نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
دانشگاه صنعتی شریف با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانشبنیان ریاست جمهوری و ستاد توسعه اقتصاد دانشبنیان دیجیتال، مسابقات بینالمللی برنامهسازی رایان را در نیمه دوم ۱۴۰۳ و بهار ۱۴۰۴ برگزار میکند. به گزارش ایسنا، این مسابقات با جوایز ارزنده (بیش از ۴۰ هزار دلار) در سه مرحله با هدف ارتقاء توانمندیهای فنی، ایجاد […]
دانشگاه صنعتی شریف با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانشبنیان ریاست جمهوری و ستاد توسعه اقتصاد دانشبنیان دیجیتال، مسابقات بینالمللی برنامهسازی رایان را در نیمه دوم ۱۴۰۳ و بهار ۱۴۰۴ برگزار میکند.
به گزارش ایسنا، این مسابقات با جوایز ارزنده (بیش از ۴۰ هزار دلار) در سه مرحله با هدف ارتقاء توانمندیهای فنی، ایجاد و تقویت مهارتهای تیمی، ایجاد فرصتهای شغلی، ترویج مهندسی و علم کامپیوتر، ایجاد شور و نشاط و تقویت فضای امید در میان دانشجویان و علاقهمندان، حل مسائل و چالشهای صنعتی، کسب مرجعیت علمی در منطقه، جذب استعدادهای جوان، ارتقاء سطح علمی، ایجاد ارتباطات و تعاملات بینالمللی به منظور حضور مؤثرتر کشور در این حوزهها در عرصههای بینالمللی برگزار خواهد شد.
پیشبینی میشود بیش از ۱۵ هزار نفر از بیش از ۷۰ کشور جهان در این مسابقات شرکت کنند.
آغاز مرحله مقدماتی مسابقه از ۳۰ مهرماه
مرحله نخست این رقابتها که با عنوان “Warm Up” یا “دست گرمی” شناخته میشود، از تاریخ ۳۰ مهرماه آغاز شده و تا ۳۰ آبانماه ادامه دارد. این مرحله به شرکتکنندگان فرصتی میدهد تا با پاسخ به سه سؤال برنامهسازی با ساختار و فضای مسابقه آشنا شوند. این بخش جایزهای نداشته و بیشتر بر تقویت آمادگی تیمها و شرکتکنندگان تمرکز دارد.
برگزاری مرحله انتخابی
مرحله دوم مسابقات بینالمللی برنامهسازی رایان که “مسابقه انتخابی” است، ۱۰ آذر ماه ۱۴۰۳ و به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. در پایان این مرحله، ۶۰ نفر از شرکتکنندگان برتر برای مرحله نهایی که به صورت حضوری در تهران برگزار خواهد شد، معرفی خواهند شد.
برگزاری مرحله نهایی
مرحله نهایی در اردیبهشت ۱۴۰۴ در تهران برگزار خواهد شد. در فینال نهایی مسابقه ۶۰ نفر از برنامهنویسان برتر ایران (که طی مسابقات انتخابی جام رایان و مسابقه ملی و منطقهای برنامهسازی تعیین شدهاند) و ۴۰ نفر از شرکتکنندگان برتر مسابقه انتخابی به رقابت با یکدیگر میپردازند.
در این مرحله، شرکتکنندگان علاوه بر دریافت صنایع دستی ایران و تیشرت مخصوص مسابقه، برای کسب جوایز ارزندهای رقابت خواهند کرد. جزئیات جوایز به شرح زیر است:
– نفر اول: مدال طلای مسابقه و ۱۵ هزار دلار جایزه نقدی
– نفر دوم: مدال نقره و ۱۰ هزار دلار جایزه نقدی
– نفر سوم: مدال برنز و ۵ هزار دلار جایزه نقدی
– نفرات چهارم تا ششم: هر کدام ۲ هزار دلار جایزه نقدی
– نفرات هفتم تا دهم: هر کدام ۱ هزار دلار جایزهی نقدی
برگزاری دورههای آموزشی برای آمادگی بیشتر شرکتکنندگان
پیش از این برای تقویت و آمادگی هر چه بیشتر شرکتکنندگان ایرانی، دانشگاه صنعتی شریف دورههای آموزشی ویژه مقدماتی و پیشرفتهای را به صورت آنلاین در بهار ۱۴۰۳ و پاییز ۱۴۰۳ برگزار کرده است.
ثبتنام و اطلاعرسانی مسابقات
علاقهمندان میتوانند برای ثبتنام در مرحله اول از طریق سایت https://contest.rayan.global/register اقدام کنند. همچنین اخبار و اطلاعیههای مراحل بعدی از طریق وبسایت رسمی مسابقات به آدرس https://rayancup.ir/ منتشر خواهد شد. برای شرکتکنندگان بینالمللی نیز اطلاعرسانیها از طریق سایت https://rayan.global/ صورت میگیرد.
انتهای پیام
Source link
این مطلب بدون برچسب می باشد.
نشست خبری تپسی با عنوان «مروری بر عملکرد و رشد تپسی در سال ۱۴۰۳»، امروز ۴ آذر ماه، برگزار شد. در این نشست مصطفی سیدحسینی، مدیرعامل تپسی، آمارهایی درباره عملکرد تپسی در سال ۱۴۰۳ ارائه کرده و از رشد قابل توجه این شرکت تا پایان آبان ماه امسال خبر داد: عملکرد ما در تپسی در […]
درست مانند محصولات دیگر این روزهای تولیدکنندههای برتر موبایل ، سامسونگ نیز از سری پرچمدار خود نسخههای متفاوتی را عرضه کرده است. به همین خاطر، برای خرید گوشی اس ۲۴ نباید فورا اقدام کنید و باید درباره نسخههای مختلف آن اطلاعاتی داشته باشید. یکی از محبوبترین مقایسههای این سری، مقایسه گلکسی اس ۲۴ اف ای […]
ربات انساننمای «فیگور ۰۲»(Figure 02) با ارتقای کارایی ۴۰۰ درصدی در کارخانه بیامو مشغول به کار است. به گزارش ایسنا، ویدئوی جدیدی منتشر شده است که ربات انساننمای «فیگور ۰۲» را در حال انجام کار و مونتاژ قطعات خودرو با دقت بالا در کارخانه اسپارتانبورگ شرکت خودروسازی بیامو نشان میدهد. به نقل از آیای، شرکت […]
بسیاری از بازیهای محبوب با موتورهای بازیسازی شناختهشده ازجمله Unreal Engine و Unity و Godot ساخته میشوند؛ اما گاهی اوقات توسعهدهندگان تصمیم میگیرند از مسیر رایج خارج شوند و بازی خود را با ابزارهای دیگر بسازد. یکی از این نمونهها، بازی Roche Limit: The Death of CMK است که معمار جوانی به نام جک استریت […]