نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
اینستاگرام از بهروزرسانی بخش دایرکت این شبکهی اجتماعی محبوب خبر داد. بهروزرسانی جدید به ارتقاء تجربهی کاربری آن دسته از کاربرانی که تعداد زیادی پیام دریافت میکنند، کمک خواهد کرد. قابلیت جدید اینستاگرام به کاربرانی مانند تولیدکنندگان محتوا و اینفلونسرها کمک میکند تا به دستهبندی و فیلترکردن پیامهای دریافتی بپردازند. پیامهای دریافتی بر اساس تنظیمات […]
اینستاگرام از بهروزرسانی بخش دایرکت این شبکهی اجتماعی محبوب خبر داد. بهروزرسانی جدید به ارتقاء تجربهی کاربری آن دسته از کاربرانی که تعداد زیادی پیام دریافت میکنند، کمک خواهد کرد.
قابلیت جدید اینستاگرام به کاربرانی مانند تولیدکنندگان محتوا و اینفلونسرها کمک میکند تا به دستهبندی و فیلترکردن پیامهای دریافتی بپردازند. پیامهای دریافتی بر اساس تنظیمات کاربر، دیگر در صفحهی اصلی دایرکت اینستاگرام نمایش داده نمیشوند.
قابلیت جدید دایرکت اینستاگرام به تولیدکنندگان محتوا و افراد معروف اجازه میدهد تا پیامهای دریافتی را بر اساس تعداد فالوئر، اکانتهای تاییدشدهی اینستاگرام، برندها، افراد تولیدکنندهی محتوا و چند پارامتر دیگر دستهبندی کنند.
Instagram
بهروزرسانی بخش دایرکت اینستاگرام به افرادی که پیامهای زیادی دریافت میکنند، این امکان را میدهد تا اولویت پیامهای دریافتی را مشخص کنند. بهاینترتیب، پیامهایی که برای کاربر مهماند و تاثیر زیادی در روابط و کسبوکارش دارند، پیشتر از سایر پیامها نشان داده خواهند شد.
یک بخش جداگانه با نام Story Replies نیز به دایرکت اینستاگرام افزوده خواهد شد تا پیامهای مربوطبه استوری، بهصورت جداگانه از سایر پیامها نمایش داده شوند. تصمیم اینستاگرام برای تحول در بخش دایرکت پساز آن صورت گرفت که تولید کنندگان محتوا و افراد مشهور از سختی سروکله زدن با بخش دایرکت شکایت داشتند.
آدام موسری، رئیس اینستاگرام در پستی گفت: «سروکله زدن با بخش پیامهای دریافتی اینستاگرام میتواند طاقتفرسا باشد. نتیجتاً ما فیلترهایی را در این بخش قرار دادیم تا پیامهای مهمتر از نظر کاربر، پیشتر از سایر پیامها نمایش داده شوند. بخش دایرکت اینستاگرام نیاز به تغییرات بیشتری برای بهبود دارد اما این تصمیم، گامی کوچک برای بهبود شرایط خواهد بود.»
دستهبندی و فیلتر کردن دایرکت اینستاگرام، با عنوان Sort & Filter در ابتدای این بخش قابل مشاهده خواهد بود. کاربر میتواند پیامهای دریافتی را با پارامترهایی نظیر تعداد فالوئر فرستندهی پیام یا اولویت دادن به پیامهای جدیدتر، فیلتر کند. این موضوع به کاربر کمک میکند تا پیامهای ارسال شده توسط برندها و اشخاص مهم درمورد ایدههای کسبوکار را راحتتر مشاهده کند.
امکان فعالسازی تنظیمات بیشتری نظیر حسابهای احراز هویت شده، حسابهای مربوطبه کسبوکارها و سازندگان محتوا و یا حتی نمایش حسابهایی با تعداد مشخصی فالوئر، وجود خواهد داشت. اینستاگرام میگوید که در آینده بخش دایرکت را بیشتر توسعه خواهد داد.
شرکت متا پیشتر نیز تغییراتی را برای فیلتر پیامهای دریافتی در پیامرسان واتساپ اعمال کرده بود.
Source link
این مطلب بدون برچسب می باشد.
پس از چهار سال کشمکش حقوقی بین تسلا و ریویان، بهنظر میرسد این دو شرکت در آستانهی حلوفصل پروندهی جنجالی سرقت ادعایی اطلاعات قرار دارند. براساس اعلام تسلا، این خودروساز برقی با ریویان به توافق مشروطی دست یافته است و انتظار میرود تا تاریخ ۲۴ دسامبر (۴ دی ۱۴۰۳) درخواست بایگانیشدن پرونده را ارائه دهد. […]
شبکه سولانا به دلیل افزایش شدید معاملات میمکوینها، شاهد رشد بیسابقهای در کارمزد تراکنشها بوده است. بهگزارش تکناک، طی هفته گذشته، افزایش کارمزدها موجب شد سولانا بیش از ۷۸ میلیون دلار درآمد از کارمزدها کسب کند و از رقبایی مانند اتریوم پیشی بگیرد. این رقم، سولانا را به یکی از سودآورترین شبکههای بلاک چینی تبدیل […]
دانشمندان به دنبال تغییر باکتریهای روده گاوها و قرص معجزهآسایی برای جلوگیری از آروغ زدن گاوها هستند! به گزارش سرویس اخبار علمی حیوانات رسانه فناوری تکنا، یک دانشمند یک لوله بلند را به دهان و سپس به معده گوساله دو ماهه که بخشی از یک پروژه تحقیقاتی برای جلوگیری از آروغ زدن متان (یک گاز […]
بیش از ۱۰ درصد از نیروی کار کره جنوبی رباتیک شده است و براساس یک بررسی سالانه توسط World Robotics ۲۰۲۴ مشخص شده است که اندکی بیش از ۱۰ درصد از نیروی کار کره جنوبی با رباتها جایگزین شدهاند. به گزارش ایسنا، این گزارش که توسط فدراسیون بینالمللی رباتیک(IFR) ارائه شده است، نشان میدهد که […]