نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
امیرمسعود عابدین: در حالی که نیسان اخیراً سفارشات GT-R R۳۵ را متوقف کرده است، این خودروی اسپرت همچنان طرفداران پر و پا قرصی در سراسر جهان دارد. یک طرفدار مالزیایی اشتیاق خودش را به مرحله جدیدی رسانده و یک GT-R تقلبی بر پایه مدل مورانو ساخته است که استایل تهاجمی گودزیلای ژاپنی را با کاربردی بودن […]
امیرمسعود عابدین: در حالی که نیسان اخیراً سفارشات GT-R R۳۵ را متوقف کرده است، این خودروی اسپرت همچنان طرفداران پر و پا قرصی در سراسر جهان دارد. یک طرفدار مالزیایی اشتیاق خودش را به مرحله جدیدی رسانده و یک GT-R تقلبی بر پایه مدل مورانو ساخته است که استایل تهاجمی گودزیلای ژاپنی را با کاربردی بودن یک SUV ترکیب میکند.
حجم بالای تغییرات ظاهری نشان میدهد که این یک تبدیل ساده نیست. از آنچه از عکسها میتوان فهمید، فقط شیشهها و ستونها از مدل مورانو منتقل شدهاند که نشان میدهد چقدر تلاش برای این دگرگونی صرف شده است.
قسمتهای جلو و عقب به طور کامل بازطراحی شده و از خطوط خاص R۳۵ الهام گرفتهاند. جلوپنجره و ورودیهای سپر جلو شبیه به دومین فیسلیفت GT-R هستند که در سال ۲۰۱۶ معرفی شد، در حالی که چراغهای جلو و عقب ظاهراً از مدلهای قبلی گرفته شدهاند.
قسمت عقب برای جای دادن دو اسپویلر گسترش یافته است. با این حال با توجه به شکافهای پنل، به نظر میرسد که درب عقب دیگر باز نمیشود و تنها راه دسترسی به قسمت بار از داخل کابین است.
کیت بدنه شامل گلگیرهای جلو و عقب پهنتر میشود، البته وقتی در کنار ارتفاع زیاد از سطح زمین SUV و لاستیکهای ضخیم و دیوارهای آن ترکیب میشوند، کمی نامناسب به نظر میرسند. سازنده ممکن است مجموعهای جدید از رینگهای آلیاژی و یک رنگ جدید و چشمگیر را برای رفع این نقص در نظر بگیرد.
این SUV منحصر به فرد در صفحه فیسبوک K۱ Racing، یک فروشگاه مستقر در مالزی ظاهر شد. ویدیوهای موجود در این صفحه یک سیستم اگزوز سفارشی با چهار لوله را نشان میدهند که به مورانو صدایی میدهد که مشابه GT-R است. پستهای منتشر شده هیچ جزئیاتی در مورد مشخصات فنی خودرو ارائه نمیدهند.
نسل اول مورانو در سال ۲۰۰۲ معرفی شد و پلتفرم خود را با نسل سوم آلتیما و نسل ششم ماکسیما به اشتراک گذاشت. زیر کاپوت، نسخه ضعیفتر موتور ۳٫۵ لیتری V۶ تنفس طبیعی ۳۵۰Z قرار داشت که ۲۴۵ اسب بخار قدرت تولید میکرد. در مقابل، موتور ۳٫۸ لیتری V۶ توربوشارژ دوقلو GT-R بسته به سال و نوع آن، از ۴۷۳ اسب بخار تا ۶۰۰ اسب بخار قدرت تولید میکند.
باید منتظر ماند و دید که نسخه نهایی این پروژه از چه پیشرانه و ظاهری استفاده خواهد کرد.
منبع: carscoops
۲۲۷۳۲۲
خبر آنلاین
این مطلب بدون برچسب می باشد.
احتمالاً آدرس را اشتباه تایپ کردهاید. شما به طور خودکار به صفحهٔ اول هدایت خواهید شد. برای دسترسی سریعتر بر روی خانه یا جستجو کلیک کنید. Source link
به گزارش خبرآنلاین، چندین گزارش نشان میدهد که چسب مورد استفاده در سایبرتراک، وظیفهی خود را بهدرستی انجام نمیدهد. برخی رانندگان ویدئوهایی منتشر کردهاند که نشان میدهد ورق استیل ضدزنگ روی سپر در حال لرزش در باد است. یکی از یوتیوبرها به نام Reid Tomasko مستندی از جدا شدن نوار فلزی بین سقف و ستون درب […]
غزال زیاری: در روزها و هفتههای اخیر، اطلاعات بیشتری درباره جنگنده F-۴۷ منتشرشده است. طبق گزارشهای منتشره، دو شرکت بوئینگ و لاکهید مارتین در رقابت برای توسعه جنگندههای سرنشین دار نسل بعدی در برنامه برتری هوایی نسل آینده (NGAD)، یک نمونه آزمایشی از هواپیمای X-Plane ساختند که یک نمونه طبق برنامهریزیها در سال ۲۰۱۹ به […]
به گزارش خبرآنلاین، نخستین نسل از سوپرب سال ۱۹۳۴ معرفی شد و از سال ۱۹۳۵، روی خط تولید در ملادا بولسلاو قرار گرفت. تولید نسل اول تا سال ۱۹۴۹ ادامه داشت. درمجموع ۸۹۰ دستگاه خودرو سواری و هزار و ۶۳۰ دستگاه خودرو نظامی از نسل اول سوپرب تولید شدند. اکثر نسخههای سوپرب به موتور ششسیلندر […]