نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
یوتیوب با معرفی قابلیت جدیدی، به دنیای هدایای دیجیتال قدم گذاشته است. بهزودی کاربران خواهند توانست با خرید جواهرات از سازندگان محتوای زنده حمایت مالی کنند. به گزارش تکناک، یوتیوب ویژگی جدیدی معرفی کرده است که کاربران میتوانند از آن برای ارسال هدایا به سازندگان دلخواهشان در پخشهای زنده استفاده کنند. این ویژگی که با […]
یوتیوب با معرفی قابلیت جدیدی، به دنیای هدایای دیجیتال قدم گذاشته است. بهزودی کاربران خواهند توانست با خرید جواهرات از سازندگان محتوای زنده حمایت مالی کنند.
به گزارش تکناک، یوتیوب ویژگی جدیدی معرفی کرده است که کاربران میتوانند از آن برای ارسال هدایا به سازندگان دلخواهشان در پخشهای زنده استفاده کنند. این ویژگی که با نام «جواهرات» (Jewels) شناخته میشود، به کاربران امکان میدهد تا جواهراتی بخرند و آنها را برای ارسال هدیه به سازندگان محبوب خود در زمان پخش زنده تبادل کنند.
این ویژگی مشابه سیستم هدیهدادن پخش زنده در تیکتاک است و در رویداد سپتامبر Made on YouTube معرفی شد. درحالحاضر، این قابلیت در ایالات متحده برای سازندگان واجدشرایط در برنامه شریک یوتیوب در حال راهاندازی است و بهزودی در دسترس کاربران بیشتری قرار خواهد گرفت.
به نقل از ورج، این سیستم مشابه هدیهدادن در پخش زنده تیکتاک است که در آن کاربران سکه میخرند تا آن را برای پخشکنندگان ارسال کنند. در یوتیوب، هدیههایی که کاربران به پخشکنندگان زنده ارسال میکنند، روی صفحهنمایش ظاهر میشود و آن را به درآمد آنها موسوم به یاقوت اضافه میکند. هر یاقوت معادل یک سنت است. یوتیوب اعلام کرده است که سهم ثابت از درآمد برای این ویژگی وجود ندارد؛ زیرا قیمت جواهرات ممکن است براساس تبلیغات تغییر کند؛ بنابراین، میزان یاقوتهای کسبشده میتواند در طول زمان متفاوت باشد.
بهمنظور پشتیبانی از این ویژگی جدید، یوتیوب قصد دارد در سه ماه آینده برای درآمد سازندگان واجدشرایط پاداش ۵۰ درصدی در نظر بگیرد؛ بهطوریکه این پاداش میتواند تا سقف ۱,۰۰۰ دلار اضافی در ماه باشد.
این قابلیت فقط برای پخشهای عمودی زنده مستقیم در یوتیوب یا ازطریق نرمافزارهای پخش شخص ثالث فعال است و بینندگان فققط میتوانند هدایا را زمانی ارسال کنند که از اپلیکیشن موبایل یوتیوب استفاده میکنند. همچنین، پساز فعالسازی قابلیت هدیهدادن برای حساب سازنده ویدئو، او دیگر نمیتواند سوپراستیکرهای یوتیوب را از طرفدارانش دریافت کند.
یوتیوب احتمالاً موفقیت ویژگی هدیهدادن تیکتاک را مشاهده کرده است. در تیکتاک، این ویژگی برای برخی کاربران بهشدت اعتیادآور شده است. بهعنوان مثال، یکی از کاربران تمام ارثیه خود را صرف خرید سکه و هدیهدادن به پخشکنندگان کرده است. همچنین، فردی دیگر مبلغ ۳۰۰,۰۰۰ دلار از کلیسا دزدید و آن را برای خرید سکههای دیجیتال مصرف کرد. به نظر میرسد که یوتیوب قصد دارد با معرفی این ویژگی جدید و آزمایش قابلیتهای مشابه فید بیپایان تیکتاک، به رقابت با این پلتفرم ادامه و تجربهای جدید و جذاب برای کاربران خود ارائه دهد.
منبع: تکنک
این مطلب بدون برچسب می باشد.
بنابر گزارش CNA، تایوان در سالهای اخیر به یکی از اهداف اصلی حملات سایبری تبدیل شده است؛ بهطوریکه به گفته وزیر امور دیجیتال تایوان، این کشور در هر ثانیه با ۱۵ هزار حمله سایبری مواجه میشود که این رقم چهار برابر متوسط جهانی است. این آمار تکاندهنده نشان میدهد که تایوان در خط مقدم جنگ […]
در حالی که اتریوم همچنان برای عبور از مرز ۳,۵۰۰ دلار تلاش میکند، نهنگ قدیمی این ارز دیجیتال پس از سالها دوباره فعال شده و دست به فروش گسترده اترهای خود زده است. بهگزارش تکناک، بر اساس دادههای درونزنجیرهای یا آنچین، این نهنگ بین ژانویه تا مارس ۲۰۱۶ حدود ۳۹۸,۸۸۹ واحد اتریوم را به ارزش […]
تفاوت در شیوههای تدفین برای پژوهشگران شگفتانگیز بود؛ زیرا انتظار نمیرفت که گروههای کوچک و پراکنده در بازههای زمانی و مکانی طولانی، چنین الگوهای پایداری را در شیوهی دفن مردگان داشته باشند. جان هاکس، دیرینانسانشناس از دانشگاه ویسکانسین، میگوید: «دادهها محدود، اما نمونهها چشمگیر هستند. یافتهها نشان میدهد که شیوههای تدفین مشخصی وجود داشته که […]
جایزه ایگ نوبل تمرکز خود را بر روی دستاوردهای علمی غیرمنتظره معطوف کرده است. در اینجا نگاهی به احساس درونی برندگان این «افتخارِ» گاهی ناخواسته، خواهیم داشت. به گزارش ایسنا، النور مگوایر(Eleanor Maguire) زمانی که برای اولین بار جایزه ایگ نوبل به او پیشنهاد شد خیلی هیجان زده نشد. این عصبشناس در دانشگاه کالج لندن […]