نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
در دنیای پررقابت گوشیهای هوشمند، سامسونگ همواره با برند قدرتمند گلکسی شناخته شده است. بااینحال، بهتازگی شایعاتی مبنیبر تغییر رویکرد این غول فناوری کرهای شنیده میشود. بهنظر میرسد سامسونگ در حال بررسی ایجاد نام تجاری جدیدی برای محصولات پرچمدار خود است. بنابر گزارش Etoday، این تصمیم جسورانهی سامسونگ میتواند دلایل مختلفی داشته باشد. یکی از […]
در دنیای پررقابت گوشیهای هوشمند، سامسونگ همواره با برند قدرتمند گلکسی شناخته شده است. بااینحال، بهتازگی شایعاتی مبنیبر تغییر رویکرد این غول فناوری کرهای شنیده میشود. بهنظر میرسد سامسونگ در حال بررسی ایجاد نام تجاری جدیدی برای محصولات پرچمدار خود است.
بنابر گزارش Etoday، این تصمیم جسورانهی سامسونگ میتواند دلایل مختلفی داشته باشد. یکی از این دلایل مهم، تمایزبخشیدن به گوشیهای پرچمدار از سایر محصولات گلکسی است. با ایجاد برند جدید، سامسونگ میتواند بهوضوح نشان دهد که این گوشیها فناوریها و ویژگیهای منحصربهفردی دارند و بهنوعی نمایندهی اوج نوآوری و فناوری این شرکت کرهای محسوب میشوند.
لی یونگ هی، مدیر ارشد بخش بازاریابی جهانی گوشی سامسونگ الکترونیکس، اوایل امسال گفته بود: «گلکسی خطوط تولید بسیار زیادی دارد و من درک میکنم که مردم وقتی شاهد نقطهی عطف نوآورانهای هستند، انتظار نام جدیدی دارند. ایجاد برند جدید برای دستگاههای پریمیوم سامسونگ به تمایز تصویر گوشیهای پرچمدار این شرکت با بقیه محصولات کمک خواهد کرد.» او این موضوع را به ایجاد برند جنسیس بهدست هیوندای برای خودروهای پریمیوم خود تشبیه کرد.
سامسونگ از سال ۲۰۰۹ از برند «گلکسی» برای تمام گوشیهای هوشمند خود استفاده میکند. این شرکت با اضافهکردن حروف به انتهای گلکسی مانند Z ،S ،A ،M و F، بین گوشی تاشو و گوشی پریمیوم و گوشی میان رده و پایینرده خود تمایز قائل میشود. باوجوداین، با توجه به تغییرات بازار و رقابت شدید با گوشی آیفون در ایالات متحده، بهراحتی میتوان درک کرد که چرا سامسونگ بهدنبال گزینههای جدیدی برای برندسازی است.
درنهایت، تصمیم سامسونگ برای ایجاد برند جدید برای گوشیهای پرچمدار خود، گامی جسورانه و پرریسک است. این تصمیم میتواند به سامسونگ کمک کند تا جایگاه خود را در بازار گوشیهای هوشمند تقویت کند. بااینحال، موفقیت این تصمیم به عوامل مختلفی ازجمله انتخاب نام مناسب برای برند جدید و استراتژی بازاریابی قوی و توانایی سامسونگ در حفظ کیفیت محصولات خود بستگی خواهد داشت.
Source link
این مطلب بدون برچسب می باشد.
بااینحال پژوهشی جدید که ۱۳ نوامبر منتشر شد، فرضیهی حیات بیگانه در مقیاس چندجهانی را با محاسبهی تفاوت در چگالی انرژی تاریک بررسی میکند. انرژی تاریک نیروی اسرارآمیز عامل افزایش سرعت انبساط جهان است و میتواند بر تعداد ستارههایی که در دنیاهای موازی مختلف شکل میگیرند، تأثیر بگذارد. مدل یادشده نشان میدهد چگالی بهینهی انرژی […]
شرکت OpenAI در حال مذاکره با سامسونگ برای استفاده از قابلیتهای هوش مصنوعی خود مانند پردازش زبان طبیعی و یادگیری ماشینی در گوشیهای گلکسی است. به گزارش تکناک، شرکت OpenAI در حال مذاکره با سامسونگ برای استفاده از قابلیتهای هوش مصنوعی خود در گوشیهای گلکسی است. این مذاکرات، مشابه همکاری OpenAI با اپل برای ادغام […]
در یک پرونده قضایی مهم، وزارت دادگستری آمریکا خواستار جداسازی مرورگر کروم از گوگل شده است. این درخواست با هدف شکستن انحصار گوگل در بازار جستجوی آنلاین و ایجاد رقابت بیشتر مطرح شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری رسانه تکنولوژی تکنا، قاضیای در آمریکا حکم داده است که گوگل با استفاده از روشهای غیررقابتی، […]
بهگزارش ویندوزسنترال، مایکروسافت بعد از ماهها انتظار قابلیت جنجالی Recall را بههمراه ویژگی Click To Do به پیشنمایش ویندوز ۱۱ (build 26120.2415) برای کاربران اینسایدر در کانال Dev اضافه کرده است. مایکروسافت پس از نگرانیهای بهوجود آمده دربارهی امنیت ریکال انتشار این قابلیت را بهتعویق انداخت تا مشکلات را حل کند. ردموندیها اکنون نقصهای امنیتی […]