستهتری دارد و علاوهبر قابلیتهای آیرودینامیکی قابل تنظیم، امکان شخصیسازی کابین را نیز فراهم میکند.
بهگفتهی تکآرت، فرآیند مجهز کردن پورشه کاین به پکیج مگنوم، با جایگزینی بخش زیادی از بدنه با فیبر کربن آغاز میشود که قسمتهای جلو تا ستون A، دیفیوزر عقب و بخشهای اصلی کیت بدنه را دربرمیگیرد. این مدل از گلگیرهای برآمده، سپرهای تهاجمی و رکابهای جانبی حجیمی بهره میبرد که بهصورت یکپارچه در گلگیرهای عریضتر ادغام شدهاند. در بخش عقب، مشتریان میتوانند از میان دو طراحی متفاوت برای بال فیبر کربنی یکی را انتخاب کنند.
بخش عقبی خودرو از چندین پیکربندی مختلف برای سیستم اگزوز پشتیبانی میکند. خریداران میتوانند بین خروجی چهارگانهی سنتی که در گوشههای سپر قرار دارد یا خروجی مرکزی، یکی را انتخاب کنند. برای گزینهی دوم، سیستم اگزوز اسپرت اختصاصی تکآرت موردنیاز است. همچنین، برای کسانی که طراحی استاندارد را ترجیح میدهند، یک سیستم اگزوز ارتقایافته با خروجیهای مشابه مدل کارخانهای دردسترس خواهد بود.
کابین مگنوم بهطور کامل قابل شخصیسازی است. بهعنوان مثال، یکی از مدلها کابینی منحصربهفرد با ترکیب رنگ سبزآبی و بنفش را بهنمایش میگذارد. تکآرت بر توانایی خود در طراحی داخلی مطابق با سلیقهی مشتریان تأکید دارد و گزینههای متنوعی برای انتخاب مواد، ترکیب رنگی و پوششهای نهایی را در اختیار آنها قرار میدهد.
پکیج مگنوم بهلطف کیت تقویتی تکآرت، شامل توربوشارژرهای جدید و تنظیمات نرمافزاری پیشرفته، عملکرد پیشرانهی کاین را به شکل چشمگیری ارتقا میدهد. این تغییرات به افزایش قدرت خودرو به ۹۳۰ اسب بخار و ۱٬۱۰۰ نیوتونمتر گشتاور منجر شدهاند. حداکثر سرعت این مدل بهصورت الکترونیکی روی ۳۳۰ کیلومتربرساعت محدود شده و تنها در ۲٫۶ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت میرسد.
مقالههای مرتبط:
تکآرت چهار نسخهی مختلف از پکیج مگنوم را ارائه میدهد. نسخهی استاندارد که تنها کیت بدنه را شامل میشود؛ نسخهی مگنوم اسپرت با سیستم اگروز با خروجی مرکزی از راه میرسد؛ نسخهی مگنوم یونیک بهعنوان بستری سفارشی برای تغییرات در رنگ، تریم داخلی و مشخصات فنی عمل میکند و در نهایت، مدل مگنوم فرست ادیشن، که تنها ۲۵ دستگاه از آن تولید میشود، علاوهبر طراحی اختصاصی، شامل ارتقاهای عملکردی ویژه نیز خواهد بود.
تکآرت هنوز قیمت هیچیک از مدلهای مگنوم را اعلام نکرده است؛ اما با توجه به گستردگی تغییرات و بهینهسازیهای فنی، هزینهی نهایی آنها قابلتوجه خواهد بود.
Source link
این مطلب بدون برچسب می باشد.
گوشیهای سری X ویوو همواره با لنزهای ZEISS و جلوههای بوکه ارائه شدهاند. اما طبق افشاگری جدید، ویوو برای مدل اولترا سال ۲۰۲۵ خود با شرکت ژاپنی فوجیفیلم همکاری کرده است. براساس گزارشها، همکاری ویوو با فوجیفیلم در X200 اولترا باعث بهبود کیفیت تصویر و بازتولید رنگ شده و تجربهی تصویربرداری حرفهایتری را برای کاربران […]
سرگئی برین اعلام کرد رقابت نهایی برای دسترسی به هوش مصنوعی عمومی (AGI) آغاز شده و گوگل باید تلاشهایش را برای رسیدن به این هدف بسیار افزایش دهد. به گزارش تکناک، در رویداد I/O 2024، دمیس هاسابیس، مدیرعامل دیپمایند، باردیگر بر هدف اصلی این شرکت تأکید کرد: ساخت هوش مصنوعی عمومی (AGI)، سیستمی که از […]
امیرمسعود عابدین: رئیس بخش طراحی مرسدس بنز پیشبینی کرده که هوش مصنوعی میتواند طراحان خودرو را در ۱۰ سال آینده بازنشست کند. گوردون واگنر اخیراً این اظهارات را در یک رویداد مربوط به مجموعه آپارتمانی جدید مرسدس بنز در میامی بیان کرد. اظهارات رئیس دپارتمان مرسدس خبر بدی برای کسانی است که به دنبال ورود به صنعت […]
شیائومی ۱۵ اولترا، در چهار دوربین اصلی، اولتراواید، تله فوتو و سلفی، از حسگرهایی با وضوح کاملاً مشابهِ همین دوربینها در نسل قبل استفاده میکند. طبق اطلاعات فعلی ما، گویا این چهار دوربین، بهجز تغییرات کوچکی در مواردی مانند گشودگی دیافراگم یا ابعاد لنز، تفاوت خاصی با شیائومی ۱۴ اولترا ندارند؛ اما تغییر کامل دوربین […]